//

Vraagje over installer en cydia

Vraagje over installer en cydia discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb sinds een paar dagen mijn 3G ge-jailbreaked, en ik heb nu dus cydia en installer. Ik heb een vraagje over de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-03-09, 19:32
AppA AppA is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 9
Standaard Vraagje over installer en cydia

Hallo allemaal,

Ik heb sinds een paar dagen mijn 3G ge-jailbreaked, en ik heb nu dus cydia en installer.
Ik heb een vraagje over de installer app. Ik zie/hoor overal dat je van alles kunt downloaden van installer, maar er staan in mijn installer nog geen 20 packs totaal, waarvan een groot deel in een voor mij onbekende taal is. Ik heb dan ook maar 1 source (Ripdev), kan ik dit probleem oplossen door meer sources toe te voegen? zo ja, welke?

en nog een klein vraagje over cydia,
Ik heb een aantal wallpapers gedownload (winterboard heb ik). Maar sommige packs komen blijkbaar ergens anders in je telefoon te staan, en via je telefoon onvindbaar, dus ik heb via mijn pc verbinding gemaakt en heb uiteindelijk de map waar deze in komen te staan gevonden. Mijn vraag hierbij is: Hoe kan ik deze wallpapers nu gebruiken?
Ik heb het forum al doorgezocht, maar ik ben daar nog niet achter gekomen.

EDIT: na nog langer zoeken is het toch gelukt met cydia ^^ (de vraag over installer staat nog)

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Laatst gewijzigd door AppA; 17-03-09 om 15:16.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cydia vraagje xHarm Archief 2 13-10-09 16:55
Vraagje over installer Mokum3.33 Archief 2 26-07-09 17:53
vraagje over installer & cydia ayla42 Archief 2 02-07-09 12:06
Vraagje over Installer.app kimvb Jailbreak apps en thema's 11 20-11-07 18:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.