//

Tweak 3g uitzette zodra verbonden is met Wifi

Tweak 3g uitzette zodra verbonden is met Wifi discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er een tweak voor iOS 5.1.1. waar de 3G + data word uitgeschakeld zodra ik verbonden ben met WiFI en ingeschakeld word zodra ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-08-12, 21:36
Cherrim Cherrim is offline
• iOS 8.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 122
Standaard Tweak 3g uitzette zodra verbonden is met Wi-Fi

Is er een tweak voor iOS 5.1.1. waar de 3G + data word uitgeschakeld zodra ik verbonden ben met Wi-Fi en ingeschakeld word zodra ik geen verbinding meer heb met Wi-Fi ? Dit zou wel super handig zijn als dit er is. Ik zelf krijg niks gevonden om het feit dat ik niet bepaald weet hoe ik zo iets heet en waardoor ik het via Google bijv. kan vinden.

Thanks!
__________________
- Signature verwijderd door iPhoneclub.nl
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-08-12, 21:42
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Vandaag nog in het nieuws; BattSaver kan dat:

BattSaver verlengt de batterijduur van je iPhone (jailbreak) - iPhoneclub.nl
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 06-08-12, 21:48
Cherrim Cherrim is offline
• iOS 8.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 122
Standaard

Klopt vandaar dat ik ook deze topic aanmaakte. Echter heb ik geen zin om $3 te betalen voor 1 onderdeel wat ik er van zal gebruiken. Mocht er nog echt niks anders zijn kom ik wel daar op uit natuurlijk. Alleen dit eerst met een ander probleem in een andere topic. Toch bedankt!
  #4  
Oud 07-08-12, 10:42
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Er is ook iControl. Een tweak die je via sbsettings aan en uit kunt zetten. Laat je toe om Wi-Fi automatisch uit te zetten als je de iPhone/iPad in slaapmodus zet, om 3G uit te zetten als Wi-Fi wordt ingeschakeld enz. Kost wel $4,99 maar is een zeer handige tweak.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi thuis crasht zodra iphone buiten bereik is suzanne79 Wi-Fi 0 08-08-10 16:33
Wi-Fi on tweak heijdemann Jailbreak apps en thema's 0 11-05-10 20:28
Ik ben verbonden met Wi-Fi maar safari en andere internet apps doen het niet. Tjade3 Wi-Fi 6 10-05-10 17:55
Onthoud Wi-Fi wachtwoord niet zodra ik ergens anders Wi-Fi hebt gebruikt chrissiegers Wi-Fi 0 21-03-10 21:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:04.