//

NZB via iPhone starten

NZB via iPhone starten discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door callous Kan ook allemaal met mynzb, als app ipv webpage en lijkt mij een stuk veiliger omdat mijn prive login niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 27-03-10, 16:01
Timmy Timmy is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door callous Bekijk bericht
Kan ook allemaal met mynzb, als app ipv webpage en lijkt mij een stuk veiliger omdat mijn prive login niet bij een onbekende opgeslagen staat. Ik heb een nas en dan zou jij met mijn gegevens mijn hele nas kunnen overnemen. En dat gaat niet gebeuren gezegd zonder jou aan te vallen.

Maar heb je ook een antwoord op mijn vraag?
Het probleem is dat je geen bestanden op je iPhone kan downloaden. Je kan ook MyNZB gebruiken, alleen heb je daarvoor een betaald account nodig bij NewzBin.
Het is dus niet mogelijk om een map te maken op je NAS waar je je NZB's in dropt.

Side note, je kan natuurlijk ook in SABnzbd+ een gebruiker maken, die heeft dan alleen toegang tot sabnzbd.
Ik begrijp je bezorgdheid over veiligheid, ben aan het zoeken naar een oplossing hiervoor, om zo meer gebruikers te trekken.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 27-03-10, 16:41
callous callous is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 84
Standaard

Ik kan wel bestanden op de nas pleuren die door sabnzbd opgepakt worden. Echter kan ik geen bestanden downloaden met de iphone. Maar daarvoor zal toch wel een oplossing bestaan. Met of zonder jailbreak
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
nzb's uploaden via bookmarklet op iphone iphone-bronstijn iPhone Apps 1 21-09-10 08:12
Iphone wilt niet starten :( ! caner iPhone algemeen 1 27-07-10 21:07
Video: Direkt uit nieuwsgroepen iphone-formaat nzb's plukken montefeltro Muziek, foto & video 20 11-02-10 11:20
iPhone 3G: Applicaties starten niet op j.schun iPhone algemeen 30 22-12-09 22:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:52.