//

Seatbelt!!! 3G

Seatbelt!!! 3G discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij in het simple uitleggen hoe ik Fasten Your Seatbelt op mijn 3G kan installeren ik begrijp van die andere uitleg helemaal niks??? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-11-08, 15:22
ballantines ballantines is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Ede
Berichten: 25
Question Seatbelt!!! 3G

Kan iemand mij in het simple uitleggen hoe ik Fasten Your Seatbelt op mijn 3G kan installeren ik begrijp van die andere uitleg helemaal niks???

Heb geen idee of je dit op de CP moet doen of op je Iphone zelf???

Alvast bedankt voor degene die mij kan helpen

Standaard heeft de iPhone zes luidjes aanboord waaruit je kunt kiezen. Deze staan in de map /System/Library/Audio/UISounds en heten:
sms-received1.caf (Tri-tone)
sms-received2.caf (Chime)
sms-received3.caf (Glass)
sms-received4.caf (Horn)
sms-received4.caf (Bell)
sms-received6.caf (Electronic)

Vervang één van deze bestanden met je eigen geluidje en je hebt het sms-geluid aangepast. Zet je eigen gevonden geluid via iTunes om naar aif formaat en hernoem het resultaat naar bijvoorbeeld sms-received4.caf. Upload dit caf-bestand via SCP naar /System/Library/Audio/UISounds. Kies nu op je iPhone 'Horn' als New Text Message geluid.

WAAR DOE IK DIT IN ITUNES??????

Laatst gewijzigd door ballantines; 02-11-08 om 15:31.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-08, 17:37
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Dit kan je niet doen in itunes maar moet je via winscp of wat je wilt gebruiken door direct te copieren naar je iphone. Dan zal je de toon die je wilt moeten hernoemen naar één van degene die je opnoemt in je post(sms....). Dan zou het moeten werken. Nog simpelder is om in cydia tonefx (betalend) te installeren en dan kan je gewoon vanop je pc een toon uploaden naar je iphone en met het programma op je iphone kan je dan de tone kiezen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:06.