//

Wel internet, niet gebeld worden

Wel internet, niet gebeld worden discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben regelmatig onderweg, of op een andere plek waar internet bij de hand wel handig is, terwijl het gebeld kunnen worden een beetje ongewenst ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-12-09, 17:10
vivianv vivianv is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard Wel internet, niet gebeld worden

Ik ben regelmatig onderweg, of op een andere plek waar internet bij de hand wel handig is, terwijl het gebeld kunnen worden een beetje ongewenst is. Nu zou je kunnen zeggen: zet hem op vliegtuigmodus en zet je Wi-Fi aan, maar ik wil dus wel via het eigen iPhone signaal kunnen surfen.

Ook zou je dan kunnen zeggen: zet je mobiel op stil, maar ook dan heb je er last van. Is er hetzij in Cydia, hetzij in de App Store een mogelijkheid voor om dit voor elkaar te krijgen? Ik heb het gezocht maar kon het niet vinden.

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-12-09, 17:15
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Ik meen dat myprofiles hiervoor geschikt is.

Citaat:
"Adjust Wi-Fi, Bluetooth, GPS, Push Email, Auto Lock, and 3G based on Location, Time of Day, and more"
Dient wel geïnstalleerd te worden via Rock, en als het goed is is er ook een trial versie. Klik op deze link voor het topic over myprofiles voor meer info .
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen

Laatst gewijzigd door De Generaal; 09-12-09 om 17:19.
  #3  
Oud 09-12-09, 17:20
vivianv vivianv is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard

Klinkt opzich wel goed. Alleen had ik ergens gehoord dat sommige Cydia- en Rock apps niet compatible met elkaar waren. Klopt dit of kan ik zonder enige problemen met welke via Cydia geïnstalleerde app dan ook dit naast elkaar laten draaien? Bedankt iig.
  #4  
Oud 09-12-09, 17:25
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vivianv Bekijk bericht
Klinkt opzich wel goed. Alleen had ik ergens gehoord dat sommige Cydia- en Rock apps niet compatible met elkaar waren. Klopt dit of kan ik zonder enige problemen met welke via Cydia geïnstalleerde app dan ook dit naast elkaar laten draaien? Bedankt iig.
Daar zijn wel eens wat klachten over geweest inderdaad, maar ik ben deze niet erg vaak tegengekomen. Je kunt het altijd proberen en anders weer er af gooien.

Ik heb ook een erg gebruiksvriendelijke handleiding gevonden, en als op op pagina 6 van de handleiding kijkt dan lijkt dit dé app waar jij naar zoekt .

Het kost overigens 7 dollar.
  #5  
Oud 09-12-09, 17:48
vivianv vivianv is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard

Heel erg bedankt, dan weet ik voldoende. Fijn dat er ook een trial-versie van is, voor ik met iets zit opgescheept dat niet is wat ik zoek. Nog even twee dingen: 1) is betalen via paypall mogelijk; 2) zie je dan ook geen scherm dat iemand belt? Die laatste kan ik zelf ook wel achterkomen, maar die eerste: dan doe ik wel heel erg veel moeite als het daarna allemaal gedeïnstalleerd zou moeten worden.

Ik zag trouwens dat het topic verplaatst was, sorry dat ik in het verkeerde forum postte.
  #6  
Oud 09-12-09, 17:56
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Jep je kan met PayPal betalen. Op je tweede vraag heb ik geen antwoord, omdat ik zelf niet met myprofiles werk. Wellicht kan je even de handleiding bekijken die ik eerder poste, misschien staat daar het antwoord in .

(Hier de support pagina van Rock, voor meer info over Rock)
  #7  
Oud 09-12-09, 17:59
vivianv vivianv is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard

Die eerstgenoemde handleiding heb ik al bekeken en kon wat ik beschreef niet vinden er stond alleen dat de iPhone dan geen beltoon afspeelt en evenmin trilt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Niet kunnen bellen, wel gebeld worden en sms-en gruijtersrob Unlock 0 19-01-11 11:50
Vodafone: wel bellen, niet gebeld worden ssteve Vodafone 26 28-12-09 18:26
Iphone 3g 2.2 Kan niet bellen, wel sms, internet gebeld worden. niekkremers iPhone algemeen 3 29-12-08 18:35
Ik kan niet bellen maar wel gebeld worden... koot0220 Archief 7 20-11-08 10:04
kan niet gebeld worden, wel bellen superzemie Unlock [archief] 1 08-03-08 07:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:29.