//

cydia

cydia discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ben via andere post ook tot zelfde conclusie gekomen, het verwijderen van de bestanden .list lost het probleem... Alleen, wat doe je als je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07-07-09, 23:15
MiguelM600 MiguelM600 is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 1
Standaard

Hoi, ben via andere post ook tot zelfde conclusie gekomen, het verwijderen van de bestanden .list lost het probleem... Alleen, wat doe je als je per ongeluk ook de saurik list hebt verwijderd? Oeps, is mij dus overkomen, nu krijg ik geen updates, maar ik krijg de repo niet handmatig toegevoegd misschien kan iemand mij op weg helpen? Vast bedankt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 09-07-09, 18:42
offline99 offline99 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 37
Standaard

jahoor, bij mij hetzelfde, IPHON3GS jailbreak+unlock, freeeze cydia vervolgens werkte alles toppie, totdat SBSettings er opgezet werd.
Cydia alleen zwart scherm daarna springboard.
Zoals hier beschreven betreffende files (via Var, lib, apts) verwijderd en Cydia opnieuw er opgezet.
Maar helaas na het openingsscherm wordt gevraagd om de settings als ik dan bijv. Graphicuser aanklik gaat ie weer terug naar het springboard.

Zijn er nog andere oplossingen zonder alles opnieuw er op te hoeven zetten ?
  #23  
Oud 26-07-09, 12:56
Romek Romek is offline
• iOS 5.0
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door offline99 Bekijk bericht
jahoor, bij mij hetzelfde, IPHON3GS jailbreak+unlock, freeeze cydia vervolgens werkte alles toppie, totdat SBSettings er opgezet werd.
Cydia alleen zwart scherm daarna springboard.
Zoals hier beschreven betreffende files (via Var, lib, apts) verwijderd en Cydia opnieuw er opgezet.
Maar helaas na het openingsscherm wordt gevraagd om de settings als ik dan bijv. Graphicuser aanklik gaat ie weer terug naar het springboard.

Zijn er nog andere oplossingen zonder alles opnieuw er op te hoeven zetten ?

Same here....

Iemand een oplossing?
  #24  
Oud 26-07-09, 23:28
offline99 offline99 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 37
Standaard

ik heb alles weer opnieuw gedaan (incl. SBSettings) en het werkt eindelijk.

Dus zoals wel vaker met jailbreak en unlocken van vorige Iphones/firmwares, meerdere keren herhalen totdat het goed werkt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
CyDelete: Cydia apps vanaf je SpringBoard verwijderen [Cydia] iMario Jailbreak apps en thema's 21 14-07-12 10:03
3.0 Cydia iphone 1ste gen Cydia error... Krideri Jailbreak apps en thema's 8 29-06-09 14:15
FW 3.0: In Cydia juiste repo aanpassen bij geen Cydia-updates Buur Jailbreak apps en thema's 47 27-06-09 12:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:20.