iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Protube foutmelding bij Downloaden: "Expected Status Code in (200-299), Got 403" (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/143543-protube-foutmelding-downloaden-expected-status-code-200-299-got-403-a.html)

rosh 31-08-13 02:32

Protube foutmelding bij Downloaden: "Expected Status Code in (200-299), Got 403"
 
Beste mensen,


Sinds een week kan ik via Protube 1.9.3 van BigBoss (gekocht officieel) niets meer downloaden.

Zo irritant. Heb de Developer gemaild maar geen reactie.

Heeft iemand enig idee hoe we dit kunnen oplossen.
Word er gek van.
Aangezien ik gek op Protube bent.
Maanden gebruik ik hem zonder enig probleem.
Krijg de melding als ik een filmpje of audio wilt downloaden!


http://www.imgdumper.nl/uploads7/522...d1e-3fa180.jpg




Xtra: "kan update Youtube app uit Appstore reden zijn?"

RWK 31-08-13 13:59

Expected status code in (200-299) got 403? - Yahoo! Answers

Hier staat een antwoord.
Ik heb helaas geen jailbreak dus kan ik het niet nachecken.

Al geprobeerd om Protube te verwijderen en dan opnieuw te installeren?

En krijg je deze foutcode alleen bij deze video, of ook bij andere?

rosh 01-09-13 00:39

Bedankt voor je antwoord. Maaar die Yahoo Answer had ik ook al gevonden....

Ik heb Protube Verwijderd. Heb Youtube verwijderd. Alles opnieuw geinstalleerd. Maar t probleem blijft zich voordoen bij alle Movies/Audio's. ik kan nix nix downloaden......!!!

Het Gekke is ik heb die probleem op me iPhone 5 !!
Op me iPhone 4 heb ik nog steeds de Oude Youtube en natuurlijk me eigen Protube. En daar kan ik wel met Protube alle Movies/Audio' downloaden wat ik niet op iPhone 5 kan downloaden!

Ik denk dat indien je Youtube gaat updaten op je iPhone dan zorgt hij ervoor dat Protube definitief word gedeactiveerd.
Want ik heb Youtube op iPhone 5 verwijderd en alleen Protube geinstalleerd (opnieuw) en nog steeds zelfde melding!!


Op de iPhone. 4 heb ik nog geen nieuwe Youtube geinstalleers om met ZEKERHEID te kunnen zeggen dat Youtube update iets hiermee te maken heeft!
Ik ga die Risico echt niet nemen om Youtube up te daten op iPhone 4 !

Wil Protube echt niet kwijt op me iPhone 4!

Gebruik iPhone. Haast NOOIT!!!


Bedankt maar ......

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RWK (Bericht 909609)
Expected status code in (200-299) got 403? - Yahoo! Answers

Hier staat een antwoord.
Ik heb helaas geen jailbreak dus kan ik het niet nachecken.

Al geprobeerd om Protube te verwijderen en dan opnieuw te installeren?

En krijg je deze foutcode alleen bij deze video, of ook bij andere?


RWK 01-09-13 01:48

Indien je nog de oude versie van Youtube op iTunes hebt staan, installeer deze dan op je iPhone 5 en daarna ook Protube. Weet je zeker dat de Protube op je iPhone 4 dezelfde versie is die je ook op je iPhone 5 installeert?

rosh 01-09-13 04:49

Sorry. Ik doe nix met iTunes teveel werk en Hoofdpijn.
Doe alles met iCloud!

Jup. Ik heb maar 1 licentie op Protube. Bij dezelfde Developer en same versie Protube 1.9.3 van BigBoss.

Beide zelfde zitten op beide iphones.
Enig verschil nu is, die Youtube versie van Appstore.
Op iPhone 5 is nieuwste en iPhone 4 is niet de nieuwste...


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RWK (Bericht 909703)
Indien je nog de oude versie van Youtube op iTunes hebt staan, installeer deze dan op je iPhone 5 en daarna ook Protube. Weet je zeker dat de Protube op je iPhone 4 dezelfde versie is die je ook op je iPhone 5 installeert?


arjan95 01-09-13 10:06

Als iTunes te veel hoofdpijn geeft, kun je ook iFunbox gebruiken

E-Swabala 02-11-13 22:48

Pro Tube download problemen
 
Sinds een paar dagen, misschien is het al langer zo heb ik ook dat probleem. Zelfs Downloader doet het niet.

Ook hen ik alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd... helpt niet!

Oplossing:

Download in dien jailbreak: MXTube

Of gewoon bij Itunes voor een paar centjes: Tube Downloader

MXTUBE EN TUBE DOWNLOADER STAAN TOE DE YOU TUBE VIDEOS TE DOWNLOADEN.

Verder weet ik ook niet hoe het op te lossen, bedoel het ProTube probleem.

Gr.. Luc

abs 16-01-14 13:26

Hebben nog meer mensen dit probleem, ik heb een oudere versie van youtube erop gezet maar blijf de foutmelding krijgen.

E-Swabala 16-01-14 15:18

Iedereen, het probleem is doende vanaf het openen dit thema. Ik heb al een oplossing hoger vermeld beschreven en iemand voor mij of op ander medium wist te vermelden. Zoek op pc of er nog oude (YouTube ipa's) zijn. Ik heb blijkbaar geluk want ondanks iTunes na sync halsstarrig de oude vervangt haal ik hem steeds terug en kan inderdaad clips gedownload. Ik heb 2 iPhone op 1 ID, dus alles gaat kriskras door elkaar. Vandaar dat iTunes nukkig doet. Jammer, ik ken niets van nas of peer to peer en kan het ipa app u niet bezorgen.
Via ios 7 lijkt alles anders te verlopen dan op de 4S die nog steeds op ios 6.1.2 werkt. Ik blijf daar nog even, het ding draait nog goed, mirror en dergelijke, voorlopig blijk ik bij de gelukkigen te vertoeven. Jammer dat u nier meer aan de oude YouTube geraakt.
Luc


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:54.