//

Elke Woensdag 2 Nieuwe Thema's Topic !

Elke Woensdag 2 Nieuwe Thema's Topic ! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Volgende keer toch maar even beter lezen dan, want je bent helemaal mis. Die LockCLock.ttf is echt wel om je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 22-10-08, 21:52
rikfrombelgium rikfrombelgium is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Volgende keer toch maar even beter lezen dan, want je bent helemaal mis. Die LockCLock.ttf is echt wel om je originele klok onzichtbaar te maken, probeer maar eens even zonder die font te kopieren, je zal zien dat je originele klok verschijnt. En de Slock.theme is aanwezig in de rar dus die hoeven ze nergens meer te gaan zoeken.

Anyway ik kijk eerst altijd of alles aanwezig is om het zo makkelijk mogelijk te maken, bij deze is ALLES aanwezig wat bij mij het resultaat van de screenshots geeft.
pffff, jongens toch. Ik heb het van de makers van het spul.

those who have grey lcd clock text, that is because, the clock appears below the lockscreen background, my screenshot uses slock.theme, that's why its not so dark. if you want, a solution is to use a transparent image for the back of the lockscreen, and just edit you wallpaper to incorporate the uilcdbackground of your choice there. like this:

http://img337.imageshack.us/img337/9965 … undya9.png

aldiwn, macthemes.net

je hebt het er me zelfs zelf gevraagd

@ rikfrombelgium, Where you find it ? Can someone help me with that clock & Slider layer ? Thnx in advance

Ps: Like this oen i mean, the light layers behind clock and Slider

zoals ik dus zei, voor mensen die wel de klok hebben maar waar die wat moeilijk leesbaar is en donker, dat komt omdat hij achter de originele bovenste bar van je iphone zit. Slock.theme lost dit op.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 22-10-08, 22:13
deninho deninho is offline
• iOS 8.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikfrombelgium Bekijk bericht
De volgorde in winterboard moet zijn Slock bovenaan, dan homescreen status. Om het cijfertype te veranderen moet je dat bestand vervangen in je font map.
En laat je die 2 wallpapers gewoon in die map zitten of haal je er 1 zo´n wallpaper uit? Of laat je gewoon alles in de map zitten zoals je hem uitgepakt hebt?
Thnx alvast
  #23  
Oud 22-10-08, 22:19
rikfrombelgium rikfrombelgium is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 200
Standaard

zorg gewoon dat er 1 wallpaper.png in de map zit, dat wordt dan je wallpaper standaard, maar zelfs voor je lockscreen is dat niet zo erg, Ik kan perfect gewoon vanop mijn iphone de wallpaper van het lockscreen veranderen, niets ssh voor nodig.
  #24  
Oud 22-10-08, 22:26
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Hier een kleine update voor het theme, enkele 'weer' wallpapers voor je Weather Widget Lockscreen. En zoals hierboven vermeld kan je de Lockscreen wallpapers nog altijd aanpassen via de 'standaard' wijze, dus gewoon vanuit je foto's map van je iphone. Ik zal mss vanavond nog even een kleine tutorial maken want veel mensen zijn wat in de war door al die terchte opmerkingen/vragen.

@ Rik, De wallpaper die je wil gebruiken in het slock.theme moet de naam LockBackground.png hebben, voor thema's en dus de springboard wallpaper moet je idd Wallpaper.png gebruiken. Wou dit maar even vermelden voor nog meer misverstanden te vermijden.








Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 22-10-08 om 22:29.
  #25  
Oud 22-10-08, 23:07
deninho deninho is offline
• iOS 8.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 32
Standaard

Na een tijdje tobben heb ik het voor elkaar gekregen. Een juweeltje, respect. Het enige minpuntje is dat je ontgrendel ziet staan op de achtergrond.

ps, mss een domme vraag maar ik wou de plaats aanpassen voor het weer, heb precies gevonden waar ik moet zijn maar welk land moet ik ingeven. Heb nu rotterdam, nederland(the netherlands, holland) geprobeerd maar hij geeft alle als not found. Iemand een idee?

Laatst gewijzigd door deninho; 22-10-08 om 23:38.
  #26  
Oud 23-10-08, 00:14
RNMC RNMC is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deninho Bekijk bericht
Na een tijdje tobben heb ik het voor elkaar gekregen. Een juweeltje, respect. Het enige minpuntje is dat je ontgrendel ziet staan op de achtergrond.

ps, mss een domme vraag maar ik wou de plaats aanpassen voor het weer, heb precies gevonden waar ik moet zijn maar welk land moet ik ingeven. Heb nu rotterdam, nederland(the netherlands, holland) geprobeerd maar hij geeft alle als not found. Iemand een idee?
is

Alleen Rotterdam is voldoende, land hoeft er niet bij.
  #27  
Oud 23-10-08, 08:28
rikfrombelgium rikfrombelgium is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 200
Standaard

the part where it says var locale = "ASI|PH|RP077|MAKATI"

now to get this code, just go to this website

http://www.accuweather.com/world-city-l … ubmit1=GO!

on the drop-down list chose your region, country and then city,

then look at the url bar and you can see the code from there.
e.g.: www .accuweather.com/world-index-forecast.asp?partner=accuweather&traveler=0&loccode=ASI|PH|RP073|MANILA

dit zou het moeten doen voor jou.
  #28  
Oud 23-10-08, 18:40
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Ok ik denk dat ik weet waarom bij sommige mensen dit niet werkt. Ik heb zo'n vermoeden dat jullie de eerste variable NIET hebben ingevuld, en dat is echt een must. Dus als je gebruik wil maken van het YahooWeather inplaats van het Apple/AccuWeather moet je bovenaan wel iets invullen (maakt niet uit wat), wanneer je het variable veld leeg laat heb je idd ook GEEN lcd clock & weer widget op je Lockscherm. Dus om het even duidelijk te maken hieronder een voorbeeld.

PS: Met het model van de Iphone heeft het alvast niets te maken, heb ik nagevraagd en zelf getest bij enkele makkers

var locale = "Mechelen, Belgium" = GOED

var locale = "hier niets invullen" = NIET GOED
  #29  
Oud 23-10-08, 20:43
Fab1Man Fab1Man is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Zoals beloofd post ik elke woensdag een nieuw thema, maar aangezien ik deze week weinig tijd gehad heb voor zoekacties zal er dus alleen één nieuw Lockscreen Theme verschijnen deze week.

Deze LCD Clock is gemaakt door Aldwin, Zetetic Apparatchik is dan weer de maker van het Weather Widget. Ik vindt dit echt een perfecte aanvulling voor je Lockscherm, is erg handig en de style is helemaal mijn smaak. Dat je de seconden ziet lopen is niets speciaal maar toch een leuke extra vindt ik dan. Er zijn dus 2 wallpapers aanwezig, als de de 2de wil gebruiken moet je effe de 1 weghalen van de naam LockBackground1. Nog een leuke extra is wanneer je je iphone aan de oplader hangt verandert de achtergrond in het zwart voor een zo 'clean' mogelijk display. Bestand is te groot dus zal via sendspace moeten gebeuren...

PS: Je Originele Klok kan je weghalen door de file (die onderaan in de rar terug te vinden is) te kopieren naar volgende locatie -> /System/Library/Fonts/Cache/.

Undertaxx, zou ik deze mogen opnemen in de iFoneguide Cydia repo? Ik vind 'm erg mooi!
  #30  
Oud 23-10-08, 20:53
Giel538 Giel538 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 66
Standaard

Voor mensen die ontgrendel nog hebben staan in hun beeld

Hier de oplssing

Ga naar deze folder Slock.theme/Bundles/com.apple.springboard/ waar je hem ook hebt neergezet in je Themes folder.

In deze folder staat een map die heet "en.lproj" verander deze vervolgens in nl.lproj en het werkt


edit: Undertaxx: Als ik nu een passwordt moet invullen om men simlock te ontgrendelen krijg ik daar een lelijk vierkantje, hoe krijg ik dat terug naar het orginele rondje, jij een idee?
  #31  
Oud 23-10-08, 20:57
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Kan bevestigen dat dit werkt! Bedankt voor de tip
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #32  
Oud 23-10-08, 21:18
Giel538 Giel538 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 66
Standaard

Ok ik ga me best doen.

Ik ga er van uit dat jullie een gejailbreakte telefoon hebben met cydia.

1) Download via Cydia winterboard.

2) Download op de pc iPhonebrowser, dit werkt makkelijker dan SSH vanuit putty of een andere tool :http://iphonebrowser.googlecode.com/...owser.1.52.exe

3)Download het thema wat je wilt hebben naar je pc, in dit geval dus: http://www.sendspace.com/file/dz96rj

4) Hang je iPhone aan de pc waar iTunes op geinstalleerd staat, en start iPhonebroweser op.

5) In iPhonebrowser zie je allemaal mappen staan, navigeer nu naar: Private/Stash/Themes.QlGZLQ (Die rare lettercombinatie achter Themes kan volgens mij bij iedereen anders zijn.)

6) Zet in deze map je thema of lockscreen neer. In ons geval kopier je hier dus deze 2 mappen heen: homescreen- 1weekweather.theme en Slock.theme.

7)Start nu op je iPhone winterboard op. Hier zie je tussen een aantal standaard meegeleverde thema's van winterboard ook onze 2 directorynamen staan. Vink deze aan door er op te drukken. Sluit nu vervolgens winterboard af, en je zult zien dat die even bezig is om de nieuwe themas toe te passen.

8) Als het goed is moet het nu werken, ik had echter problemen dat die de clock niet liet zien, als jullie dat ook hebben moet je het mar ff zeggen.

9)Je Originele Klok kan je weghalen door de file (die onderaan in de rar terug te vinden is) te kopieren naar volgende locatie -> /System/Library/Fonts/Cache/. Maak wel eerst een backup van het orginele bestand of rename hem.

10)Voor als je taal niet op engels staat: Ga met iPhonebrowser naar de map Slock.theme/Bundles/com.apple.springboard/ waar je hem ook hebt neergezet in je Themes folder. In deze folder staat een map die heet "en.lproj" verander deze vervolgens in nl.lproj en het werkt. Dit is nodig om het woord ontgrendelen weg te halen van je lockscreen.

Laatst gewijzigd door Giel538; 23-10-08 om 21:33.
  #33  
Oud 23-10-08, 21:39
Brian_NL's schermafbeelding
Brian_NL Brian_NL is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Giel538 Bekijk bericht
Brian ik heb nog ff een stap 9 + 10 toegevoegd, dus moet wel lukken nu.
uhmm bij stap 9 heh..
zie ik in cache 2 mappen staan; apt en findutils
nu vraag ik me af moet ik de lockclock daar bij zetten of in 1 van die 2 mappen?
__________________
*|~iPhone 4 & iPad Wi-Fi~|*
  #34  
Oud 23-10-08, 21:44
Giel538 Giel538 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brian_NL Bekijk bericht
uhmm bij stap 9 heh..
zie ik in cache 2 mappen staan; apt en findutils
nu vraag ik me af moet ik de lockclock daar bij zetten of in 1 van die 2 mappen?

Hmm, bij mij staan er in de map cache geen andere mappen, het enige wat hierin staat zijn allemaal *.otf files. Weet je zeker dat je in de goede map zit? Je moet dus vanauit de root werken, dan system enzovoorts. In de map cache moet het bestand wat je erheen kopiert al bestaan. Dus misshien zit bij jouw dat bestand in 1 van die 2 mappen.
  #35  
Oud 23-10-08, 22:01
Brian_NL's schermafbeelding
Brian_NL Brian_NL is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Giel538 Bekijk bericht
Hmm, bij mij staan er in de map cache geen andere mappen, het enige wat hierin staat zijn allemaal *.otf files. Weet je zeker dat je in de goede map zit? Je moet dus vanauit de root werken, dan system enzovoorts. In de map cache moet het bestand wat je erheen kopiert al bestaan. Dus misshien zit bij jouw dat bestand in 1 van die 2 mappen.
Gelukt met die clock bedankt!
maar.. ik kreeg net een smsje.. en dan komt er in het engels te staan close..
dan was daarvoor nog nederlands!
en ik heb wel die eng in nl veranderd van die ene map..
  #36  
Oud 23-10-08, 22:06
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fab1Man Bekijk bericht
Undertaxx, zou ik deze mogen opnemen in de iFoneguide Cydia repo? Ik vind 'm erg mooi!
Van mij mag jij dat zeker, maar dat thema is een verzameling van enkele mods zoals Slock.Theme, LCD CLock.Theme, etc. Met andere woorden heb ik deze dus niet zelf gemaakt, daarom kan ik er helaas ook niet over beslissen. Ik kan wel even de makers ervan om toestemming vragen, dat is geen enkel probleem. Ik hoor nog van je als ik even om 'permissie' moet vragen

@ Vsteegman, die silent, sms, mail iconen op je lockscherm kan je bekomen door StatusNotifier te installeren, deze is verkrijgbaar via Cydia. En idd die 'tekentjes' voor je pincode in te voeren zijn erg vreemd plots, maar dat neem ik er graag bij voor deze mooie modificaties aan het Lockscherm.

@Brian_NL, jammer maar helaas, zo makkelijk is het niet. Bij het activeren van 'No Slider Text' activeer je automatisch de Engelse taal voor pop-up's, dit komt omdat het de Engelse plist file is. Dus voor een NL 'Geen Slider Tekst' zal je even de Nederlandse plist moet encrypten, bewerken, en daarna weer even decrypten. Succes

Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 23-10-08 om 22:13.
  #37  
Oud 23-10-08, 22:08
Vsteegman Vsteegman is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 156
Standaard

@ Undertaxxx, zou je dit kunnen beantwoorden aub?

Ik heb als carrier Hi, ik zie bij mensen zoals Undertaxx zon heel vet carrier tekentje. Kan ik dit ook krijgen?

Laatst gewijzigd door Vsteegman; 23-10-08 om 22:13.
  #38  
Oud 23-10-08, 22:21
Giel538 Giel538 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vsteegman Bekijk bericht
@ Undertaxxx, zou je dit kunnen beantwoorden aub?

Ik heb als carrier Hi, ik zie bij mensen zoals Undertaxx zon heel vet carrier tekentje. Kan ik dit ook krijgen?
Zoek in Cydia maar naar KPN
  #39  
Oud 23-10-08, 22:42
Giel538 Giel538 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 66
Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Van mij mag jij dat zeker, maar dat thema is een verzameling van enkele mods zoals Slock.Theme, LCD CLock.Theme, etc. Met andere woorden heb ik deze dus niet zelf gemaakt, daarom kan ik er helaas ook niet over beslissen. Ik kan wel even de makers ervan om toestemming vragen, dat is geen enkel probleem. Ik hoor nog van je als ik even om 'permissie' moet vragen

@ Vsteegman, die silent, sms, mail iconen op je lockscherm kan je bekomen door StatusNotifier te installeren, deze is verkrijgbaar via Cydia. En idd die 'tekentjes' voor je pincode in te voeren zijn erg vreemd plots, maar dat neem ik er graag bij voor deze mooie modificaties aan het Lockscherm.

@Brian_NL, jammer maar helaas, zo makkelijk is het niet. Bij het activeren van 'No Slider Text' activeer je automatisch de Engelse taal voor pop-up's, dit komt omdat het de Engelse plist file is. Dus voor een NL 'Geen Slider Tekst' zal je even de Nederlandse plist moet encrypten, bewerken, en daarna weer even decrypten. Succes
Ik heb ontdekt hoe die tekentjes komen, het heeft op de 1 of andere manier te maken met je LockClock.ttf die je vervangt. Als je dan toch de makers ervan aanspreekt, vraag dan ook even of dit te fixen is
  #40  
Oud 24-10-08, 00:54
hummel hummel is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 217
Standaard

die reflecterende dock in tenius thema zou iemand mij die willen posten aub?

en ik krijg die springboard clock niet in het tenius thema, heel raar want in de andere thema's werkt die wel?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe Iphone 3GS woensdag 13 januari emmelotj Archief 3 10-01-10 16:38
Nieuwe indeling in App Store: top 20 bij elke categorie vmaxbeast iPhone Apps 12 13-12-08 13:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:41.