//

Thema: Minimalisity

Thema: Minimalisity discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Nieuwe theme is uitgebracht, weer lockscreen only voor het moment. Minimalisity Weeral lui, dus ik copy paste mijn deviant art page uitleg First launched ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-03-13, 23:00
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard Thema: Minimalisity

Hoi,

Nieuwe theme is uitgebracht, weer lockscreen only voor het moment.

Minimalisity



Weeral lui, dus ik copy paste mijn deviant art page uitleg

First launched as "Project X" in a screenshot, I present to you my newest theme "Minimalisity"!!!
Made for iPhone5 IOS6.

Don't be fooled by the preview image. Wallpaper is highly customizable! If i were to sum up this theme, i'd say "Less with a whole lot of more!"
- 6 Languages! En, It, Es, De, Fr, Nl
- Clock 12h or 24h type
- Seconds, for those who want them
- Dateformat in dd mmm or mmm dd
- 3 wallpapersettings
- Standard: Sleak dark wallpaper
- Jpegifier: Change your wallpaper using the wallpaper Jpegifier app (free in cydia)
- Random: 6 ( a whoppin 60 wallpapers !!!!) packs included. Random pick of a wallpaper each time the lockscreen loads. Categories Nature, Tv, Abstract, City, Game and Macro. Added possibility to add your own pack, for example Family photo's, etc etc
- Don't feel like respringing, no biggie, press the left edge (approx 50 pixels) of the screen and the lockscreen will refresh anything that isn't hardwired by apple's OS. so the random wallpaper will rerandomize, weather info will reload.
- Weather widget that's incorporated into the statusbar, and swipe bar area.... not enough, get your forecast by tapping the screen! It'll slide right in.
- Plenty of weather modification options included

Afraid to feel lost in all this customizing.... don't be, extensive readme included in PDF format!

I hope you like it, it's an ongoing theme that'll spill over into SpringBoard sometime in the future. First got to iron out any kinks that still remain
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-03-13, 09:57
Sjonster Sjonster is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Utrecht
Berichten: 62
Standaard

Ik wacht wel op de iPhone 4S versie ... Als die komt?... hahah...
  #3  
Oud 23-03-13, 17:38
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Ik ben inderdaad bezig met het om te zetten voor iphone 4(S) ook Nog enkele kleine aanpassingen en hij zou moeten werken op een iphone 4(S).
  #4  
Oud 23-03-13, 20:37
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Iphone 4 versie
Minimalisity Lockscreen i4 by ~Brammeee on deviantART
  #5  
Oud 23-03-13, 23:48
Sjonster Sjonster is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Utrecht
Berichten: 62
Standaard

Dank!!, ga hem gelijk ff testen...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 maart 2013 om 00:31 ----------

Werkt goed, 1 vraag... Is het mogelijk om de ''witheid'' van de letters te bepalen, want de letters in de slide to unlock bar zijn niet te lezen bij mij.. en dat zelfde geld voor de datum in de statusbar.. Hoor graag van je.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 maart 2013 om 01:02 ----------

ook merk ik dat ik (ook met status bar clock hide) de clock er wel komt, als unlockt en dan weer lockt... het gaat weer weg zodra je bij het code intoetsen komt.. is daar iets aan te doen, of heb je daar zelf geen last van bij de iPhone 5... of ben ik gewoon een zeikerd. hahahah
  #6  
Oud 24-03-13, 08:33
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjonster Bekijk bericht
Werkt goed, 1 vraag... Is het mogelijk om de ''witheid'' van de letters te bepalen, want de letters in de slide to unlock bar zijn niet te lezen bij mij.. en dat zelfde geld voor de datum in de statusbar.. Hoor graag van je.
Denk dat het niet aan de kleur licht maar het font, Raleway is dun bij mij is het wel leesbaar hoor, weliswaar niet van veraf maar dat was het punt van minimalisity de kleur staat al op wit hoor, je kan eventueel proberen met bolder te maken als je wenst? In de style.css file kan je het aanpassen.

Citaat:
ook merk ik dat ik (ook met status bar clock hide) de clock er wel komt, als unlockt en dan weer lockt... het gaat weer weg zodra je bij het code intoetsen komt.. is daar iets aan te doen, of heb je daar zelf geen last van bij de iPhone 5... of ben ik gewoon een zeikerd. hahahah
Ik bekijk het effe, ik heb geen codeslot

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 maart 2013 om 10:10 ----------

Ik vrees dat dat de statusbar clock van springboard is die daar doorkomt, als je een app gebruikt om die te hiden dan hide je die clock ook in springboard. (vb door een spatie te zetten bij time in springtomize settings )

heb net trouwens een update op deviantart gezet. dat je de clock en date (van het thema) kan hiden.
  #7  
Oud 24-03-13, 10:57
Sjonster Sjonster is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Utrecht
Berichten: 62
Standaard

thanks, k zal ff kijken hoe dat zit met bolder maken. Een super theme...!!
  #8  
Oud 24-03-13, 20:55
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjonster Bekijk bericht
thanks, k zal ff kijken hoe dat zit met bolder maken. Een super theme...!!
Gelukt?

Bedankt! De feedback tot nu toe is echt al super geweest
Heb het zonet ingediend bij modmyi, hopelijk snel verkrijgbaar via cydia
  #9  
Oud 26-03-13, 12:58
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

hoe krijg ik dit op me iphone? sorry, snap het niet.
Staat een download link.. en dan?

edit: ow met een iphone browser zeker? waar moet ik het in kopiëren?
  #10  
Oud 26-03-13, 13:12
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Je kan hem ook via Cydia verkrijgen sinds vannacht ;-) zoek maar gewoon onder "LS Minimalisity" en je vind de normale versie en de i5 versie.
  #11  
Oud 26-03-13, 13:14
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

ow thnxx heb net gezocht op alleen minima.. dan vind cydia m niet (bij mij). moet ls voor

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 maart 2013 om 14:02 ----------

ok, heb net clockhide geinstalleerd en nu komt ineens me statusbalk door het thema heen waardoor de tijd dus dubbel zichtbaar is.. iemand een andere oplossing om je standaard klok te verwijderen?
  #12  
Oud 26-03-13, 14:19
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

toevallig tgv een passcode lock? daar kan volgens mij niets aan gedaan worden tenzij je ermee akkoord gaat dat de tijd ook weg is op je springboard. Dus via vb springtomize een custom string zetten bestaande uit een spatie
  #13  
Oud 26-03-13, 21:16
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Super mooi thema.
Maar heb toch even het lettertype aangepast naar iets wat meer leesbaar is.



Alleen de uitlijning nog ...

Laatst gewijzigd door Bomans; 26-03-13 om 21:33.
  #14  
Oud 26-03-13, 22:14
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Tijd om de batterij op te laden

Ja, de lijnen zitten verwerkt in de picture "forecast.png" in de private folder. Die aanpassen en je bent ermee klaar
  #15  
Oud 26-03-13, 22:25
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Kan ik ook gewoon de grootte van het lettertype aanpassen? Of toch maar beter de .png?
  #16  
Oud 27-03-13, 11:20
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Ik merk dat mijn iPhone 4 het niet zo leuk vind. Lockscreen doet er vaak even over om "te laden" ofzo waardoor je gewoon een zwart scherm ziet.
Ga steeds meer merken dat de iPhone 4 toch wel een traag rotding is Vooral in de appstore pfff vroeger scrolde ik daar vaak doorheen, gewoon voor de fun.. Is ook niet meer te doen. Nja beetje off-topic, sorryy Thema is verder toppiee maar dus niet voor mijn iPhone 4.

Heb t nu maar zo..
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg foto.jpg‎ (15,0 KB, 12x gelezen)
  #17  
Oud 27-03-13, 12:39
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
Ik merk dat mijn iPhone 4 het niet zo leuk vind. Lockscreen doet er vaak even over om "te laden" ofzo waardoor je gewoon een zwart scherm ziet.
Ga steeds meer merken dat de iPhone 4 toch wel een traag rotding is Vooral in de appstore pfff vroeger scrolde ik daar vaak doorheen, gewoon voor de fun.. Is ook niet meer te doen. Nja beetje off-topic, sorryy Thema is verder toppiee maar dus niet voor mijn iPhone 4.

Heb t nu maar zo..
Kan best het weerscriptje zijn hoor. bij mij blijft hij ook even zwart bij een Edge verbinding. Kan je vrij snel testen door gewoon weer af te zetten via de configureme file en zien als het dan nog is.
  #18  
Oud 27-03-13, 12:40
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Vreemd is ook dat als ik een stad zoals Brussel (BEXX0005) of Dendermonde (BEXX0007) gebruik dan toont hij het weer.

Gebruik ik mijn woonplaats Opwijk (BEXX0340) dan werkt het weer niet.
Ligt dat aan het thema of iets anders?

Ook via GPS "0" werkt het niet in mij woonplaats.
  #19  
Oud 27-03-13, 13:22
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Bij sommige gemeenten (ook mijn woonplaats) geeft hij geen gemeentenaam. Heb dat zitten uitpluizen maar ondervond dat yahoo gewoon geen string teruggaf bij gemeente. terwijl hij wel de rest van de data weergaf.

Heb hier helaas (nog) geen oplossing voor. Ook geeft hij geregeld een franstalige stad in de buurt weer, terwijl ik liever de NL naam ervan heb, maar daar lig ik niet van wakker
Heb dit trouwens ook gemerkt bij andere weer scriptjes.

Ik zoek verder hoor, maar even op een trager pitje want sinds hij via Cydia verkrijgbaar is krijg ik de ene "mind numbing" vraag na de andere.... terwijl dat het antwoord in 99% van de gevallen in de readme staat ...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 maart 2013 om 13:31 ----------

Raak ondertussen ook gefrustreerd door SpringBoard theming. Daar kan je nagenoeg niets aan doen dat tof is tenzij ik iWidgets ontwerp.

En heb dan een GROOT probleem ... Mijn creativiteit heeft een nieuwe super tof idee opgeworpen voor een LS... en het kriebelt om daarop te springen
  #20  
Oud 27-03-13, 13:38
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Ik krijg zelfs geen data door van mijn woonplaats.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[thema] hulp gezocht voor design thema's InstaQ Jailbreak apps en thema's 8 16-06-09 00:18
thema's inkie1980 Archief 1 19-04-09 21:52
thema keesdr Archief 1 25-03-09 14:18
thema's jeroen_29 Jailbreak apps en thema's 2 11-10-08 12:41
thema bella Archief 2 10-06-08 17:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:15.