//

iPhoneclub.nl Source..?

iPhoneclub.nl Source..? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, wat ik eigenlijk al sinds het begin mis is een iPhoneclub.nl Source... Is zoiets niet te realiseren door jullie..? Want als jullie een nieuw ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-06-08, 10:18
CadmanF's schermafbeelding
CadmanF CadmanF is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 146
Standaard iPhoneclub.nl Source..?

Hallo, wat ik eigenlijk al sinds het begin mis is een iPhoneclub.nl Source...

Is zoiets niet te realiseren door jullie..? Want als jullie een nieuw programma ofzo behandelen op de frontpage dan staat er onderaan altijd de Source code die je moet installeren om het programma te kunnen gebruiken en keer op keer met al die nieuwe Sources in je iPhone wordt hij niet sneller met Refreshen...

En bijkomend probleem is dat er vaak foutmeldingen komen dat hij toch niet te installeren is...

Dus nu dacht ik, is het niet handig en makkelijk als jullie een mooie en grote Source aanbieden waar gewoon alle programma's en spellen enz die jullie behandelen daarin zetten zodat wij ze makkelijker kunnen installeren...?

Of is zoiets niet te realiseren of mag dat niet ofzo..?
__________________
Proud Member Of VCorps...
Proudly Rollin' On A Firebike...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-06-08, 10:39
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Je kan je eigen source maken en deze dan gebruiken op je iphone. En wanneer er een app bijkomt die je wilt, dan kan je deze gewoon toevoegen. Hier alvast de link om deze te maken.
iAppCat - Apple iPhone & iPod Touch Applications, Installer Source Repositories
  #3  
Oud 29-06-08, 10:42
jeremy14's schermafbeelding
jeremy14 jeremy14 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Wassenaar
Berichten: 425
Stuur een bericht via MSN naar jeremy14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
Je kan je eigen source maken en deze dan gebruiken op je iphone. En wanneer er een app bijkomt die je wilt, dan kan je deze gewoon toevoegen. Hier alvast de link om deze te maken.
iAppCat - Apple iPhone & iPod Touch Applications, Installer Source Repositories

dankjewel dit ga ik ook is proberen kan ik tenmisne een paar sources eruit knikkeren
  #4  
Oud 29-06-08, 10:43
CadmanF's schermafbeelding
CadmanF CadmanF is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 146
Standaard

Yep, die heb ik dus ook al heel lang..., alleen zoals ik dus al in mijn eerste post zei, is dat als jullie iets nieuws neerzetten dat het dan regelmatig voorkomt dat als je de Source toevoegt hij het dan niet doet of een error geeft... Dus dan heeft het nog geen zin om via zo'n eigen source te werken... En ik neem aan dat als jullie iets posten dat het dan eerst getest wordt dus dan net zo makkelijk om hem in een eventueel eigen Source te zetten voor ons...
  #5  
Oud 29-06-08, 10:47
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Je kan die source toch zelf toevoegen aan de site die ik heb gegeven ?
  #6  
Oud 29-06-08, 10:51
CadmanF's schermafbeelding
CadmanF CadmanF is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 146
Standaard

Ja, dat kan wel maar als je het programma dan wilt installeren geeft hij een foutmelding en dat komt dus vaker voor... En dat ligt dan ook regelmatig aan de server waar hij opstaat... Dus of ik hem dan rechtstreeks bij de originele weghaal of eerst doorlink naar zo'n 'eigen' source maakt dan niks uit... Het gaat al meteen fout bij de 'basis'...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
source backup danieldereus iPhone algemeen 5 10-07-08 20:13
Source adempinar Archief 1 28-03-08 21:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:06.