//

Moviebox met VPN werkt nog niet

Moviebox met VPN werkt nog niet discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb een niet gejailbreakte Iphone 5S en daar Moviebox op geïnstalleerd. Afgelopen werkte het perfect maar sinds vandaag heeft mijn ISP het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-07-15, 23:50
gewoongino gewoongino is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 6
Standaard Moviebox met VPN werkt nog niet

Hallo allemaal,

ik heb een niet gejailbreakte Iphone 5S en daar Moviebox op geïnstalleerd. Afgelopen werkte het perfect maar sinds vandaag heeft mijn ISP het geblokkeerd en kan ik geen films meer kijken.

Op internet gezocht en erachter gekomen dat ik een VPN moet gebruiken die zo de blokkades zou omzeilen. Eerst gratis VPN gebruikt maar dat werkte niet dus toen gekozen voor een betaalde VPN (VPN One Click) maar ook daarmee werkt Moviebox niet.

De Moviebox app start gewoon en VPN maakt verbinding (met welke server in welk land dan ook via VPN One Click) maar toch in Moviebox kan ik niet kiezen voor "download" of "watch now".

Anybody enige ervaring? Oplossing? Thanks alvast.

PS: moderators sorry zit denk ik in verkeerde groep/label
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
vpn werkt niet, whatsapp werkt wel sara07 iPhone algemeen 17 05-07-15 19:11
VPN PPTP werkt niet op iPhone sinds iOS8 (en iPad) Fabian13 iPhone algemeen 0 01-10-14 18:14
Moviebox wordt geblockt door ISP? VPN werkt niet? Wishhhh Jailbreak apps en thema's 9 15-08-14 21:10
Internet werkt nog steeds niet!! (Vodafone met juiste instelling tachysnarf Vodafone 25 21-06-11 20:30
iphone werkt nog steeds niet met 2.0 wmaxim iPhone algemeen 7 16-08-08 14:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:28.