//

Gegevens beschermen: hoe?

Gegevens beschermen: hoe? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraag omtrent het 'beschermen' / 'beveiligen' van de gegevens die op je iPhone staan. Is er een app waarmee je de gegevens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-12-08, 11:45
Flydt Flydt is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 95
Stuur een bericht via MSN naar Flydt
Exclamation Gegevens beschermen: hoe?

Ik heb een vraag omtrent het 'beschermen' / 'beveiligen' van de gegevens die op je iPhone staan. Is er een app waarmee je de gegevens die op je iPhone staan kunt beschermen?

En dan meer in de zin van wanneer het ik het toestel ooit verlies dat ik dan op een afstand de iPhone kan blokkeren. Er zijn natuurlijk programma's waarbij je de gegevens op je iPhone rechtstreeks kan beveiligen dmv een code. Ook hier zo ik graag willen weten welke apps aan te raden zijn.

Ik zou echt onwijs geholpen zijn als iemand mij hiermee kan helpen, want gevoelige informatie kwijt raken is natuurlijk niet de bedoeling.

Alvast bedankt!
__________________
* BLACK iPhone 3G * Don't mess with the best.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-12-08, 11:59
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Dit misschien?

Te vinden via cydia onder de naam Cylay

Laatst gewijzigd door Bomans; 17-12-08 om 12:01.
  #3  
Oud 17-12-08, 12:16
Flydt Flydt is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 95
Stuur een bericht via MSN naar Flydt
Standaard

Harstikke bedankt, dat is wat ik zocht!

Wat een top programma zeg, zo duur is het niet ($19.99 voor een jaar) en de mogelijkheden zijn echt onwijs uitgebreid! Thanks Bomans!
  #4  
Oud 17-12-08, 12:16
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Ik gebruik voor passwords, pincodes en andere privé nummers en gegevens eWallet (AppStore, Homepage). Dat had ik op mijn Windows Mobile toestel ook al en dat slaat de gegevens mooi encrypted op. Voor Windows is er ook een Desktop versie om de gegevens makkerlijker in te voeren en te synchroniseren, voor de Mac is die er helaas nog niet.
__________________
...
  #5  
Oud 17-12-08, 13:33
Flydt Flydt is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 95
Stuur een bericht via MSN naar Flydt
Standaard

Ok thanks, maar dat is niet als Cylay om van afstand nog gegevens te deleten/aan te passen?

eWallet is ook zeker handig, maar was toch meer op zoek naar iets dergelijks als Cylay. Is eWallet zijn geld wel waard? Want je hebt meerdere apps die hetzelfde doen.
  #6  
Oud 17-12-08, 15:45
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Nee, eWallet kan inderdaad niet achteraf (in opdracht) gegevens wissen o.i.d., het is puur een app om je vertrouwelijke gegevens op een grafisch fraaie maar bovenal veilige manier op te slaan. Ik heb ook wat andere apps geprobeerd, zoals "Wallet", maar die zorgden er dan welliswaar voor dat je via de iPhone interface niet bij de gegevens kon komen zonder wachtwoord, maar de gegevens waren wel gewoon via SSH direct van de iPhone te trekken, veiligheid van lik me vestje dus.

Maar mijn persoonlijke voorkeur gaat voornamelijk naar eWallet uit omdat ik dit programma al twee jaar op mijn Windows Mobile toestel gebruikte, dus het is gewoon bekend en dan stap je ook niet zo snel over naar iets anders. ;-)
  #7  
Oud 04-01-09, 13:21
Tenvox's schermafbeelding
Tenvox Tenvox is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 37
Standaard

Hi Leden,

Vraagje over Cylay. Ik ben nog niet zo tevreden. Reden? Ik kan mijn iphone nog niet terugvinden als ik hem als 'Lost' heb op gegeven. Daarnaast vind ik hun website uitermate slecht en veel links doen het gewoon niet. Forum stelt ook geen ruk voor en ik voel me met een kat in de zak.

Zo krijg ik nu het onderbuik gevoel dat alleen de 3G iphone werkt met Cylay. Wie kan mij opweg helpen en mijn vragen dusdanig beantwoorden zodat ik weer wat vertrouwen krijg ik deze app.

Groeten
T
__________________
Wie de waarheid verteld hoeft weinig te onthouden.
Reageren

Labels
beschermen, beveiligen, beveiliging, diefstal, gegevens



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone crash-> hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? Flyerbunch iPhone algemeen 15 10-12-15 12:30
iphone crashed hoe kan ik gegevens eruit halen??? ati_make_it iPhone algemeen 9 20-08-08 15:17
hoe iphone beschermen op reis? blaugrana iPhone accessoires en onderdelen 3 27-07-08 11:10
hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? ->iPhone crash Flyerbunch Archief 4 30-04-08 11:50
contact en agenda gegevens overzetten hoe te handelen? Indygo iPhone algemeen 0 10-11-07 15:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:00.