//

Installer valt uit en update traag

Installer valt uit en update traag discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn probleem met installer is dat als ik iets wil installeren hij de package download, en begint te installeren en naar het einde toe valt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-01-08, 19:51
topke's schermafbeelding
topke topke is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 317
Standaard Installer valt uit en update traag

Mijn probleem met installer is dat als ik iets wil installeren hij de package download, en begint te installeren en naar het einde toe valt installer gewoon uit. Ik heb community sources geupdate naar 3.1. Sinsdien kan ik niets meer installeren en gaat het updaten echt traag, te traag, en ik heb ook een paar sources weggedaan omdat ik dacht dat het daar misschien aan lag, maar het bleef even traag. Ik heb community sources nu gedesinstalleerd, maar het gaat nog altijd niet om dingen te installeren. Het is me hiervoor toch is gelukt om een paar dingen te installeren met community sources 3.1 en het lukt ook om sommige dingen te installeren zonder de CS, en community sources 3.1 kan ik ook altijd opnieuw installeren. Echt raar dus. Ligt dit aan mij of ben ik niet de enige met dit probleem? Alle hulp is welkom..

edit: ik lees ergens dat ik apps moet verwijderen, en dat klaarde de klus, en ik heb ook de "300 mb killer" gedownload vanop ifoneguide. Nu vormt dit geen probleem meer.

Laatst gewijzigd door topke; 09-01-08 om 15:40.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-08, 15:40
topke's schermafbeelding
topke topke is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 317
Standaard

Ik heb nu weer een probleem. Ik kan veel sources niet toevoegen, maar andere sources dan weer wel..
Ik wou 'getrawred.no-ip.org' toevoegen als een source omdat ik gelezen heb dat daarin een package zit om het toetsenbord van aqwoah te kunnen uninstalleren, maar deze source staat nu als 'untitled source' bij 'uncategorized'. Ook wou ik 'home.mike.tl/iphone' en 'iphone.here-4-you.org/' toevoegen, maar dat lukt allemaal niet. Ik heb ook geprobeerd om de LimitedEditionIphone en de MeachWare sources erbij te zetten en dat lukte wel! Typ ik fouten in of worden deze sources geblokkeerd? Of is het iets anders? Heeft er nog iemand dit probleem (gehad)?
  #3  
Oud 27-01-08, 13:47
lientje lientje is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 24
Standaard

Modbreak:
deze vraag heeft totaal niets met dit topic te maken.


Laatst gewijzigd door Nikooos; 27-01-08 om 16:27.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iPhone valt uit na update naar iOS 4.0 jurgenb iTunes 13 04-08-10 19:44
iPhone 1e gen.: Iphone valt uit tijdens update piet piraat Unlock 7 24-07-09 01:00
Iphone 1.0 (FW 2.0) SMS traag - Wi-Fi valt weg dennis3 Wi-Fi 13 05-09-08 19:43
iPhone Installer.app krijgt update naar 3.0 en gaat uit beta sodo Jailbreak apps en thema's 20 02-02-08 10:04
INSTALLER 3 voor versie 1.1.1. super traag.... vy_k Jailbreak apps en thema's 3 14-12-07 10:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:00.