//

gedownloade mp4 waar blijft ie en hoe speel ik hem af?

gedownloade mp4 waar blijft ie en hoe speel ik hem af? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) op mijn gejailbreakte iphone heb ik van alles geinstallerd, zo ook een optie om mp4 aan te klikken en dan zie je twee opties, afsprelen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-05-09, 21:47
indy1970 indy1970 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 6
Standaard gedownloade mp4 waar blijft ie en hoe speel ik hem af?

op mijn gejailbreakte iphone heb ik van alles geinstallerd, zo ook een optie om mp4 aan te klikken en dan zie je twee opties, afsprelen of downloaden
als ik download en hij is eindelijk binnen dan sla ik hem op en dan meld hij dat hij te bekijken is in mijn mediaplayer. Welke player ?
want ik zie hem nergens , ik heb mxtube pwnplayer, en fcourse de ipod functie maar is nergens.
vervolgens gevonden met mobilefinder en verplaats naar de media download folder van mx tube , maar daar pakt hij hem niet en vervolgens is hij ook niet meer te knippen en plakken . iemadn een idee hoe ik iets download en opsla en vervolgens kan kijken. zonder al dat gedoe met pc ???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-05-09, 22:19
indy1970 indy1970 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 6
Standaard

okee, ik heb inmiddels in een andere post eindelijk een goeie tip gevonden, ifile (cydia) en die werkt wel , mobilefinder is wat mij betreft nu overtroffen.. en misschien wel overbodig ifile zoekt hem op en speelt hem af perfect
Reageren

Labels
mediaplayer, mp4, video



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe en waar gedownloade files opslaan? Ochiba iPad algemeen 11 05-05-11 13:53
Waar de gedownloade firmware te vinden? dora95 iPhone algemeen 13 11-04-11 21:11
Waar gedownloade thema's zetten lumikiller Jailbreak apps en thema's 7 21-12-10 23:31
Iphone kapot waar kan ik hem laten maken q_ariens iPhone algemeen 16 19-12-10 19:14
Mac OS X: Iphone <-> itunes blijft hem herstellen trombone iTunes 2 03-09-08 22:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:31.