//

Grote klok op je springboard

Grote klok op je springboard discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ook altijd dat als ik mn Iphone in een nachtje in de oplader leg, is de volgende dag ook altijd mijn datum nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 06-03-09, 10:39
JoOosty's schermafbeelding
JoOosty JoOosty is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 88
Standaard

Ik heb ook altijd dat als ik mn Iphone in een nachtje in de oplader leg, is de volgende dag ook altijd mijn datum nog hetzelfde als de vorige dag. Beetje vaag.

@ Deikesu, volgens mij heb je de handleiding ergens niet begrepen. Als je je eigen font wil moet je het font wat je wil kopiëren naar de font map (die was wel goed). Hier moet je echter niet de naam van dit font veranderen in wallpaper.html. Je moet het font renamen naar de naam van een font wat al aanwezig is in die map (en ff een backup maken van dat font, zodat je het niet kwijt bent). Op die manier vervang je dus één van de al aanwezige fonts voor je eigen font. Vervolgens pas je in het bestand wallpaper.html aan dat je je nieuwe font wil gebruiken (door daar dus de naam van het font in te vullen van het font wat je net in je font map heb geplaatst).

Hoop dat dit een beetje duidelijk is, zo ziet het er niet echt uit
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 06-03-09, 10:59
Deikesu Deikesu is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 27
Standaard

@joOosty

Je hebt gelijk. Na wat rotzooien kwam ik erachter dat het idd werkt zoals je hebt beschreven. Het probleem hierbij is alleen dat wanneer ik een font vervang niet alleen de klok veranderd, maar veel meer. Helaas kon ik niet een lettertype vinden wat verder niet wordt gebruikt. Het lukt me ook niet om er zelf 1 toe te voegen Is dat eigenlijk wel mogelijk?
  #23  
Oud 07-03-09, 14:31
JoOosty's schermafbeelding
JoOosty JoOosty is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deikesu Bekijk bericht
@joOosty

Je hebt gelijk. Na wat rotzooien kwam ik erachter dat het idd werkt zoals je hebt beschreven. Het probleem hierbij is alleen dat wanneer ik een font vervang niet alleen de klok veranderd, maar veel meer. Helaas kon ik niet een lettertype vinden wat verder niet wordt gebruikt. Het lukt me ook niet om er zelf 1 toe te voegen Is dat eigenlijk wel mogelijk?
Zelf heb ik er ook nog geen gevonden. Ik gebruik Arial, hierbij verandert er volgens mij niet zoveel, alleen een klein beetje. Als iemand er een heeft waarbij er echt weinig verandert graag melden!
Ik weet niet zeker of het mogelijk is om er zelf één toe te voegen. Het is in ieder geval zo dat de fonts op de iphone op een bepaalde manier gecodeerd zijn. Ik las pas ergens dat bepaalde mensen (waarschijnlijk met een mac) een eigen lettertype kunnen converteren naar één die werkt op de iphone.

Als ik dit heb gevonden zal ik het laten weten.
  #24  
Oud 10-03-09, 13:53
JoOosty's schermafbeelding
JoOosty JoOosty is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 88
Standaard

mensen, ik heb samen met nog wat andere gasten of mmi de oplossing gevonden voor beide problemen. De tijd zal nu naar 0.25 worden aangepast in plaats van 24.25. Ook zal de tijd nu meespringen als je je iphone een nachtje in de oplader laat zitten.

Enige probleempje is dat ik niet op school ben, dus jullie zullen nog even tot vanavond moeten wachten, dan post ik de goede wallpaper.html
  #25  
Oud 10-03-09, 14:06
wesleyvosters wesleyvosters is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 60
Standaard

Oke heel fijn wand verder is ie echt top
  #26  
Oud 10-03-09, 18:23
JoOosty's schermafbeelding
JoOosty JoOosty is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 88
Standaard

Hier is de nieuwe versie dus vervang gewoon de wallpaper.html (en de info.plist --> hoeft niet persé) voor deze nieuwe. Logischerwijs moet je ff de grote van de letters en het lettertype wat je gebruikt weer aanpassen aan je eigen wensen.

Hierin is dus zowel het probleem van 24.54 opgelost en als je je iphone in de oplader legt voor een nachtje zal de datum ook gewoon meespringen.

Succes!
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: rar wallpaper clock 2.0 totaal.rar‎ (1,6 KB, 24x gelezen)
  #27  
Oud 10-03-09, 18:47
Deikesu Deikesu is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 27
Standaard

Nice, thanks JoOosty!

Ik heb trouwens ook geprobeert arial te vervangen. Alleen als ik die nu vervang crashed een aantal andere apps :S
  #28  
Oud 22-03-09, 18:37
Jessepes Jessepes is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Veenendaal
Berichten: 60
Standaard

klein vraagje, de dag van we week staat in het kalender springboard icoon.. maar deze valt niet mooi in het rode gedeelte van het icoontje.
Hoort dit gewoon, of komt dit doordat ik 5 icon row, en collum geinstalleerd heb.
  #29  
Oud 24-03-09, 17:25
digital1973 digital1973 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 14
Standaard

Hallo JoOosty,

mooi werk hoor. maar 1 ding valt me op. in de HTML zie je wel dat er gekeken wordt naar secondes maar die komen niet in de wallpaper naar voren. Ik kom er niet uit. weet je wat ik moet aanpassen dat ik ook de secondes in beeld heb?

Groeten,
Wijnand

Edit: opgelost. heb het voor elkaar!

Laatst gewijzigd door digital1973; 24-03-09 om 18:20.
  #30  
Oud 24-03-09, 19:13
JoOosty's schermafbeelding
JoOosty JoOosty is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door digital1973 Bekijk bericht
Hallo JoOosty,

mooi werk hoor. maar 1 ding valt me op. in de HTML zie je wel dat er gekeken wordt naar secondes maar die komen niet in de wallpaper naar voren. Ik kom er niet uit. weet je wat ik moet aanpassen dat ik ook de secondes in beeld heb?

Groeten,
Wijnand

Edit: opgelost. heb het voor elkaar!
ik zat er ook net mee te pielen, maar het lukte niet. Vertel: hoe heb je het gedaan?? Bij mij gewoon currentSeconds bij currentTimeString toevoegen werkte niet en bovendien ben ik zelf ook geen programmeur, maar ik vind het wel leuk om ermee te spelen

Laatst gewijzigd door JoOosty; 24-03-09 om 20:40.
  #31  
Oud 24-03-09, 21:14
digital1973 digital1973 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 14
Standaard secondes toevoegen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoOosty Bekijk bericht
ik zat er ook net mee te pielen, maar het lukte niet. Vertel: hoe heb je het gedaan?? Bij mij gewoon currentSeconds bij currentTimeString toevoegen werkte niet en bovendien ben ik zelf ook geen programmeur, maar ik vind het wel leuk om ermee te spelen
hallo,

ik heb het volgende commando aangepast;

// Compose the string for display
var currentTimeString = currentHours + ":" + currentMinutes;

veranderen in;

// Compose the string for display
var currentTimeString = currentHours + ":" + currentMinutes + ":" + currentSeconds;

Daarna respring en klaar

succes!
  #32  
Oud 24-03-09, 21:38
JoOosty's schermafbeelding
JoOosty JoOosty is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door digital1973 Bekijk bericht
hallo,

ik heb het volgende commando aangepast;

// Compose the string for display
var currentTimeString = currentHours + ":" + currentMinutes;

veranderen in;

// Compose the string for display
var currentTimeString = currentHours + ":" + currentMinutes + ":" + currentSeconds;

Daarna respring en klaar

succes!
Ik zat op precies hetzelfde spoor, maar blijkbaar ergens een typfoutje gemaakt nu doet hij het wel, maar ik vind het een beetje veel beweging. Maar wel cool dat het kan!
  #33  
Oud 08-04-09, 20:16
francebramie's schermafbeelding
francebramie francebramie is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Frankrijk
Berichten: 664
Stuur een bericht via MSN naar francebramie
Standaard

Ik kan geen WebClips in de bijlage vinden, kan iemand deze uploaden?
  #34  
Oud 05-10-09, 20:59
Vanx Vanx is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoOosty Bekijk bericht

Ik heet toevallig ook joost en zou wel graag jou "operator" plaatje willen .

Dus de "JOOST" tussen mobiel en Wi-Fi ontvangst.
  #35  
Oud 05-10-09, 23:02
JoOosty's schermafbeelding
JoOosty JoOosty is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vanx Bekijk bericht
Ik heet toevallig ook joost en zou wel graag jou "operator" plaatje willen .

Dus de "JOOST" tussen mobiel en Wi-Fi ontvangst.
haha een mede Joost

Hier heb je hem (ik heb hem trouwens zelf van de Joost hyves geplukt en de grootte gewoon aangepast).
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png FSO_CARRIER_TMOBILE.png‎ (5,5 KB, 40x gelezen)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Animatie op springboard in de vorm van een grote icon Busta227 Ontwikkelen voor iOS 0 16-05-10 05:27
Werkende klok icoon op je springboard (LiveTime) Rasz Jailbreak apps en thema's 49 18-04-10 00:13
Laat de klok op je springboard werken met livetime clock boydvl Archief 1 21-01-09 18:05
App Idee: lopend klok icoontje op Springboard RRPhantom Ontwikkelen voor iOS 11 14-11-08 18:12
originele iconen op springboard 1, 3rd party op springboard 2 Peter iPhone algemeen 5 08-12-07 22:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:04.