//

Summerboard verwijderen?

Summerboard verwijderen? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb summerboard geinstalleerd, vervolgens heb ik een aantal thema's gedownload en 1 daarvan ingesteld als thema.. maar ik vroeg mij nu het volgende ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-01-08, 17:17
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Exclamation Summerboard verwijderen?

Hallo,

ik heb summerboard geinstalleerd, vervolgens heb ik een aantal thema's gedownload en 1 daarvan ingesteld als thema.. maar ik vroeg mij nu het volgende af:

Als ik summerboard uninstall via de installer, blijft mijn thema dan de thema die ik via summerboard heb geinstalleerd? en kan ik zodra ik summerboard opnieuw installeer mijn default thema gebruiken?

ik wil het niet uitproberen voordat ik hier "uitleg" over krijg omdat ik bang ben dat als ik iets fouts doe ik niet meer terug kan..

-edit

ik heb het al uitgeprobeerd, zodra ik summerboard verwijder dan krijg ik weer mijn default thema. Dus ik moet summerboard geinstalleerd hebben (kan niet verwijderd worden) als ik mijn thema wil behouden.

nou vroeg ik mij af HOE ik SMBPrefs kan "verstoppen" zodat deze icoon/knop niet te zien is op mijn iPhone?

Laatst gewijzigd door DertKesh; 13-01-08 om 18:51.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-01-08, 19:21
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

-Deze topic kan gesloten worden-

ik heb Customize geinstalleerd en de icoon "verstopt" en Launcher geinstalleerd.. nu zie ik SMBPrefs niet meer op mijn "bureaublad"
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Filmrol verwijderen SMS historie verwijderen alvin_silvrants Muziek, foto & video 7 27-09-09 10:56
Summerboard tjtommy Archief 1 28-04-08 23:18
summerboard dwaight Jailbreak apps en thema's 3 21-04-08 20:54
Summerboard op 1.0.2 rudydevroey Archief 2 13-02-08 10:44
summerboard old ronin Unlock [archief] 1 10-01-08 22:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:11.