//

Gemakkelijk apps afsluiten

Gemakkelijk apps afsluiten discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg me af of er een handigere opties is op programma's af te sluiten dan nu. Namelijk, via SBS > processen > delete. ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-11-09, 15:42
Erminio
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Gemakkelijk apps afsluiten

Ik vroeg me af of er een handigere opties is op programma's af te sluiten dan nu.
Namelijk, via SBS > processen > delete. ik vind dit vrij irritant en vroeg me af of er een programma is, zoals Kirikae of backgrounder dat het daar ook mogelijk in is om apps af te sluiten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-11-09, 15:49
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Bij Backgrounder was het zo dat als je de Home-knop langer ingedrukt hield dat ie dan het programma echt afsloot. Hoe dat nu zit weet ik niet, want als je dat op een 3GS probeert dan start ie de voicecontrols
Trouwens, je hebt een 3GS, waarom de noodzaak om programma's volledig af te sluiten ? Merk je dat ie trager wordt ofzo ?
  #3  
Oud 04-11-09, 15:54
Erminio
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou niet gelijk om de rede dat het trager word, maar de batterij gaat wel sneller leeg als ik van alles laat aanstaan, stel ik zit in een situatie dat ik en veel moet doen en de batterij zo lang mogelijk wil houden... ja ik gebruik home knop 2x zodat ik al mijn apps kan zien die lopen, en om eventueel ook van de ene app naar de andere te switchen, maar afsluiten daar lukt het niet, vervelend want dat zou perfect wezen.
  #4  
Oud 04-11-09, 16:00
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Het moet toch wel een hoop zijn en ook nog eens een lange dag wil je batterij dan helemaal leeglopen. Nouja, denk dat er voor nu niets anders op zit eigenlijk.....SBSettings en dan processen killen.....zoveel moeite is dat nu ook weer niet toch ?
  #5  
Oud 04-11-09, 16:08
Erminio
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

klopt dat het idd niet zoveel moeite is, maar ik vroeg het me gewoon af of er iets was wat aan mijn wensen zou voldoen, bedankt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps afsluiten Gek iPhone Apps 11 07-11-10 16:37
Apps afsluiten bij FW 4.0 JorritV70 iPhone Apps 7 10-07-10 11:19
Ineens afsluiten apps ugene iPhone Apps 4 10-11-07 20:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:27.