//

Ik zoek een Android thema

Ik zoek een Android thema discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, ik ben op zoek naar een thema dat op de lockscreen direct toegang geeft dat verschillende apps. Zo een beetje als bij de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-12-13, 17:55
Berken96 Berken96 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 4
Standaard Ik zoek een Android thema

Hallo iedereen,

ik ben op zoek naar een thema dat op de lockscreen direct toegang geeft dat verschillende apps. Zo een beetje als bij de Samsung Galaxy S4, daarbij heb je verschillende apps staan op de lockscreen en met een swipe ben je direct in die app. Zou iemand me kunnen zeggen welke thema's dat mogelijk maken ?

Of heb je andere suggesties van zotte thema's die een beetje lijken op de Galaxy S4 ? Laat maar weten.

Bert
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-12-13, 23:58
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

IK ben bang dat je dat niet gaat lukken op een iPhone.
Er is wel een app genaamd Launch centre pro o.i.d., maar die app is denk ik niet helemaal wat jij bedoeld.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Op zoek naar een zeer dunne case voor een 5 die niet vervormt (als de Ozaki) peter248 iPhone accessoires en onderdelen 9 16-08-13 21:56
Wat zoek jij in een LS Thema MrBramme Jailbreak apps en thema's 13 15-04-13 08:32
'Ik zoek een app die om de dag!! een notificatie geeft. coenheem iPhone Apps 5 22-01-13 22:10
Zoek Thema/Tweak... Wally© Jailbreak apps en thema's 10 20-04-12 17:31
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai Cheeems Archief 7 04-12-09 14:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:32.