//

Keyboard iphone 6

Keyboard iphone 6 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Op de iphone 6 heb je nu als je de telefoon in landscape modus houdt extra opties zoals copy paste e.d. ik erger me daar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-12-14, 22:40
sanderbaco sanderbaco is offline
• iOS 8.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard Keyboard iphone 6

Op de iphone 6 heb je nu als je de telefoon in landscape modus houdt extra opties zoals copy paste e.d. ik erger me daar enorm aan aangezien qwerty nu niet meer linksboven in het scherm begint maar meer in het midden.

Is er een tweak waarbij je die knoppen kan verwijderen zodat het keyboard over de hele horizontale breedte gestrekt wordt? Of zijn er keyboards te downloaden die deze knoppen sowieso niet hebben??

Please help
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-12-14, 17:00
m4rtijn76 m4rtijn76 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Dronten
Berichten: 93
Standaard

Tegenwoordig zijn er genoeg alternatieve keyboard te vinden in the App Store. Zelfs laatst nog een vergelijkende review voorbij gekomen op de front page.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5 bluetooth keyboard Ylanka35 iPhone algemeen 11 30-06-13 21:46
Keyboard voor iPhone Jieve Jailbreak apps en thema's 6 20-02-13 15:03
iphone 4 (s) keyboard case RickL iPhone accessoires en onderdelen 2 23-03-12 16:34
Mac keyboard op iphone 4 saxobart iPhone accessoires en onderdelen 1 27-11-10 18:20
Ipad dock keyboard of wireless keyboard ? ibert iPad algemeen 11 26-10-10 00:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:01.