//

iPhone bricked na gebruik Cydia

iPhone bricked na gebruik Cydia discussie in Jailbreak apps en thema's forum; Hallo, Het is de tweede keer vandaag dat ik via Cydia iets wil installeren/updaten, nadat ik op Back to Cydia druk krijg ik een loadertje dat het homescreen opnieuw gemaakt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 03-09-08, 22:08
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Thumbs down iPhone bricked na gebruik Cydia

Hallo,

Het is de tweede keer vandaag dat ik via Cydia iets wil installeren/updaten, nadat ik op Back to Cydia druk krijg ik een loadertje dat het homescreen opnieuw gemaakt wordt, dat duurt een minuut, dan staat het beeld stil en worden alle kleuren wat lichter. Vanaf dat moment gebeurt er niks meer, en moet ik m resetten, waarna 'ie niet meer opstart. Dan kan ik weer aan zo'n klere-herstel en -synchronisatie-feest beginnen.

Heeft iemand dit ook, en weet je misschien een oplossing? Op het moment zou ik bijna overwegen om heel dat Cydia eraf te mieteren...

Ik ben al wat aan het Google'en, mogelijk heb ik de oplossing, maar misschien ook niet... Ik zal deze posten als het werkt, er zijn namelijk meer mensen met dit probleem.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone Bricked?! iSnatch Jailbreak 3 16-09-10 18:21
na gebruik cydia iphone in DFU- mode daandejager Jailbreak apps en thema's 4 31-03-10 18:55
iphone schiet in herstelmodus tijdens gebruik cydia of rock iDMi Archief 9 25-11-09 22:03
Mogelijke problem bij gebruik Cydia ? midego Archief 4 15-10-08 16:11
iPhone bricked? Basjee Unlock [archief] 6 19-07-08 18:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:49.