//

Battery theme als de laadkabel niet aangesloten is

Battery theme als de laadkabel niet aangesloten is discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenmiddag, sinds kort de eigenaar van een Iphone 1G met fw2.2 en jailbreak. Alles nog aan het ontdekken, maar ik kan 1 ding niet vinden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-01-09, 12:48
mmjb mmjb is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 2
Standaard Battery theme als de laadkabel niet aangesloten is

Goedenmiddag, sinds kort de eigenaar van een Iphone 1G met fw2.2 en jailbreak. Alles nog aan het ontdekken, maar ik kan 1 ding niet vinden (ook niet via de search).

Ik heb naast de verschillende thema's ook een batterij thema op het lockscreen geïnstalleerd. Ik zie deze batterij alleen maar als de laadkabel is aangesloten. Zodra ik deze eruit haal is ook de batterij verdwenen.

Is het mogelijk om het zo in te stellen dat het batterij thema altijd op het lockscreen staat, ongeacht of deze nu aan het laden is of niet?

ps: ik zal me ook nog even voorstellen op het forum.

m.vr.gr.
Marcel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-01-09, 13:51
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Denk niet dat je de realtime batterij status op je lockscreen kan hebben, maar ik kan het mis hebben.
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #3  
Oud 18-02-09, 21:17
pimmy pimmy is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem.
Wilde ook deze als achtergrond voor het "lockscreen" maar kan niks vinden...
Al een oplossing gevonden?
  #4  
Oud 21-07-09, 15:43
DChim's schermafbeelding
DChim DChim is offline
• iOS 8.4
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: 020
Berichten: 62
Standaard

Screenshotje?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De aangesloten Iphone kan niet worden geidentificeerd Naish iPhone algemeen 30 13-08-18 21:28
Airstream ipad en zeppelin komt niet meer in beeld nu ik apple tv heb aangesloten Robvenlo iPad algemeen 0 08-05-11 10:22
Iets aangesloten maar niks aangesloten rbproject iPhone algemeen 9 04-11-08 18:55
Windows: Ik krijg mijn iphone niet aangesloten op Vista. dsteenbergen Desktop-applicaties 11 04-04-08 12:46
er is een iphone aangesloten maar deze kan niet worden geidentificeerd blondie213 iPhone algemeen 5 06-02-08 23:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:18.