//

Vraagje over iToggle en Service.

Vraagje over iToggle en Service. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat OpenSSH batterij schijnt te vreten heb ik een tijdje de gewoonte gehad om het te installen als ik het nodig had om het er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-12-07, 17:59
Jeroen de Bruijn Jeroen de Bruijn is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 52
Standaard Vraagje over iToggle en Service.

Omdat OpenSSH batterij schijnt te vreten heb ik een tijdje de gewoonte gehad om het te installen als ik het nodig had om het er daarna weer af te halen. Vervolgens las ik ergens op dit forum dat met de app. Service en later met iToggle e.e.a. is aan en uit te zetten. Laatst wilde ik de verschillen tussen iToggle en Service even zien en heb ik ze dus even getest. Ik kwam erachter dat als je een sessie hebt met winSCP en je zet daarna via iToggle SSH uit dat je de connectie verliest, tot zover niets geks. Vervolgens klikte ik "reconnect" aan waarna weer keurig de sessie hersteld werd, terwijl SSH volgens iToggle nog uit stond.
Daarna heb ik winSCP helemaal beeindigd om vervolgens mezelf weer opnieuw aan te melden, wederom kreeg ik weer keurig een sessie.
Conclusie volgens mij: OpenSSH laat zich niet zomaar uitzetten.

Ik heb het er dus toch maar weer gewoon afgehaald.

Zij er meer mensen met dezelfde ervaring of trek ik de verkeerde conclusie?

Jeroen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-12-07, 18:04
wicher wicher is offline
• iOS 6.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Hengelo
Berichten: 87
Standaard

Bij mij staat hij toch echt uit als ik hem met services.app uit zet. Ik kan dan namelijk niet meer connecten.
__________________
fw 1.12 en t9 nederlands!
  #3  
Oud 14-12-07, 21:52
majinchaos majinchaos is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 59
Standaard

Sinds eergister mijnes ook verwijderd, itoggle geeft aan dat ie uit stond, maar mijn accu was al leeg na 1.5 dag ! Terwijl ik er bijna nix mee heb gedaan, alleen even gebeld en beetje solitair gespeeld. Nu deze verwijderd is staat de battery status op de helft na een 1.5 dag. Scheelt toch weer een heel stuk.
  #4  
Oud 14-12-07, 21:57
topke's schermafbeelding
topke topke is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 317
Standaard

Wel nu hoop ik eigenlijk dat het van mij nog aanstaat, want al mijn icoontjes en mijn dock zijn namelijk weg! Ik heb hiervoor de oplossing gevonden, en die is een bestandje uploaden naar een bepaalde map, maar natuurlijk heb ik SSH via itoggle uitgezet.. en dat kan ik dus niet meer aanzetten omdat ik gen iconen heb. Dus nu is het hopen dat het eigenlijk nog aan ligt! (https://forum.iculture.nl/f14/i...-dock-weg.html)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Services of iToggle op 1.1.3 ? MNG iPhone algemeen 11 24-04-08 16:07
Netservices - alternatief voor iToggle MacFly Jailbreak apps en thema's 7 15-03-08 11:52
Itoggle (GPRS uitzetten) bapovs iPhone algemeen 11 09-02-08 13:35
itoggle 1.1.3 laika666 Unlock [archief] 0 31-01-08 19:15
iToggle en Toggle topke Archief 0 23-01-08 19:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:36.