//

iCubic Theme made by SoundForge

iCubic Theme made by SoundForge discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) iCubic Theme made by SounForge zie ook modmyifone Hierbij het door mij gemaakte iCubic Theme . Een volledig wit transparant Theme dat er met een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-05-08, 01:01
SoundForge's schermafbeelding
SoundForge SoundForge is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Sliedrecht
Berichten: 197
Standaard iCubic Theme made by SoundForge

iCubic Theme made by SounForge
zie ook modmyifone



Hierbij het door mij gemaakte iCubic Theme. Een volledig wit transparant Theme dat er met een donker behangetje prachtig uitziet op de iPhone. Tevens is dit Theme uitermate geschikt voor en uitstekend te gebruiken met de applicatie Video Wallpaper (vWallpaper), vooral fireworks.mp4 geeft een gaaf effect.

Het iCubic Theme bestaat uit een Wallpaper, een Dock, een StatusBar, een Bootlogo en een Restorelogo (beide te gebruiken met bv winpwn), een LockBackground en (voorlopig) 50 Icons voor de Nederlandse versie en 78 Icons voor de Engelse versie van verschillende applicaties en is te verkrijgen in twee smaken t.w. Nederlands en Engels. Natuurlijk maak ik op verzoek een Icon/Icons van een applicatie/applicaties die je wenst.

Hierbij een Screenshot van de Nederlandse versie:




Tevens heb ik dit Theme in een Engelse versie gemaakt. Deze Engelse versie (alleen te downloaden op modmyifone) is geschikt voor zowel de Engelse taal (indien je deze taal gebruikt op je iPhone) als de Nederlandse taal. In het op modmyifone te downloaden zip file heb ik nml. zowel de Nederlandse als de Engelse benaming van de .png files ingevoegd. Makkelijker kan ik het niet maken.

Hierbij een Screenshot van de Engelse versie:





De Engelse versie (die, zoals hierboven reeds aangegeven, ook te gebruiken is als je de Nederlandse taalinstelling gebruikt) is alleen te vinden op modmyifone in dit topic, zal ook alleen daar verder ontwikkeld en geupdate worden en.........kan je hier downloaden.

De volledige Nederlandse versie van het iCubic Theme kan je hieronder downloaden.

Veel plezier met het iCubic Theme!

Greetz,
SoundForge

PS. Laat even, middels een berichtje in dit topic, weten wat je van dit Theme vindt. Alvast bedankt!
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: zip iCubic Dutch v1.0.zip‎ (955,7 KB, 14x gelezen)

Laatst gewijzigd door SoundForge; 25-05-08 om 16:36.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-05-08, 08:47
sjoeii sjoeii is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 52°18'51.59"N 4°56'32.13"O
Berichten: 822
Standaard

Ziet er netjes uit.
  #3  
Oud 07-05-08, 09:01
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Netjes hoor SoundForge! Leuk gedaan, alleen is het niet helemaal mijn smaak, maar dat geeft niet Leuk Theme!
__________________
Iphone 3GS 16GB White - New Bootrom - 4.0 Jailbreaked and Unlocked
  #4  
Oud 07-05-08, 11:00
DynamicDennis's schermafbeelding
DynamicDennis DynamicDennis is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 164
Standaard

wat een heerlijke theme zeg! deze gaat er meteen op!
  #5  
Oud 07-05-08, 11:20
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

@soundforge,
Blijf je dan de iconen ook updaten , want ik vermoed dat je niet voor alle programmas al icone zult gemaakt hebben .
Voor de rest een schitterend theme. Doe zo verder.
  #6  
Oud 07-05-08, 11:50
Bitterbal Bitterbal is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 9
Standaard

Ik vind hem erg mooi, ik ga hem gebruiken
  #7  
Oud 07-05-08, 11:52
SoundForge's schermafbeelding
SoundForge SoundForge is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Sliedrecht
Berichten: 197
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
@soundforge,
Blijf je dan de iconen ook updaten , want ik vermoed dat je niet voor alle programmas al icone zult gemaakt hebben .
Voor de rest een schitterend theme. Doe zo verder.
@macfreaker,

Zoals reeds aangegeven in post #1 zal ik op verzoek een gewenst Icon maken en hier in dit topic voor je plaatsen. Dus........gij roept en ik maak. Geef overigens wel even aan met welke tekst (Boven en onder) je het betreffende Icon gemaakt wil hebben.
  #8  
Oud 07-05-08, 21:01
SoundForge's schermafbeelding
SoundForge SoundForge is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Sliedrecht
Berichten: 197
Standaard

Inmiddels is de Engelse versie van dit Theme te vinden op modmyifone. Zie post #1.

Deze Engelse versie is zowel geschikt voor de Engelse taal (indien je deze taal gebruikt op je iPhone) als de Nederlandse taal.

Enjoy,
SoundForge

Laatst gewijzigd door SoundForge; 25-05-08 om 16:45.
  #9  
Oud 07-05-08, 23:26
msunique msunique is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 201
Standaard

laatste tijd best veel themes zoals dit, dus alleen met tekst en zonder icon... best vet (heb er zelf een gemaakt en best lang gebruikt) maar al snel begint het te vervelen en is het soms best onoverzichtelijk...

maar wel mooi gemaakt, kost veel tijd om 100x zelfde icon aan te passen met een andere naam erin xD
  #10  
Oud 08-05-08, 00:42
Sights Sights is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Friesland
Berichten: 25
Standaard

Hi SoundForge, ik vind het een erg cool thema. Maar...... ik heb geen idee hoe ik zelf icoontjes aan kan passen. hoe krijg ik ook al die png bestanden op mijn iPhone ?!?
Ik zou een beetje hulp hierbij erg op prijs stellen !
Alvast dank !
  #11  
Oud 08-05-08, 00:59
SoundForge's schermafbeelding
SoundForge SoundForge is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Sliedrecht
Berichten: 197
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door msunique Bekijk bericht
laatste tijd best veel themes zoals dit, dus alleen met tekst en zonder icon... best vet (heb er zelf een gemaakt en best lang gebruikt) maar al snel begint het te vervelen en is het soms best onoverzichtelijk...

maar wel mooi gemaakt, kost veel tijd om 100x zelfde icon aan te passen met een andere naam erin xD
Thanks voor je reactie. msunique. Kost inderdaad veel tijd om een Theme te maken, maar ja, ik vind het maken van Theme's wel erg leuk om te doen.
Ben overigens op dit moment een idee aan het uitwerken om een Theme te maken met weer eens 'echte' Icons. Moet wel iets heel nieuws zijn/worden dus het vergt wat tijd en inventiviteit, want anders gaat ook zo'n (nieuw) Theme weer teveel lijken op wat er inmiddels al op 'de markt' is.

Greetz,
SoundForge
  #12  
Oud 08-05-08, 01:08
SoundForge's schermafbeelding
SoundForge SoundForge is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Sliedrecht
Berichten: 197
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sights Bekijk bericht
Hi SoundForge, ik vind het een erg cool thema. Maar...... ik heb geen idee hoe ik zelf icoontjes aan kan passen. hoe krijg ik ook al die png bestanden op mijn iPhone ?!?
Ik zou een beetje hulp hierbij erg op prijs stellen !
Alvast dank !
Bedankt voor je compliment, Sights.

Voor het installeren van mijn/een Theme op je iPhone kan je hier, hier en hier veel informatie vinden. Als je deze topics goed doorneemt moet het lukken om eea voor elkaar te krijgen. Door gebruik te maken van de zoekfunctie (rechts bovenaan) kan je veel informatie vinden op dit forum. Word je zeker niet dommer van.....en wie veel leest verrijkt zijn geest zei mijn opa altijd!

Veel succes,
SoundForge
  #13  
Oud 08-05-08, 15:14
Sights Sights is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Friesland
Berichten: 25
Standaard

Bedankt ik zal eea eens proberen
  #14  
Oud 08-05-08, 17:15
SoundForge's schermafbeelding
SoundForge SoundForge is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Sliedrecht
Berichten: 197
Standaard

Heb enkele aangepaste/gewijzigde Icons voor de Engelse versie t.w. iPod.png, Safari.png, Customize.png en Text.png (engels) + Tekst.png (nederlands) gemaakt.

Deze Icons zijn te vinden in het topic op modmyifone. Zie post #1.

Greetz,
SoundForge

Laatst gewijzigd door SoundForge; 25-05-08 om 16:41.
  #15  
Oud 24-05-08, 23:13
SoundForge's schermafbeelding
SoundForge SoundForge is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Sliedrecht
Berichten: 197
Standaard

Het iCubic Theme is sinds vandaag ook te vinden op modmyifone.

Het betreft de Engelse versie (ook met de Nederlandse taalinstelling te gebruiken overigens, want er zitten ook hernoemde Nederlandse png's in de zip file!), die inmiddels uit 78 Icons, Docks (zwart en wit), een StatusBar, Wallpapers (met en zonder iCubic logo) en LockBackgrounds (met en zonder iCubic logo) bestaat.

Tevens ben ik op dit moment bezig met het maken van Sliders, Badges en Bubbles, een Battery, een Calculator, een Bar Dialer en Notes voor het iCubic Theme.

Ook wil ik de door Undertaxxx gerestylde Zwarte Menu's (inclusief Other.artwork (All black + Apple loader)), enigszins aangepast, onderdeel gaan laten uitmaken van dit Theme. Alleen is dit het moeilijkste onderdeel van dit project, gezien ik niet over een Mac beschik en ik deze eigenlijk nodig heb om deze files aan te kunnen passen daar er voor het bewerken van deze files (nog) geen progjes voor Windows beschikbaar zijn. Uiteraard hou ik mij van harte aanbevolen voor tips inzake progjes die ook te gebruiken zijn met Windows (Vista).

De laatste geupdate Engelse versie is op modmyifone te downloaden, zie post #1.


Greetz,
SoundForge

Laatst gewijzigd door SoundForge; 25-05-08 om 16:43.
  #16  
Oud 25-05-08, 14:18
SoundForge's schermafbeelding
SoundForge SoundForge is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Sliedrecht
Berichten: 197
Standaard

Heb een Bootlogo en twee Restorelogo's gemaakt voor het iCubic Theme die bv te gebruiken zijn met winpwn. Heb deze logo's toegevoegd aan het iCubic Dutch v1.0.zip file in de #1 post en hieronder los bijgevoegd.

Greetz,
SoundForge

Bootlogo:



Restorelogo('s):



Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: zip Bootlogo.zip‎ (125,6 KB, 0x gelezen)
Bestandstype: zip Restorelogo.zip‎ (259,6 KB, 0x gelezen)

Laatst gewijzigd door SoundForge; 25-05-08 om 16:47.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tweaks 3.0 (Made by ArB) ArB iPhone algemeen 29 25-06-09 21:13
Bleu Theme (mijn theme) Tieme Jailbreak apps en thema's 1 21-05-08 21:24
iGrey Theme made by SoundForge SoundForge Jailbreak apps en thema's 2 05-05-08 10:47
iGreen Theme made by SoundForge SoundForge Jailbreak apps en thema's 3 04-05-08 17:40
[Nieuw] Concept Car Theme made by SoundForge SoundForge Jailbreak apps en thema's 1 27-04-08 17:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:51.