//

Themed icons veranderen niet

Themed icons veranderen niet discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik zit met een 'probleem', of eigenlijk meer iets waar ik me aan erger. Ik zit op een iphone 5 met een jailbreak op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-01-15, 19:14
basje07 basje07 is offline
• iOS 8.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 14
Standaard Themed icons veranderen niet

Beste,

Ik zit met een 'probleem', of eigenlijk meer iets waar ik me aan erger.

Ik zit op een iphone 5 met een jailbreak op ios 8.1 (pangu) en ik wil graag een mooi thema installeren. Heb inmiddels aardig wat thema's uitgeprobeerd, betaald en gratis maar geen van alle geeft een mooi resultaat.

Het probleem is dat alle standaard, en de meest 'bekende' apps wel mooi veranderen in het geïnstalleerde thema maar ik heb er ook een aantal op m'n springboard die ongewijzigd blijven en dus gewoon het originele uiterlijk houden.

Ik vind dit jammer en vind dat het thema zo niet goed tot z'n recht komt, of in ieder geval er uitziet als on afgemaakt.

Is er iemand die hier een oplossing voor weet of is er een manier zodat al m'n apps hetzelfde uiterlijk hebben of hoe los jij dit op?

Thnx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-01-15, 19:20
ketchupvlekja ketchupvlekja is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 5
Standaard

zelfde probleem, alleen dan verandert er bij mij maar 1 or 2 icoontjes, vershillende thema's geprobeert zoals translucent
  #3  
Oud 26-01-15, 11:24
Jojo009 Jojo009 is offline
• iOS 8.4
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 46
Standaard

Ik zie dat je ios 8 hebt? Niet alle thema's zijn geupdate voor ios 8. Een goed thema zoeken voor deze ios neemt tijd. Af en toe kijken naar de wijzigingen is de beste oplossing. Ik heb momenteel blacknux8 alle icoontkes zijn veranderd maar ben aan het wachten achter de wallpaper die erbij gaat. Dus wachten en zoeken is de kunst en ook meerdere repo's instaleren😉
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
app store icons veranderen??? flashingst Jailbreak apps en thema's 5 09-05-11 21:13
Icons veranderen op springboard van apps jordywos Jailbreak apps en thema's 12 21-10-10 09:45
Apps icons veranderen Iphone 4 Sniekel Jailbreak apps en thema's 1 25-09-10 09:10
Icons veranderen met een é mattvanwyk Jailbreak apps en thema's 1 03-04-10 19:50
Icons veranderen van Appstore Applications tsirakos Jailbreak apps en thema's 14 03-10-09 18:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:22.