//

Rock Your iPhone, tweede App Store-alternatief gaat live [jailbreak]

Rock Your iPhone, tweede App Store-alternatief gaat live [jailbreak] discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iMario Ik ga hem ook niet installeren, staat niks moois in. En het verwijderen gaat ook niet echt fijn. En dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 14-04-09, 11:29
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
Ik ga hem ook niet installeren, staat niks moois in. En het verwijderen gaat ook niet echt fijn.
En dat vertel je me nu
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 14-04-09, 12:17
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Probleem opgelost.
Rock your iphone opnieuw geïnstalleerd en nu enkel rockapp.app verwijderd.
  #43  
Oud 14-04-09, 12:21
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Hmmmm, net ook domweg de map RockExtensions verwijderd.
Is er iemand die dat mapje hier even kan uploaden (+ het path vermelden, want dat weet ik niet meer uit het hoofd). Dan probeer ik het terug te zetten, want geen enkele app werkt nog (enkel telefoon en mail). En als ik reboot weet ik al wat me te wachten staat en daar heb ik dus helemaal geen zin in
Ik zou m graag voor je uploaden, maar heb geen idee waar ie staat
Heb je nog wel een idee waar ie moet staan?
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #44  
Oud 14-04-09, 13:08
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ Bekijk bericht
Ik zou m graag voor je uploaden, maar heb geen idee waar ie staat
Heb je nog wel een idee waar ie moet staan?
Zie mijn vorige reply ...
Toch bedankt.
  #45  
Oud 14-04-09, 13:12
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Zie mijn vorige reply ...
Toch bedankt.
Overheen gelezen, excuses
  #46  
Oud 14-04-09, 19:15
stvh stvh is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Prov. Antwerpen
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario
Ik ga hem ook niet installeren, staat niks moois in. En het verwijderen gaat ook niet echt fijn.
Citaat:
En dat vertel je me nu
Dit bevestigd eens te meer dat je voorzichtig moet zijn met het aanbevelen van programma's iMario.
Bij mij is het programma automatisch geïnstalleerd door een melding in Cydia als een essentiële update. Gevolg een hoop problemen, gedeeltelijk ook mijn fout door de map RockExtensions te verwijderen.
Ik ben nu zeer wantrouwig geworden t.o.v. Cydia en zal niet meer automatisch een essentiële update doen en proberen te weten te komen wat men wil installeren.
Zo staat er momenteel nog in de wachtrij bij Cydia "Cydia Community Sources" als upgrade.
De vermelding erbij is " recommended third party repositories" en ik vermoed dat hierdoor "Rock your iPhone" mee geïnstalleerd word.

Intelliscreen kan ik blijkbaar niet meer installeren of er word nog meer van "Rock ..." geïnstalleerd. Je zou bijna zeggen "What the **** is Rock"
__________________
Al meer dan 20 jaar Mac gebruiker en nog steeds tevreden.
  #47  
Oud 27-05-09, 21:29
Bordyl's schermafbeelding
Bordyl Bordyl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Opwijk - België
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Bordyl
Standaard

Als je iets gekocht hebt via rock, kan je het dan ook zoals bij app store apps oneindig veel keer opnieuw installeren zonder telkens te moeten betalen?
  #48  
Oud 28-05-09, 00:17
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl Bekijk bericht
Als je iets gekocht hebt via rock, kan je het dan ook zoals bij app store apps oneindig veel keer opnieuw installeren zonder telkens te moeten betalen?
Ja. Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 10 tekens.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #49  
Oud 15-10-09, 01:11
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard Rock installer: wat zijn jullie (recente) ervaringen onder 3.1.x ?

Van het weekend eindelijk weer een JB toegepast op mijn 3GS en wel die van GeoHot Blackra1n. Ging allemaal prima en gelijk Cydia geinstalleerd. Maar kon het niet laten ook even 'Rock' te installeren. Waarom niet tenslotte want George Hotz is niet gek.

En ja, Rock voelt veel sneller en prettiger aan dan het slome en onoverzichtelijke Cydia. Met zelfs diverse interessante mogelijkheden zoals het opslaan van applicaties (niet de data) zodat je bij een restore alle (niet Itunes/ Appstore) apps met een opdracht kunt laten installeren.

Lees ik zojuist echter BigBoss raadt Rock Your Phone-applicatie af voor iPhone 3GS - iPhone - iPhoneclub.nl en daar werd ik niet zo vrolijk van.

Maar ja we zijn een maandje verder en ik hoef niet terug naar < 3.1.2 Dus ik heb geen problemen met het feit dat ik niet kan downgraden.

Daarom de vraag waarom ik wel/ geen probleem heb???? En waarom ik nog Cydia zou willen gebruiken??

Laatst gewijzigd door Bimmer; 15-10-09 om 11:01. Reden: het woord ervaring verwijderd
  #50  
Oud 15-10-09, 09:50
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

in dat artikel staat ook:

Voorlopig geldt dus: installeer Rock Your Phone niet op een iPhone 3GS. Pas wanneer er een veilige jailbreak voor firmware 3.1 is, loont het opnieuw te kijken naar Rock Your Phone.

die jailbreak is er inmiddels dus je kunt Rock gewoon installeren
__________________

  #51  
Oud 15-10-09, 10:58
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
in dat artikel staat ook:

Voorlopig geldt dus: installeer Rock Your Phone niet op een iPhone 3GS. Pas wanneer er een veilige jailbreak voor firmware 3.1 is, loont het opnieuw te kijken naar Rock Your Phone.

die jailbreak is er inmiddels dus je kunt Rock gewoon installeren
Heb je er ook ervaring mee?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Verplaatst naar ervaringen.
OK, wel jammer. Ik kijk nooit op dit onderdeel en ik vermoed dat ik niet de enige ben; stom van me dat ik het woord ervaring in de topic heb gebruikt.

Laatst gewijzigd door Bimmer; 15-10-09 om 11:04. Reden: De reactie was niet goed te begrijpen meer.
  #52  
Oud 15-10-09, 19:16
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk bericht
Heb je er ook ervaring mee?
Bij mij staat Rock erop en werkt technisch 100%, ben er verder niet kapot van maar dat is meer persoonlijk
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #53  
Oud 15-10-09, 20:50
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Gewoon Cydia, niks anders.
  #54  
Oud 16-10-09, 02:05
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard

OK, dus de aanpassingen aan mobilesubstrate hebben verder geen consequenties. En de toegevoegde waarde van de Rock diensten zijn niet spannend? Ik bedoel zij halen de repo's centraal binnen en niet zoals Cydia repo voor repo decentraal.

Gewoon Cydia? Ik vind Cydia soms bijzonder traag.
  #55  
Oud 16-10-09, 09:08
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Ik haat het dat cydia altijd maar update als je het opstart. Wil je snel een app installeren, dan moet je weer wachten tot de updates binnen zijn en daar erger ik me mateloos aan! Ik wil gewoon zelf kunnen kiezen wanneer ik naar updates wil zoeken. Rock! zoekt ook naar updates, maar dat gaat veel sneller. En hier heb je tenminste de mogelijkheid om automatisch zoeken naar updates uit te schakelen. Rock! werkt hier ook perfect. Gebruik het meer dan cydia.
Het heeft ook een backup functie waarmee je na een herstel alles kan terugzetten.
Bij cydia moet je weeral een extra app installeren omdat te doen.

Rock! is een beetje teveel "theme en kleur", maar voor mij is het de gebruikvriendelijkheid die telt. En die is stukken beter dan cydia.

EDIT
Ik vind het trouwens vervelend dat iedereen steeds roept; alleen cydia. Terwijl zelfs Icy beter werkt. Vroeger was het alleen maar installer. Nu zijn er alternatieven. Gebruik ze ook.
Klamp je niet vast aan dat "Oldschool" gebeuren, installer is ook vergane glorie


Laatst gewijzigd door Bomans; 16-10-09 om 09:14.
  #56  
Oud 16-10-09, 10:20
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Rock is voor mij echt de eerste keuze; start zeer snel op, veel sneller dan Cydia. Aan de layout moest ik even wennen maar start nu eigenlijk nooit meer Cydia op, zo prettig vind ik het werken met Rock. Heel af en toe een crash maar dat had ik bij Cydia ook wel eens. Ook handig is dat je op je PC ook kan inloggen in de website waarbij je dan ook nog je geinstalleerde apps kan zien. Ik had Intelliscreen eerder op een andere 3G staan (payapp) en moest die transporteren. Heb zeer snelle hulp van helpdesk van Rock gekregen (binnen 24hr!) die de licentie al hadden overschreven naar Rock en mijn hudige 3G zonder dat ik ook maar een serienr van de vorige 3G had gemaild! Dat is een sterk punt ook dus, een prima helpdesk. Voorts kan je in je instellingen inschakelen dat Rock al je apps backupt (dus niet de instellingen en data maar welke Rock/Cydia apps), dus bij een restore kun je na inloggen op je Rock account alles snel weer terugzetten zonder dat via een aparte app te moeten doen. Rock geeft trouwens al je via Cydia geinstalleerde apps weer dus overstappen gaat naadloos.
  #57  
Oud 16-10-09, 10:39
Wim_ Wim_ is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hageland Vl Brabant, BE
Berichten: 128
Standaard

Ik kan 3G unrestrictor wel niet geïnstalleerd krijgen met Rock, is daar een oplossing voor ?
  #58  
Oud 27-10-09, 19:15
Buco Buco is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Standaard Cydia vs Rock

Wie kan me vertellen wat beter is Cydia of Rock of moet je gewon beide op je iPhone hebben staan, kan dit?
  #59  
Oud 27-10-09, 20:12
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

ik gebruik Cydia.
en ja je kan Rock er ook bij hebben heb rock nog niet zo superveel gebruikt dus kan geen mening geven of Rock beter is. Maar wanneer je jailbreaked krijg je automatisch Cydia dus kan je van uitgaan dat er wel iets beter aan is.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #60  
Oud 27-10-09, 20:18
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
Maar wanneer je jailbreaked krijg je automatisch Cydia dus kan je van uitgaan dat er wel iets beter aan is.
Dat is wel een beetje eigenaardige stelling he? Als je Windows installeert krijg je automatisch Internet Explorer, helaas ook de slechtste browser die er beschikbaar is.

Wat ik maar wil zeggen; iets wat automatisch standaard wordt geleverd hoeft natuurlijk niet persé het beste te zijn. Ik ken helaas alleen Cydia en weet alleen dat deze zo trááááág is en na het laden van alle meuk doodleuk alles nog eens opnieuw gaat laden. Kortom; Cydia is sowieso al niet echt je-van-het.
Reageren

Labels
iphone app store, rock your phone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:39.