//

MyWi

MyWi discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Het wou kunnen inderdaad. Je maakt een WiFi Acces point op de iPhone (van het 3G internet dus) en dit ontvang je op je iPad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 29-05-10, 16:01
Muchiel Muchiel is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 62
Standaard

Het wou kunnen inderdaad. Je maakt een Wi-Fi Acces point op de iPhone (van het 3G internet dus) en dit ontvang je op je iPad met Wi-Fi.

Alleen dit kost echt heel erg veel batterij (zo snel laad ie niet eens op) en je batterij wordt ook heel erg warm na zo'n 20 minuutjes.

Tethering via bluetooth heb ik zelf nog niet geprobeerd maar zou misschien wel een betere oplossing kunnen zijn!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 31-05-10, 03:40
Nimbus Nimbus is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 20
Standaard

Heb van het weekend m'n 3.1.3 3GS dan toch maar door Spirit laten Jail Breaken. Was en ben niet zo'n fan van een JB maar wilde MyWi echt hebben.
Spirit werkt super en Cydia ook piece of cake.
MyWi install ook geen issues maar god o god wat zuipt m'n iPhone mn batterij leeg.
Niet zo zeer tijdens het gebruik van MyWi, daar zou ik mee kunnen leven, maar tevens als MyWi uit staat...

Het is een ge-crackte versie met Rock... jaja.. was van plan om het programma te kopen als ik tevreden zou zijn.
Heb m'n iPhone volledig gerestored en ben nu eigenlijk op zoek naar iemand die weet of de legale versie met NO ROCK minder aan m'n batterij gaat lopen lurken.

Lees hier en daar dat No Rock het issue zou zijn.. als dat het geval is dan JB ik opnieuw en installeer ik de legale versie en koop ik hem gewoon...
__________________
A Converted One...
  #43  
Oud 31-05-10, 08:27
DeHelpDeskert DeHelpDeskert is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 28
Standaard

Ik heb hem origineel gekocht en geen enkel issue met mijn batterij. Het werkt perfect.
  #44  
Oud 31-05-10, 08:47
Nimbus Nimbus is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 20
Standaard

Ok.. thanks... zou het aan 'Rock' kunnen liggen die in de achtergrond blijft klooien?
  #45  
Oud 31-05-10, 13:02
Xenn0X Xenn0X is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 186
Standaard

ik heb een:
Huawei E5830 MIFI

is een Wi-Fi access point op accu met 3g.
sim erin en je kan max 4 uur internetten.
dat is het enige nadeel eraan nog. batterij is weinig. maar werkt wel. max 5 man tergelijk

Laatst gewijzigd door Xenn0X; 31-05-10 om 13:09.
  #46  
Oud 31-05-10, 21:08
kastenbart kastenbart is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 153
Standaard MyWi aangeschaft, eerst perfect, nu niet meer online te krijgen...

Hallo!

Ik heb vandaag dan maar MyWi aangeschaft, een briljante app die voor mij veel voordelen heeft.
Het enige vervelende is, ik heb vandaag op het werk een beetje ermee zitten surfen, maar nu thuis werkt hij ineens niet meer.

Hij blijft continu aangeven dat hij een soft reset moet uitvoeren, en daarna zelfs een volledige reset!
Onderin staat in een balkje eerst "Starting Network", even daarna staat er "Retrying Network"... Wie helpt me?

Groet!
Bart
  #47  
Oud 03-06-10, 16:15
area08.rst area08.rst is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 32
Standaard

Ik heb mijn iPhone 3GS32 een jailbreak gegeven om overal met mijn Wi-Fi iPad te kunnen internetten. Ben er goed over te spreken.
Ook kon ik het pinksterweekend via MyWi wel op internet komen, terwijl de iPhone niet (stand-alone) op safari kon komen?
Op zich raar, want gaat via dezelfde verbinding?!

Whatever. MyWi en iPad werkt perfect samen.
  #48  
Oud 15-06-10, 14:35
dellaprignio dellaprignio is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 12
Standaard

3.1.2 3gs 32 gb

Ik krijg de hele tijd size mismatch, hij wil mywi niet instaleren. Iemand een idee??
  #49  
Oud 16-06-10, 00:33
MID MID is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 19
Standaard

Vandaag met spirit eindelijk mijn iPhone 3G gejailbreakt! Eigenlijk ook alleen maar om mywi te installeren zodat ik kan internetten op mijn iPad. Er waren twee versies aanwezig in cydia, eentje zonder Rock en eentje met. Had wat slechte berichten over Rock gelezen dus wou mywi(no rock) installeren maar dat wou helaas niet. Toch maar mywi met Rock dan.
Mywi zelf werkt wel prima! Batterij is inderdaad snel leeg maar houd het gelukkig al de hele treinreis vol (2,5 uur).

Btw hulde aan spirit,
  #50  
Oud 18-06-10, 18:46
Frederic Verpoest Frederic Verpoest is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 11
Standaard Krijg MyWi niet aan de praat.

Beste,

Ik heb een iPhone 3GS met 3.1.3. Sinds gisteren heb ik ook een iPad en had graag op mijn iPhone MyWi gebruikt, om de welgekende voordelen.

Nu, ik heb mijn iPhone met succes gejailbreakt via Spirit. Ook MyWi had ik al snel via Cydia gevonden en is eveneens goed geïnstalleerd op mijn iPhone.

Het probleem is dat MyWi er niet in slaagt een Wi-Fi-netwerk aan te maken. Ik krijg steeds de melding dat het niet mogelijk is om een netwerk aan te maken en krijg de raad om mijn iPhone te herstarten. Echter, geen resultaat.

Ook het herstellen van de netwerkinstellingen lost het probleem niet op.

Iemand een idee hoe ik MyWi aan de praat krijg? Wil het toch eerst eens testen alvorens ik een licentie aanschaf...

Alvast bedankt,
Frederic
  #51  
Oud 24-06-10, 01:43
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussies samengevoegd.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #52  
Oud 24-06-10, 09:12
MID MID is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic Verpoest Bekijk bericht

Ook het herstellen van de netwerkinstellingen lost het probleem niet op.

Iemand een idee hoe ik MyWi aan de praat krijg? Wil het toch eerst eens testen alvorens ik een licentie aanschaf...
iPhone even opnieuw opstarten!
  #53  
Oud 28-06-10, 13:13
iDMi iDMi is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: rotterdam
Berichten: 202
Stuur een bericht via MSN naar iDMi
Standaard

dus een tethering met een iPhone en dan met je iPad op de gemaakte Wi-Fi.. is dus mogelijk...??

kan je provider (in mijn geval Vodafone) moeilijk gaan doen???
__________________
iPhone 5 [6.1 JB] iPhone 4S [6.1] iPad 2 Wi-Fi [6.1] iPod touch 2G [4.2.1] iMac 24" [Lion] MacBook Pro 15" [Lion]
  #54  
Oud 05-07-10, 13:55
iMarvin. iMarvin. is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 50
Standaard

Hier een 3GS 3.1.3 (oude bootrom), jailbreak via Spirit.
Heb MyWi netjes geïnstalleerd, alleen het werkt (volgens mij) niet naar behoren:

• USB-Tethering werkt niet. Mijn Mac's zeggen doodleuk dat er geen internetverbinding actief is.
• Het creëren van een Wi-Fi-hotspot is alleen mogelijk als Wi-Fi op de iPhone aan staat, klopt dit?

Kan iemand mij hiermee helpen, vooral met het eerste issue? Ik vind het tetheren via USB erg handig, omdat dan tegelijkertijd mijn iPhone nog een beetje opgeladen wordt !

Groetjes Marvs
__________________
• iMac 27" i7 (late 2011) • MacBook Pro 13" i7 (late 2011) • iPhone 4 32GB (2010) • iPod Classic 160GB "U2 Edition"

Laatst gewijzigd door iMarvin.; 07-07-10 om 00:54.
  #55  
Oud 06-07-10, 18:22
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Het verbaasd mij toch dat ik voor MyWi een update heb in Cydia maar ik zie de update in Rockapp helemaal niet
Ik heb hem juist ooit aangeschaft en gedownload via Rock dus vind het een tikje vreemd, iemand dit ook geconstateerd?
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #56  
Oud 07-07-10, 14:23
ruberinho ruberinho is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 42
Standaard

ik heb ook mywi maar ik kan daar zelf niet mee op internet licht dat eraan omdat ik de gratis versie heb of kan je met mywi niet zelf op internet maar alleen mensen eromheen?
  #57  
Oud 16-07-10, 23:16
nick007 nick007 is offline
• iOS 10.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 41
Standaard Myfi wie heeft er eindelijk een oplossing?

Nu heb ik op mijn iPhone 3G myfi geïnstalleerd. Maar ik krijg het niet aan de praat. Wi-Fi staat aan, heb 3G verbinding, heb de telefoon meerdere malen gereset, heb netwerkgegevens opnieuw ingevoerd, heb met en zonder tethering funcktie van iPhone zelf geprobeerd. Zowel op mijn MacBook als op mijn iPad heb ik geen internet verbinding. Bij myfi staat er ook bij connected 0. Het net werk ontvangst op mijn iPad staat ook maar op 1 streepje.

Wie o wie helpt me
  #58  
Oud 19-07-10, 22:10
nick007 nick007 is offline
• iOS 10.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 41
Standaard

Niemand tips? Ik hen nog een paar dagen voordat de trail verloopt. Daarna kan ik niet meer proberen.
  #59  
Oud 20-07-10, 11:44
JeeTB JeeTB is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nick007 Bekijk bericht
Nu heb ik op mijn iPhone 3G myfi geïnstalleerd. Maar ik krijg het niet aan de praat. Wi-Fi staat aan, heb 3G verbinding, heb de telefoon meerdere malen gereset, heb netwerkgegevens opnieuw ingevoerd, heb met en zonder tethering funcktie van iPhone zelf geprobeerd. Zowel op mijn MacBook als op mijn iPad heb ik geen internet verbinding. Bij myfi staat er ook bij connected 0. Het net werk ontvangst op mijn iPad staat ook maar op 1 streepje.

Wie o wie helpt me
Bij mij werkt het prima, wat ik heb gedaan:

- iphone upgraden naar 4.01, daarna gejailbreakt met de nieuwste redsn0w.
- Cydia openen en zoeken naar: rockapp en dit installeren
- Vervolgens rockapp openen en MyWi 4.0 installeren
- MyWi openen en aanzetten.
- Laptop verbinden met je gecreëerde netwerk

Dan moet het goed gaan

Laatst gewijzigd door JeeTB; 20-07-10 om 11:47.
  #60  
Oud 20-07-10, 12:22
MichaelJ MichaelJ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 234
Standaard MyWi

Hallo,

Ik wil graag MyWi installeren maar klopt het dat ik daar voor moet betalen? Ik begrijp vrij weinig van dat PayPal enzo. Zijn er andere mogelijkheden? Ik heb het programma echt nodig en de 4.0 versie is nog niet gekraakt
Kan iemand mij aan dit programma helpen door misschien een code of e-mail in te vullen? Bedankt.
Reageren

Labels
cydia, iphone, mywi, probleem, tethering



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: rock my phone, mywi bengt Jailbreak 2 19-04-11 22:29
tethering via MyWi of PDAnet? (3G, 3.1.3) seevinck Odido (T-Mobile) 0 29-08-10 15:02
mywi gratis Hoppieee Archief 1 20-08-10 00:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:27.