//

iPad fabrieksinstellingen na instalatie Cydia

iPad fabrieksinstellingen na instalatie Cydia discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren, Na het "jailbreaken" van mijn iPad wou ik hem toch weer in fabrieksinstellingen zetten. Dit heb ik gedaan door onder instellingen>Algemeen>instellingen wissen te drukken. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-06-10, 16:58
macthijn macthijn is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 58
Standaard iPad fabrieksinstellingen na instalatie Cydia

Heren,

Na het "jailbreaken" van mijn iPad wou ik hem toch weer in fabrieksinstellingen zetten. Dit heb ik gedaan door onder instellingen>Algemeen>instellingen wissen te drukken. Echter na dit gedaan te hebben wil mijn iPad niet meer opstarten... Altans hij blijft met een apple logo zitten.

De vraag is nu hoe krijg ik hem weer in gezonde toestand?
Hoor graag zo spoedig als mogelijk van jullie

Alvast erg bedankt!

Gr. Marthijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-06-10, 17:01
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Tja, herstellen in Itunes lijkt mij de enige oplossing.
  #3  
Oud 20-07-10, 23:08
frumble frumble is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 31
Standaard

Waar kan ik de instructie vinden om mijn iPad te jailbreqken? Kan deze niet vinden hierzo. Dank voor de hulp.
  #4  
Oud 20-07-10, 23:29
Martijn Broeckie Martijn Broeckie is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Breda
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macthijn Bekijk bericht
Heren,

Na het "jailbreaken" van mijn iPad wou ik hem toch weer in fabrieksinstellingen zetten. Dit heb ik gedaan door onder instellingen>Algemeen>instellingen wissen te drukken. Echter na dit gedaan te hebben wil mijn iPad niet meer opstarten... Altans hij blijft met een apple logo zitten.

De vraag is nu hoe krijg ik hem weer in gezonde toestand?
Hoor graag zo spoedig als mogelijk van jullie

Alvast erg bedankt!

Gr. Marthijn
Door "Instellingen Wissen" wis je je persoonlijke instellingen. Als je je iPad/iPhone verkoopt moet je dit doen zodat echt al je gegevens eraf gaan. Als je je iPad wilt terug brengen naar de fabrieks instellingen moet je dit via iTunes doen (herstellen). Probeer dit eerst even. Als iTunes hem niet herkent moet je hem in DFU mode zetten, maar dat is een ander verhaal. Je kunt altijd Youtube raadplegen.
  #5  
Oud 11-08-10, 11:45
Pieter-. Pieter-. is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Ja, dat heb ik ook.

Ik had me iPod Touch gejailbreakt via JailbreakMe en dat ging allemaal prima, ik heb een iPod touch 3G 8GB ios4,

maar toen ik de jailbreak wou verwijderen door de fabrieksinstellingen te herstellen maar helaas blijft hij ook hangen bij het opstart logo;(
  #6  
Oud 21-08-10, 11:33
bartleyden bartleyden is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

Martijn ik heb het zelfde probleem heb jij het al opgelost ? Graag info kan niet buiten mijn ipad
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen synchronistaie met Outlook na instalatie iTunes 9 Zaanster Archief 1 08-04-10 21:19
instalatie app rwmacfan Archief 1 07-03-10 02:03
Iphone doet raar na instalatie Flashlight RVD Jailbreak apps en thema's 0 17-07-09 23:32
iPhone: Macman a.k.a Pacman App verwijderen na instalatie maar hoe? lossballos Jailbreak 2 10-09-08 02:19
Instalatie monkeybal Nofx Archief 3 04-08-08 17:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:50.