//

Error: refreshing Data

Error: refreshing Data discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door oneeighty92 Aan datum te zien weet ik niet of er nog geintreseerde zijn maar ik heb een antwoord op jullie vragen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07-04-10, 13:17
Bömertjes Bömertjes is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oneeighty92 Bekijk bericht
Aan datum te zien weet ik niet of er nog geintreseerde zijn maar ik heb een antwoord op jullie vragen
Dit probleem heb ik nu dus ook,
Error refreshing data
the method driver /usr/lib/apt/methods/http could not be found.

heb jij hiervoor de oplossing gevonden?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 07-04-10, 16:31
oneeighty92 oneeighty92 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bömertjes Bekijk bericht
Dit probleem heb ik nu dus ook,
Error refreshing data
the method driver /usr/lib/apt/methods/http could not be found.

heb jij hiervoor de oplossing gevonden?
Ja, je kunt het wegkrijgen via computer je moet openssh downloaden in cydia en dan winscp instaleren op je computer dan moet je je iPhone verbinden met de computer hoe dit moet kun je vinden in andere forums als dit gelukt is laat het me horen dan leg ik het verder uit. Anders kom je er niet uit. alvast succes. Als er nog vragen zijn over verbinden hoor ik ze ook graag
  #23  
Oud 06-05-10, 15:28
lange76 lange76 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Den haag
Berichten: 28
Standaard

quote:
Stap1: Verbind Telefoon met de computer via openSSH en winSCP ( Dus niet via je USB kabel).

waarom niet via usb-kabel? ik zou toch ook toegang kunnen krijgen dmv usb en bijv
iphone pc suite? of zeg ik nu iets raars?

gr
  #24  
Oud 09-05-10, 12:05
L-axe-effect L-axe-effect is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 35
Standaard blijf problemen houden

Goedemiddag,

ik zit met hetzelfde probleem. Ik had tot voor gisteren FW3.1.2 op mijn 2g iphone staan. Nu kon ik ineens niet meer gebeld/gesmst worden. Na wat lezen hier heb ik hen geupgrade naar 3.1.3 en nu doet cydia het niet meer. Heel af en toe kan ik ineens even wat installeren maar 99 van de 100 keer krijg ik te zien dat apt.saurik niet bereikt kan worden. Ook het reloaden van cydia gaat elke keer op timed out. Ik kan ook geen andere sources toevoegen omdat hij dan die saurik melding geeft. Ik moet dus ook ssh opnieuw installeren en daar ben ik al een uurtje of 3 mee bezig voordat hij toevallig een keer pakt.

Nu heb ik het stappenplan van hierboven gevolgd maar het wil niet lukken. in de cydia.list staan geen sources. In die andere sources.list staan wel die deb.... namen. Als ik die verwijder dan krijg ik meteen de melding dat die sites niet gevonden kunnen worden in cydia.

Kan iemand mij verder helpen?

Thanks!

Laatst gewijzigd door L-axe-effect; 09-05-10 om 12:08.
  #25  
Oud 10-05-10, 19:14
oneeighty92 oneeighty92 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 5
Standaard iPhone pc Suite

Na aanleiding van reactie
je kunt met winSCP veel fijner in je hardware software komen.
Verder heb ik geen ervaring met iPhone pc suite.
natuurlijk kun je het proberen.

Met vriendelijke groet,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lange76 Bekijk bericht
quote:
Stap1: Verbind Telefoon met de computer via openSSH en winSCP ( Dus niet via je USB kabel).

waarom niet via usb-kabel? ik zou toch ook toegang kunnen krijgen dmv usb en bijv
iphone pc suite? of zeg ik nu iets raars?

gr
  #26  
Oud 10-05-10, 19:27
oneeighty92 oneeighty92 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 5
Standaard

Volgens mij zit er puur een fout in je software dankzij die update van 3.1.2 naar 3.1.3.
Naar mijn mening is dit veelste vroeg bijna niks werkt 100% op de 3.1.3.
Maar terug te komen op je probleem.
wat geeft hij allemaal precies voor errors.
Zodat ik kan kijken of ik het alsnog kan verhelpen.
Je moet wel echt het stappenplan volgen dan kan het bijna niet misgaan.

hoor het wel

*(Ik zou hem weer opnieuw herstellen en gewoon lekker de FW3.1.2 gebruiken)*

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L-axe-effect Bekijk bericht
Goedemiddag,

ik zit met hetzelfde probleem. Ik had tot voor gisteren FW3.1.2 op mijn 2g iphone staan. Nu kon ik ineens niet meer gebeld/gesmst worden. Na wat lezen hier heb ik hen geupgrade naar 3.1.3 en nu doet cydia het niet meer. Heel af en toe kan ik ineens even wat installeren maar 99 van de 100 keer krijg ik te zien dat apt.saurik niet bereikt kan worden. Ook het reloaden van cydia gaat elke keer op timed out. Ik kan ook geen andere sources toevoegen omdat hij dan die saurik melding geeft. Ik moet dus ook ssh opnieuw installeren en daar ben ik al een uurtje of 3 mee bezig voordat hij toevallig een keer pakt.

Nu heb ik het stappenplan van hierboven gevolgd maar het wil niet lukken. in de cydia.list staan geen sources. In die andere sources.list staan wel die deb.... namen. Als ik die verwijder dan krijg ik meteen de melding dat die sites niet gevonden kunnen worden in cydia.

Kan iemand mij verder helpen?

Thanks!
  #27  
Oud 10-05-10, 21:47
L-axe-effect L-axe-effect is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 35
Standaard

Hey Oneeighty92,

Ik heb nu op 3 verschillende manier 3.1.3 erop gezet. Ik heb het zelfde probleem bij alle pogingen. Daarom had ik inderdaad die 3.1.2 er weer op gezet maar ook daar had ik hetzelfde probleem.

Elke keer als ik iets probeer te installeren via cydia krijg ik de melding http:// apt.suarik .com host unreachable. Of de repo van bigboss is onreachable. Ook krijg ik soms de melding van NetDB nodename.....

Ik heb dit op internet gezocht en veel mensen zitten met hezelfde probleem. Er zijn wel een paar mogelijke oplossing maar ook die heb ik allemaal geprobeerd. Niets werkt.

Wat mij wel opvalt is dat hij het meeste problemen heeft wanneer een progje meerdere bestanden moet installeren. Bijvoorbeeld bij sbsettings moet je libhide, network-cmds, sbsettingtoggles etc installeren. Daar krijg ik direct de melding host unreachable (van saurik.com) Doe ik die bestanden 1 voor 1 opzoeken en installeren dan krijg ik die melding minder vaak. Maar hij komt nog steeds voor en ik ben erg lang bezig om iets te installeren.

Ook als ik nieuwe sources wil toevoegen krijg ik die 'host unreachable' melding.

Ik hoop dat het zo iets duidelijker wordt wat het probleem is!

In ieder geval bedankt voor de moeite!

Gr
  #28  
Oud 11-05-10, 11:16
deur12 deur12 is offline
• iOS 8.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Harderwijk
Berichten: 99
Standaard

Ook ik krijg af en toe de "host unreachable " melding. Maar na opnieuw via blackrain Cydia te hebben geinstalleerd, waren bij mij de meeste problemen voorbij.
  #29  
Oud 12-05-10, 20:02
L-axe-effect L-axe-effect is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 35
Standaard

Heren,

Goed nieuws, sinds vandaag doet hij het ineens weer. Ik heb er een week niet aangezeten. Ik heb ook niets veranderd maar toch doet hij het nu ineens weer op wonderbaarlijke wijze! Ik krijg ook geen meldingen meer van 'host unreachable'. En alles download hij ineens. Snap het ook niet!

Bedankt voor de hulp!

Gr
  #30  
Oud 13-05-10, 21:49
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L-axe-effect Bekijk bericht
Heren,

Goed nieuws, sinds vandaag doet hij het ineens weer. Ik heb er een week niet aangezeten. Ik heb ook niets veranderd maar toch doet hij het nu ineens weer op wonderbaarlijke wijze! Ik krijg ook geen meldingen meer van 'host unreachable'. En alles download hij ineens. Snap het ook niet!

Bedankt voor de hulp!

Gr
Cydia start niet op: heeft steeds gewerkt, vandaag update melding op cydia scherm, ok "install essential updat", iPhone herstart en bij openen van Cydia: loading en dan zwart scherm en gedaan ..............

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deur12 Bekijk bericht
Ook ik krijg af en toe de "host unreachable " melding. Maar na opnieuw via blackrain Cydia te hebben geinstalleerd, waren bij mij de meeste problemen voorbij.
Kun je cydia via blackrain gewoon terugzetten zonder dat er iets anders wijzigt.
Geen zin omalles opnieuw te installeren, heb wel reservecopy via itunes.
Maar de programmas uit cydia moet ik die herinstalleren ?

Laatst gewijzigd door WDS001; 22-05-10 om 19:13. Reden: Editknop gebruiken aub!
  #31  
Oud 15-05-10, 03:56
oneeighty92 oneeighty92 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 5
Standaard

Ja, die gaan niet mee op reserve copie maar via blackra!n erop nieuw opgooien en je apps effe in kladblok bestandje zetten heb ik ook x gedaan staat er zo weer op.

Successss!
  #32  
Oud 22-05-10, 16:46
Blacknis Blacknis is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

Kom maar op met je antwoord dan, heb zelf ook dat probleem .
  #33  
Oud 05-06-10, 19:18
mtriples mtriples is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oneeighty92 Bekijk bericht
Aan datum te zien weet ik niet of er nog geintreseerde zijn maar ik heb een antwoord op jullie vragen
ik zou graag het antwoord willen weten, ik word echt moe van dat lange wachten van cydia
  #34  
Oud 16-08-10, 12:23
hotdog hotdog is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oneeighty92 Bekijk bericht
Aan datum te zien weet ik niet of er nog geintreseerde zijn maar ik heb een antwoord op jullie vragen
Ja ik heb het probleem ook please help!
  #35  
Oud 14-03-11, 11:22
aavanrossen aavanrossen is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik heb precieds het zelfde probleem kan sources niet toevoegen......

Maakt niet uit welke, hij geeft ook vaak aan dat source GEEN source is terwijl dat wel zo is........
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Error refreshing data (ispaziorepository.com) GeJee Jailbreak apps en thema's 0 14-03-11 00:29
Error: Refreshing Data NYPmen Jailbreak apps en thema's 0 03-03-11 17:38
Error: Refreshing Data freekydude Archief 1 04-01-10 18:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:27.