//

Background Manager 0.9-16 - Backgrounder alternative for IOS 6

Background Manager 0.9-16 - Backgrounder alternative for IOS 6 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand dit nieuwe Backgrounder alternatief voor IOS 6 al uitgeprobeerd, hoe bevalt het? Background Manager 0.9-16 Cydia Tweak Background Manager 0.9-16 | idevice and ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-06-13, 21:38
Ronrod Ronrod is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 2
Standaard Background Manager 0.9-16 - Backgrounder alternatief voor IOS 6

Heeft iemand dit nieuwe Backgrounder alternatief voor IOS 6 al uitgeprobeerd, hoe bevalt het?

Background Manager 0.9-16

Cydia Tweak Background Manager 0.9-16 | idevice and android news

Citaat:
Bringing back true multitasking on your iDevice,

Background Manager allows the user to enable backgrounding for true multitasking on iOS.

The default iOS multitasking works by suspending the process in the memory.
However with the Background Manager, you can choose to run any app on the background as if it was running on foreground.

* Please note that this is NOT Backgrounder, the codes are written from scratch to bring Backgrounder-like functions to iOS 6.x










Laatst gewijzigd door Ronrod; 15-06-13 om 00:04.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-06-13, 12:29
waalboer waalboer is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Houten
Berichten: 103
Standaard

Ben benieuwd of dit ook op de Ipad werkt zou mooi zijn als iemand er al ervaring mee heeft. Was er eigenlijk niet al zo iets als dit?
  #3  
Oud 17-06-13, 22:47
Ronrod Ronrod is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 2
Standaard

Wat een magere respons hier zeg! Ik ben maar verder gaan zoeken en heb uiteindelijk de informatie gevonden die ik zocht op het macrumors.com forum:

[iPhone] Background Manager - MacRumors Forums

@waalboer

Op bovenstaand macrumors draadje zal je de informatie vinden die je zoekt m.b.t. het functioneren van Backgrounder Manager op je iPad. Voor zover ik heb gelezen moet dat mogelijk zijn.

Naar aanleiding van de positieve informatie daar heb ik besloten Background Manager uit te proberen. Ik heb de jailbreak van evasi0n uitgevoerd op mijn iPhone 5 en daarna via Cydia Background Manager geïnstalleerd.

En zo waar het werkt!

Ik zocht een mogelijkheid om de camera app op mijn iPhone op de achtergrond te kunnen laten draaien en video opnemen terwijl ik een andere (navigatie)app op de voorgrond draai en Background Manager heeft dit mogelijk gemaakt.

Er zitten wat betreft de camera app nog wel een paar maar's aan:

- Hoewel de camera app probleemloos op de achtergrond draait met een andere app op de voorgrond, stopt de camera app nog wel met video opnemen bij een inkomend gesprek.

- Ik stream vanaf mijn iPhone 5 via bluetooth muziek naar mijn carkit. Dit streamen stopt direct als ik de camera app aanzet. Ik kan dus helaas geen muziek vanaf mijn iPhone luisteren vanaf het moment dat ik een video opname start met de iPhone 5 camera app.

Hopelijk kan ik nog een oplossing vinden voor deze twee problemen.
Reageren

Labels
background manager, backgrounder, ios 6, iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
A2DP - Bluetooth service manager IOS 5.1 kaasdebaas Jailbreak apps en thema's 8 13-07-12 16:52
Is er een alternative Mediaplayer? Pl4y0r iPhone Apps 1 07-10-09 21:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:52.