//

Handy webapp

Handy webapp discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) vorig jaar bestond er een webapp, en er was ook een native app voor uit cydia. je kon er al je attachments mee uit je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-05-09, 10:26
mrky mrky is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Alphen aan den rijn
Berichten: 18
Exclamation Handy webapp

vorig jaar bestond er een webapp, en er was ook een native app voor uit cydia. je kon er al je attachments mee uit je mail halen en downloaden naar je iphone en dan daarmee ook openen. het was een heel simpel programmatje. maar ik weet niet meer hoe het heet !! ben het na het updaten van mn fw vanaf 114 eigenlijk kwijtgeraakt, helaas. volgens mij was het van een fransman. kan iemand mij hieraan helpen, zullen veel meer mensen mee geholpen zijn....

gr
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-05-09, 12:27
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrky Bekijk bericht
vorig jaar bestond er een webapp, en er was ook een native app voor uit cydia. je kon er al je attachments mee uit je mail halen en downloaden naar je iphone en dan daarmee ook openen. het was een heel simpel programmatje. maar ik weet niet meer hoe het heet !! ben het na het updaten van mn fw vanaf 114 eigenlijk kwijtgeraakt, helaas. volgens mij was het van een fransman. kan iemand mij hieraan helpen, zullen veel meer mensen mee geholpen zijn....

gr
Helaas, programma's die op 1.* gemaakt zijn werken niet op 2.* behalve als de maker ze overgezet heeft. Waarschijnlijk bestaat die app uit cydia dus niet meer. Die webapp mogelijk wel.
  #3  
Oud 02-05-09, 12:54
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Er is wel een Safari Download Plug-in, maar ik weet niet of je dan bestanden kan openen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
(16+) babes via WebApp GeileBear Archief 4 09-03-10 23:19
Webapp's in Categories v2.23 Raimond Jailbreak apps en thema's 5 20-03-09 23:31
geluid in webapp denboris iPhone Apps 1 04-03-09 16:52
webapp in de store denboris Ontwikkelen voor iOS 1 08-01-09 16:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:49.