//

cydia blijft downloading packages weergeven

cydia blijft downloading packages weergeven discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) idem. Geen idee waarom ie dit doet, mijn ipad blijft laden echter mijn iphone heeft dit probleem niet meer na verwijderen van 1 repo. Ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 03-08-10, 19:51
B3rt B3rt is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 80
Standaard

idem.

Geen idee waarom ie dit doet, mijn ipad blijft laden echter mijn iphone heeft dit probleem niet meer na verwijderen van 1 repo.

Ook reageert de modmyiphone repo niet, deze heb ik al verwijderd maar dit lost het probleem op mijn ipad niet op, het laad probleem was wel weg op mijn iphone

Hopelijk heeft iemand een oplossing, ik betwijfel dat dit aan cydia ligt daar andere dit probleem niet hebben. Ik heb dit inmiddels bij 4 verschillende apparaten (2x iphone en 2x ipad) getest, deze kennen dit probleem dus niet.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 12-08-10, 18:41
pong38 pong38 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 29
Standaard

Heb nog steeds de "downloading packages" melding continue in beeld.
Is er nog steeds storing of ligt het aan de laatste JB ?
Reageren

Labels
cydia, downloading packages, push fix



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Downloading packages probleem iphone789 Jailbreak apps en thema's 8 07-02-11 20:11
"downloading Packages" mathijstpieters Jailbreak apps en thema's 5 21-07-10 15:12
Ios 4.0 JB+Unlock, blijft downloading packages tommynr7 Jailbreak apps en thema's 1 22-06-10 13:22
packages in cydia verdwenen Dragracer187 Jailbreak apps en thema's 10 21-03-10 20:54
Cydia More Packages Sources... deliyurek007 Jailbreak apps en thema's 1 01-04-09 11:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:31.