//

iPad tweaks, welke zijn handig

iPad tweaks, welke zijn handig discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag na een enige tijd geen iDevice te hebben heb ik een ipad 3(al 1jaar maar lag in een hoekje). Nu is mijn vraag wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-05-13, 15:14
loskwantos loskwantos is offline
 
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 12
Arrow iPad tweaks, welke zijn handig

Goedendag na een enige tijd geen iDevice te hebben heb ik een ipad 3(al 1jaar maar lag in een hoekje). Nu is mijn vraag wat zijn goede tweaks? Betaald wn gratis. Ik heb al op google gezocht maar zag door de bomen het bos niet meer. Ik heb momenteel
  • - springboard 2
    Winterboard
    Mountainlionx?
    Nc setting
    Emblem

Wat ik graag wil zijn tweaks die meer uit me iPad halen.
Links naar topics of een site zou goed helpen

Met vriendelijke groet mark
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
ipad, jailbreak, tweaks



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wat zijn jouw iPad tweaks/app? graag tips! :) Geert1976 Jailbreak apps en thema's 0 10-02-13 20:28
Wat zijn de Apps Dat je echt moet hebben/Onmisbaar/Super handig apps ? Antonio6 Archief 2 03-08-09 21:31
Welke methodes zijn er en welke is het meest geschikt voor mij ? ArB Unlock [archief] 322 07-12-08 22:01
Welke Programma's zijn geinstalleerd ?? LSwaenen iPhone algemeen 6 01-12-08 11:35
welke icoons zijn dit? MisterM24 Jailbreak apps en thema's 1 15-07-08 14:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:48.