//

Zelf een app icoon maken

Zelf een app icoon maken discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb misschien een vraag die al vaker gesteld is, maar ik kon hem niet vinden. Ik heb gister het dulce theme gedownload en geinstalleerd. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-02-10, 18:03
mandyrichard mandyrichard is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 63
Standaard Zelf een app icoon maken

Ik heb misschien een vraag die al vaker gesteld is, maar ik kon hem niet vinden.
Ik heb gister het dulce theme gedownload en geinstalleerd. Dat is allemaal gelukt, maar nu heb ik een paar apps die ik zelf wil veranderen.

Hoe kan ik een icoon veranderen. Op het macforum heb ik wel dit gevonden

Go into iTunes and view all of your apps. Drag the app you want the raw image of to the desktop or a folder and rename the file to "name of app.zip". Open the .zip file and extract the itunesArtwork file and rename it "name of app.jpg". There you go

Maar dat lukt bij mij niet, of ik doe iets fout.
Ik ga naar itunes, naar de naam van mij iphone, dan naar programma's. Vanuit daar probeer ik ze op mijn bureaublad te slepen, maar dan gebeurd er niks.
Ik sleep hem wel vanuit itunes en houd hem zeg maar boven mijn bureaublad, maar zodra ik dan loslaat staat er niks op mijn bureaublad.
Sorry voor de vage uitleg, maar kan het niet beter omschrijven.

Wie kan me helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-02-10, 16:48
Wienen Wienen is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard

Check deze site maar eens:
Hack that Phone - Make and use themes with WinterBoard
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zelf een eBook maken sweetmac iPad algemeen 1 23-05-10 20:21
zelf een dictionaryhiearchie maken voor een UITableview ulquiorra Ontwikkelen voor iOS 0 13-07-09 18:37
Zelf een app maken/Basisfuncties SDK Doblie Ontwikkelen voor iOS 9 18-06-09 09:16
Zelf een dock maken JoOosty Jailbreak apps en thema's 23 03-04-09 22:17
Zelf een skin maken JungleMan iPhone algemeen 0 08-11-07 09:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:40.