//

Zwart 'schaduwlijntje' blijft zichtbaar bij Slide to Unlock killer..

Zwart 'schaduwlijntje' blijft zichtbaar bij Slide to Unlock killer.. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb onlangs mijn iPhone 4 met iOS6 opnieuw gejailbreakt en alles werkt perfect behalve... Toen ik nog op iOS 5.1 zat werkte mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-10-12, 20:03
Kanaar Kanaar is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard Zwart 'schaduwlijntje' blijft zichtbaar bij Slide to Unlock killer..

Hallo,

Ik heb onlangs mijn iPhone 4 met iOS6 opnieuw gejailbreakt en alles werkt perfect behalve...

Toen ik nog op iOS 5.1 zat werkte mijn Slide to Unlock killer perfect maar nu heb ik last van een fijn irritant lijntje en het lijkt me de schaduw te zijn van een bepaalde png file die bedoeld is om de slidebar transparant te maken..

Mijn nieuwe slide bar die werkt wel maar het lijntje erboven blijft..

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar aangezien nog niet alle tweaks aan iOS6 aangepast zijn heb ik weinig of geen alternatieven (allesdinds geen die werken)

Kan iemand me vertellen waar het probleem zit of heeft iemand reeds ervaring gehad met dit probleem? Alvast bedankt

Nog even voor de duidelijkheid ik wil mijn Lockscreen behouden maar ik wil enkel de volledige onderste balk weg (transparant)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_7034.jpg‎ (22,1 KB, 26x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-02-13, 02:50
franzzje franzzje is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 9
Standaard

Misschien moet je in winterboard je thema of slide to unlock killer via de 3 streepjes aan de rechterkant helemaal bovenaanzetten.
  #3  
Oud 14-02-13, 03:07
Soepgroente's schermafbeelding
Soepgroente Soepgroente is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 46
Standaard

Lockscreen Line Fix lost dit op Je hebt er winterboard voor nodig.

Het is inderdaad een png bestandje die vervangen wordt voor een leeg bestand. Dit heeft als gevolg dat op sommige plekken het schaduwlijntje mist. Maar dit valt haast niet op.

Voorbeeld voor tweak:


En na de tweak:


Zie de lijn onder de adressenbalk
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: zwart scherm met bovenbalk blijft zichtbaar als ik scherm uitzet boswachter85 Jailbreak 4 10-06-12 13:48
Slide to unlock killer werkt niet op ios 4.3.1 yasinsta Jailbreak apps en thema's 9 06-05-11 22:24
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? superzemie iPhone algemeen 1 25-10-10 13:04
Batterij status bij slide to unlock mbuskens Archief 0 14-10-08 16:30
iPhone blijft hangen bij 'slide to unlock' TodiWa Unlock [archief] 3 16-01-08 17:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:38.