//

Eerste LockScreen theme

Eerste LockScreen theme discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben sinds een weekje info aan het verzamelen over theme's voor Winterboard (ik merk nagenoeg geen vertraging, maar zoals mensen al vermeld hebben, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-03-13, 10:46
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard LS Retorno i5 Theme

Hoi,

Ik ben sinds een weekje info aan het verzamelen over theme's voor Winterboard (ik merk nagenoeg geen vertraging, maar zoals mensen al vermeld hebben, op een iPhone 5 merk je dat miss wel minder )

Ik wou alvast mijn eerste theme even showcasen, het is een lockscreen. Momenteel heb ik een variant (finaal) die gebruik maakt van de forecast app in cydia (dus de theme doet niets van uren of weer zelf!), maar ik ben ook bezig met een variant die dat wel doet (excl. weer, ik slaag er niet in die javascripts te ontcijferen Als iemand me hierbij kan helpen, GRAAG )


Huidige locatie geblindeerd Privacy rulez
highres: http://img202.imageshack.us/img202/4841/lsretorno.png

De forecast versie is klaar (mits enkele bugs die ik er nog moet uit krijgen) de andere versie ben ik nog mee bezig maar is voor 80% klaar.

En dan nog even props geven aan de mensen die het verdienen
Deze deviantart artiest voor het idee. Ik zal dan ook de 2e variant NIET publiekelijk releasen zonder haar goedkeuring
Winter Sky v2 // iPhone 5 17/02/2013 by ~rswllsmpsn on deviantART
En deze voor de code en javascript die erachter zit
Typophone 4 by ~Angelman8 on deviantART

Grtz,
B

****EDIT****
Theme uitgebracht! check hier: LS Retorno i5 by ~Brammeee on deviantART

Laatst gewijzigd door MrBramme; 06-03-13 om 20:37. Reden: Theme uitgebracht
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-03-13, 11:28
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

ik vind de 2e er heel mooi uitzien. Maar ik hoef geen Weer info op mn lockscreen. Hoe zou ik dat lockscreen zo kunnen krijgen dat ie dus niet het Weer laat zien?
  #3  
Oud 03-03-13, 14:15
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Die 2e ben ik nog in elkaar aan het steken, dus momenteel krijg je die niet op je iPhone

Ik ga er nu wat aan verder prutsen, wie weet is ie vandaag of, of misschien ook weer niet
  #4  
Oud 03-03-13, 14:22
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

haha...oke. Ik wacht netjes af!
  #5  
Oud 03-03-13, 18:04
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Wel, ik denk dat ik ermee klaar ben Stevig doorgewerkt en de klok en kalender lijken te werken. Zal het morgen weten ;-)

Nu ziet het er zo uit!




Nu even fine tunen en testen en dan ben ik er het eerste theme is een feit! yeehaa
  #6  
Oud 03-03-13, 18:07
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

ziet er strak uit MrBramme! mooi!!

kans op een NL-versie?
  #7  
Oud 03-03-13, 18:14
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Op zich is een NL versie maken redelijk snel gebeurd. ruwe gok: 15 minuutjes
Wie weet ;-) heb hem zo gemaakt dat je normaal je eigen background kan gebruiken via "wallpaper jpegifier", maar dat moet ik eerst testen ...
  #8  
Oud 03-03-13, 18:22
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

dat zou mooi zijn!
  #9  
Oud 03-03-13, 21:13
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Gelukkig was het allemaal vrij duidelijk, dat werkt dus ook alweer! De achtergrond wallpaper is dus vrij aan te passen via settings-->achtergrond dankzij wallpaper jpegifier.

en jawel, 15 minuten op de kop en een NL variant stond er


Heb wel het stippellijntje weggehaald onderaan voor de slider... vond het mooier zonder
Vrij fun voor een eerste poging
  #10  
Oud 03-03-13, 22:26
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

nice! wil je 'm delen met mij?
  #11  
Oud 04-03-13, 08:25
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Zeker!
Geef me nog even tijd om de bugs eruit te stampen (had een foute file overschreven gisteren merk ik net want als ik naar NL ging was het een mix van ENG en NL )

In de week heb ik wel iets minder tijd, ik gok ergens midden/eind deze week een "finale" versie te hebben .... en zot genoeg heb ik al een nieuw theme in mijn gedachten dat ik ga uitwerken binnenkort
  #12  
Oud 04-03-13, 09:33
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

ik geef jou alle tijd van de wereld, Bram!

keep up the good work!
  #13  
Oud 04-03-13, 12:12
h3nry h3nry is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard

Complimenten, erg netjes! Zit zelf ook midden in een Thema. (Nog geen preview zichtbaar)

Altijd leuk om mensen bezig te zien met Iphone Themas! Thumbs UP!
  #14  
Oud 04-03-13, 12:58
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Alle tijd in de wereld ... wel dan pak ik 3 jaar 7 maanden 21 dagen 5 uur en 21 minuten Thanks, ik hou je op de hoogte. Ik ga hem via deviantart ter beschikking stellen wanneer ik overga naar het verspreiden van het theme, maar hier kan je dan uiteraard de link ernaar terugvinden

h3nry, nice! goed om te horen dat er nog iemand actief is in thema's op dit forum. Ben alvast benieuwd naar jou thema, en wat ik eruit kan leren ;-)
  #15  
Oud 04-03-13, 13:10
h3nry h3nry is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrBramme Bekijk bericht
h3nry, nice! goed om te horen dat er nog iemand actief is in thema's op dit forum. Ben alvast benieuwd naar jou thema, en wat ik eruit kan leren ;-)
Wel meteen een vraag:
Gebruik jij nog speciale tools voor je thema's voor Cydia? Of gebruik je helemaal geen tooltjes/ programma's

En dan bedoel ik voor het in elkaar zetten van het thema.

Zit zelf ook veel op Modmyi, alleen daar zie je door de bomen het bos ook niet meer haha
  #16  
Oud 04-03-13, 13:19
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Ik gebruik photoshop voor het aanmaken van mijn pictures, en daar gooi ik dan nog eens dreamweaver tegenaan om het html deeltje in orde te krijgen (ik heb nagenoeg geen ervaring met HTML, dreamweaver helpt echt wel goed in het begrijpen en aanpassen van bestaande codes). Zonder dreamweaver was het me nooit gelukt of misschien wel maar VEEL langer.

Maar tools specifiek voor te themen, neen. ik doe wel testjes op de online theme tool van themecoded. zo heb ik bijvoorbeeld achterhaald waar ik die pijl moest zetten voor unlock
en dan zoek ik nog redelijk veel in bestaande thema's, vb: ik wil nu weten hoe ik de batterij aanpas --> ik zoek een thema dat dat doet, ik bekijk de bestandsstructuur en daarna pas ik aan

Zelf ben ik niet actief op modmyi, maar het komt wel veel naar voren in google dus heb al wel wat materiaal te lezen gehad daar

Gebruik jij bepaalde tools? of als je tips hebt
  #17  
Oud 04-03-13, 13:23
h3nry h3nry is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard

Gebruik geen tools, kladblok voor de code (basis ooit eens uit een ander thema "geleend" )
En inderdaad, als ik iets wil zoek ik het op, verder photoshop en andere zaken. weinig bestaande programma's, weet niet eens of ze er wel zijn.
  #18  
Oud 04-03-13, 18:33
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Jep, het is vooral zoeken wat waar moet en welke naam heeft. Maar eens je je baan gevonden hebt gaat het vlotjes
Anyway, als je ooit afvraagt hoe ik iets gedaan heb .... feel free to ask
  #19  
Oud 06-03-13, 08:36
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Wel, bij deze kan ik de "release" aankondigen
Ik heb groen licht gekregen van mijn "inspiratiebron" op deviantart! Uiterlijk zondag zal hij te verkrijgen zijn. Ik pas dan mijn originele post aan hier, en voeg een post toe om het topic te bumpen

de "features":
- iPhone 5 iOS 6 theme (op andere toestellen etc heb ik niet getest)
- Enkel Lockscreen theme
- Klok & datum (duh)
- via Wallpaper JPEGifier kan je je eigen wallpaper instellen (let op, "standaard" is alles fix zoals ik het origineel in gedachte had, maar in een readme staat wel welke lijn je moet aanpassen om dit te kunnen doen )
- Ten gevolge van custom wallpapers kan het zijn dat de lock slider & camera minder mooi is, daarom: hier zijn er 4 opties die je ook kan aanpassen (zal in de readme staan) --> none (simpelweg geen ), het origineel, eentje met een witte rand er rond, eentje met een glow effect er rond.
- en, op aanvraag van Geert: ook beschikbaar in NL

next project: gebruik makende van GPS een weather theme! Hoe of wat, i don't know, maar al doende leer ik het wel
  #20  
Oud 06-03-13, 11:08
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

mooi werk mrBramme! zeer benieuwd naar je ''kunstwerkje''!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Korte video steeds herhalen in lockscreen (bewegende achtergrond in lockscreen) Dbrown Jailbreak apps en thema's 0 02-09-12 22:41
Wie kan mij helpen met theme en lockscreen Judje23 Jailbreak apps en thema's 4 06-03-10 21:00
GEZOCHT: Lockscreen theme Volvo source V70ORD5 Jailbreak apps en thema's 6 03-11-09 19:20
Bleu Theme (mijn theme) Tieme Jailbreak apps en thema's 1 21-05-08 20:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:46.