//

Groot thema probleem

Groot thema probleem discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen Dankzij jullie hulp heb ik al zo´n 6 weken een volledig werkende iphone 16gb nl. Nu heb ik het volgende probleem. Ik zat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-06-08, 08:10
help help is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 42
Unhappy Groot thema probleem

Beste Mensen

Dankzij jullie hulp heb ik al zo´n 6 weken een volledig werkende iphone 16gb nl. Nu heb ik het volgende probleem.

Ik zat gister weer eens wat dingen van cydia te installeren. Toen installeerde ik black/silver/blue, zo´n soort thema. Deze vond ik na gebruik niet echt mooi en ik verwijderde hem weer. Ik ging weer terug naar het hoofdscherm, maar het laadtekentje wat je ziet voor een paar seconde nadat je iets hebt geinstalleerd, bleef maar draaien. Na 3 minuten heb ik mijn iphone dmv aan uit knop en home knop in te drukken uitgezet.

Vanochtend connecte ik mijn iphone met itunes om hem met iliberity uit recoverymode te krijgen. Voordat dit gebeurd was ging de iphone vanzelf al uit recovery. Helaas als de telefoon nu uit is en je hem weer aan zet gaat die automatisch in recovery.

Het allervervelendste is nog wel dat ik op het moment, al mijn gedownloade applcaties niet meer kan gebruiken. De rest wel zoals ipod, telefoon enz.. Heel raar is dat ik ook geen toegang meer heb tot installer, cydia en instellingen. Vooral die laatste vind ik vreemd.

Wat moet ik doen, want ik ben nu echt in paniek.
Oja, als ik bijv. op installer druk dan gaat die naar een wit schermpje en binnen 3 seconden weer terug naar het hoofscherm.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-06-08, 08:25
help help is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 42
Standaard in recovery zetten

ik hoopte dat wanneer ik de iphone in recovery zetten met iliberity en hem er daarna weer eruithielp het probleem misschien over zou zijn, maar iliberity kan de iphone niet meer in recovery zetten.

Kan dit alles komen door 1 gedownload ding wat ik daarna weer heb verwijderd.

Edit: Misschien nog een belangrijk detail. Mijn iphone is nu aangesloten op mijn pc, en wanneer ik de iphone van standby weer aan doe, dan zit het oplaadtekentje ( die batterij ) niet in het midde van mijn scherm maar hellemaal onderin. onder het ontgrendel teken ( slide to ulock )

Edit2: Ik ben nu ten einde raad. Ik heb hem nog een keer in recoverymode gezet, handmatig. Maar het probleem blijft hetzelfde. IK kan applicaties zonder een menu wel gebruiken. DIngen zoals pianist, waar je in 1 keer bij de piano komt kunnen worden gebruikt, maar dingen zoals penguin panic, waar je eerst je naam moet invoeren sluiten direct weer af.
bij tellefoon kan ik niet bellen omdat ik een simkaart heb met pincode, die ik er niet af kan halen. Er staat iets van unlock simcard als ik hem aanzet maar dat staat onder elkaar midden op het scherm dus er staat

un
l
oc
k

enz. En dan kan je nergens drukken. Bij tellefoon kan ik naar toetsenbord, historie, favorieten maar niet naar contacten en voicemail. Het lijkt wel of die de privegegevens probeert te beschermen ofzo. Normaal kon ik als ik mijn pincode niet had ingevoerd gewoon naar instellingen, maar dat lukt nog steeds niet. Bij foto´s kom ik tot in de map waar de foto´s staan maar als ik dan op 1 druk voor een grote afbeelding dan gaat die weer naar het beginscherm.

Oftwel, ik heb het idee dat mijn iphone de persoonlijke gegevens probeert te beschermen

Laatst gewijzigd door help; 30-06-08 om 09:28. Reden: veel dingen geprobeerd
  #3  
Oud 30-06-08, 09:28
help help is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 42
Standaard

is er echt niemand die wil of kan helpen?
  #4  
Oud 30-06-08, 09:33
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

verwijder dat thema handmatig via iphonebrowser
  #5  
Oud 30-06-08, 09:45
help help is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 42
Standaard

oke, maar ik had hem verwijderd, en toen ik terug ging van cydia, naar het menu, dan krijg je altijd zo´n ronddraaidend laadtekentje. Dat tekentje ging niet meer weg, en niks reageerde meer. Toen had ik hem uitgezet. en opgestart was die automatisch recovery enz.
  #6  
Oud 30-06-08, 10:03
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Heel veel mensen komen hier om hulp ? Maar soms is er echt geen andere mogelijkheid en moet je hem opnieuw eens restoren. Liberty of andere gebruiken zal je probleem wel oplossen. En inderdaad je bent je gegevens kwijt. Maar hij is ( de iPhone) wel terug kakelvers...Indien je kan kijk dan even welke dingen je hebt geïnstaleerd en zet deze dan weer terug of gebruik custom software ( winpwnage)

En het is sneller dan 2 dagen een oplossing zoeken en dan toch nog naar de hierboven beschreven oplossing te moeten grijpen...
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #7  
Oud 30-06-08, 10:27
help help is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 42
Standaard

ja daar heb je gelijk in maar, hij zegt nu ook bij iphonebrowser: Can´t find folder ofzo en dan Have you succesfully jailbreaked?
en ja dat heb ik gedaan
  #8  
Oud 30-06-08, 10:57
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

gewoon even een total reset doen. Ik had laatst ook iets aangepast wat mijn iphone vast liet lopen. Duurt een kwartiertje en hij loopt dan weer als een zonnetje.
  #9  
Oud 30-06-08, 15:10
help help is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 42
Standaard

Beste mensen

Ik heb hem gereset, en alles werkt weer.
Er mag van mijn part een slotje op.
Heel erg bedankt, en tot mijn volgende vraag ( die ik nu alweer ga stellen)
  #10  
Oud 30-06-08, 15:38
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door help Bekijk bericht
en tot mijn volgende vraag ( die ik nu alweer ga stellen)
eerst zoeken he
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Groot Probleem!! maroee iPhone algemeen 6 12-03-11 00:50
Groot probleem beppie49 iTunes 0 15-01-11 21:30
Groot probleem sjorsb iPhone algemeen 39 22-04-09 22:11
Groot probleem!!! egidius iPhone algemeen 8 21-07-08 12:46
Groot Probleem dennis9920 Archief 1 19-02-08 19:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:35.