//

Welke apps zou jij graag op de iPhone zien?

Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door XIII (en daardoor ook niet helemaal off-topic) De niet helemaal off-topic discussie is begonnen met onderstaande vraag: Citaat: Sinds wanneer accepteert ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1001  
Oud 19-03-13, 22:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
(en daardoor ook niet helemaal off-topic)
De niet helemaal off-topic discussie is begonnen met onderstaande vraag:

Citaat:
Sinds wanneer accepteert Apple PayPal?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1002  
Oud 19-03-13, 22:27
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.081
Standaard

Ja, ik geef meteen toe dat ik daaraan heb bijgedragen.

Met jouw wantwoord sluiten we dat stuk weer netjes af.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #1003  
Oud 02-04-13, 15:15
Mohawk Mandjong Mohawk Mandjong is offline
• iOS 6.1.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 60
Standaard

Dit weekend is eindelijk WeatherIcon 6 gereleased. Live weer op je icoon zoals Apple het eigenlijk anno 2013 zelf had moeten maken. Ik ben zelf ontzettend aan het wachten op een update voor Clockify, dit doet hetzelfde als WeatherIcon maar dan met een live klok. Heb momenteel ter vervanging de cydia-app LiveClock, die doet feitelijk hetzelfde als Clockify alleen veranderd het klokje in de avond niet van Wit naar Zwart (maar moet je handmatig doen via Winterboard) zoals Clockify dat wel doet. Erg jammer dat ik dit zelf niet kan programmeren want beide klokjes zitten wel in LiveClock.
  #1004  
Oud 18-02-14, 01:17
nigelmichels21 nigelmichels21 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1
Standaard

Quickreply for whatsapp. Ik weet dat de makers van Bitesms deze niet zullen maken voor Ios7 echter hoop ik wel dat een andere ontwikkelaar hier op inspringt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? YvesT Chat en geruchten 92 09-01-12 19:38
Welke game zou je graag in ontwikkeling zien?? @pple_nerd iPhone Games 24 07-10-11 19:15
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? StefV iPad algemeen 13 10-08-10 22:17
graag zou ik terug downgraden van 2.1 naar 1.4 Victorinox 13 Archief 2 07-08-08 20:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:51.