//

weg met zwarte balken bij lockinfo

weg met zwarte balken bij lockinfo discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb eergisteren lockinfo geinstalleerd op mijn iphone 4. Werkt allemaal goed maar ik blijf ook na goed de instellingen aan te passen die zwarte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-08-10, 14:20
Robertus Robertus is offline
• iOS 4.3.3
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Standaard weg met zwarte balken bij lockinfo

Ik heb eergisteren lockinfo geinstalleerd op mijn iphone 4.
Werkt allemaal goed maar ik blijf ook na goed de instellingen aan te passen die zwarte balken zien waarop de witte tekst wordt gezet.

Weet iemand hoe ik die zwarte balken weg krijg zodat de tekst gewoon tegen de achtergrond te zien wordt zonder die zwarte balk eronder?

Alvast bedankt.

Grt,

Robertus.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-08-10, 15:19
Guest-20180409093718
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Best Clear Lockscreen uit Cydia werkte bij mij perfect op 3.1.3
Sinds de upgrade naar 4.0.1 werkt het ook nog, maar blijkbaar verdwijnt enkel de onderste balk, wat mij op zich zo niet stoort. Dit gebruik ik in combinatie met Slide to unlock killer en ios4 Transparent Slider. Prachtig resultaat!

EDIT: ik herlees je post nogeens en nu valt mij net op dat het over lockinfo gaat.. Beetje te snel gelezen waarvoor mijn excuses
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png foto.PNG‎ (85,9 KB, 98x gelezen)

Laatst gewijzigd door Guest-20180409093718; 06-08-10 om 15:23.
  #3  
Oud 06-08-10, 15:38
Robertus Robertus is offline
• iOS 4.3.3
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Standaard

Bedankt voor je reaktie.

Bij mij op iphone 4 werkt Best clear lockscreen ook wel en maakt het gebied rondom de klok goed transparant.
Maar de lockinfo headers niet, dat blijven toch storende zwarte balken waarop de tekst: kalender, mail etc staat.
Dat zou ik ook graag transparant willen krijgen.

Grt,

Robertus.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rabbe_2 Bekijk bericht
Best Clear Lockscreen uit Cydia werkte bij mij perfect op 3.1.3
Sinds de upgrade naar 4.0.1 werkt het ook nog, maar blijkbaar verdwijnt enkel de onderste balk, wat mij op zich zo niet stoort. Dit gebruik ik in combinatie met Slide to unlock killer en ios4 Transparent Slider. Prachtig resultaat!

EDIT: ik herlees je post nogeens en nu valt mij net op dat het over lockinfo gaat.. Beetje te snel gelezen waarvoor mijn excuses
  #4  
Oud 06-08-10, 16:50
Robertus Robertus is offline
• iOS 4.3.3
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Standaard

Ik heb het al opgelost.
In de iphone map van lockinfo kun je met ssh de header en subheader veranderen.
Grt,

Robertus.

Edit: hier is een transparante versie van de section _header:
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png ndn8dg.png‎ (3,9 KB, 35x gelezen)

Laatst gewijzigd door Robertus; 11-08-10 om 18:11.
  #5  
Oud 10-08-10, 17:40
t_findhammer t_findhammer is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 10
Standaard

Beste Lezer,

Ik ben flink aan het stoeien met de "lockinfo"app., kom er niet uit, kom jou naam regelmatig tegen in de forums en dacht : laat ik hem eens een vraagje gaan stellen.
Ik hoop dat je dat niet vervelend vindt !

Lockinfo heb ik geactiveerd staan en ik zie kalender/mail/sms en twitter.
De kalender kan ik te aller tijde uitvouwen (dat is ook datgene wat ik graag wil !! )... alleen als ik op een afsrpaak duw dan gaat hij niet naar mijn agenda toe... Kan dit niet ?? of moet ik hier iets voor instellen ?/

Mijn mail en mijn sms vouwen uberhaupt niet uit... als ik een smsje of en mailtje krijg dan kan ik deze kopjes uitvouwen en dan kan ik het onderwerp lezen, maar ik kan niet naar het smsje of mailtje toe. Is dit ook niet mogelijk ? of moet ik hier iets voor instellen ??

Lijkt mij toch dat ik niet heel veel vraag van de applicatie. Iedereen is er zo razend enthousiast... Doe ik dan echt iets verkeerd ? of vraag is iets wat gewoon niet kan ?

ik hoop dat jij me er mee kan helpen !

Groet
Thijs

Ps. Ik gebruik nog wel de trial versie... Maakt dat misschien iets uit ?
  #6  
Oud 10-08-10, 23:10
Robertus Robertus is offline
• iOS 4.3.3
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Standaard

Hoi Thijs,

Het ligt niet aan je trail versie.
Je kunt niet in de apps zelf komen, jammer maar dat kan nog niet.
Je krijgt een net ingericht lockscreen met veel info en kunt die even inkijken, meer nog niet.

Veel plezies met de app.

Groet,

Robertus.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door t_findhammer Bekijk bericht
Beste Lezer,

Ik ben flink aan het stoeien met de "lockinfo"app., kom er niet uit, kom jou naam regelmatig tegen in de forums en dacht : laat ik hem eens een vraagje gaan stellen.
Ik hoop dat je dat niet vervelend vindt !

Lockinfo heb ik geactiveerd staan en ik zie kalender/mail/sms en twitter.
De kalender kan ik te aller tijde uitvouwen (dat is ook datgene wat ik graag wil !! )... alleen als ik op een afsrpaak duw dan gaat hij niet naar mijn agenda toe... Kan dit niet ?? of moet ik hier iets voor instellen ?/

Mijn mail en mijn sms vouwen uberhaupt niet uit... als ik een smsje of en mailtje krijg dan kan ik deze kopjes uitvouwen en dan kan ik het onderwerp lezen, maar ik kan niet naar het smsje of mailtje toe. Is dit ook niet mogelijk ? of moet ik hier iets voor instellen ??

Lijkt mij toch dat ik niet heel veel vraag van de applicatie. Iedereen is er zo razend enthousiast... Doe ik dan echt iets verkeerd ? of vraag is iets wat gewoon niet kan ?

ik hoop dat jij me er mee kan helpen !

Groet
Thijs

Ps. Ik gebruik nog wel de trial versie... Maakt dat misschien iets uit ?
  #7  
Oud 11-08-10, 09:59
I-RON-I I-RON-I is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 13
Standaard

kan iemand mij vertellen hoe ik mijn standaard klok laat verdwijnen. Ik weet dat het clockhide is maar die kan ik niet meer vinden. Iemand een idee?
  #8  
Oud 11-08-10, 10:13
Robertus Robertus is offline
• iOS 4.3.3
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Standaard

simpel: instellingen-lockinfo-lockscreen-layout-hide lock clock

Grt,

Robertus.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I-RON-I Bekijk bericht
kan iemand mij vertellen hoe ik mijn standaard klok laat verdwijnen. Ik weet dat het clockhide is maar die kan ik niet meer vinden. Iemand een idee?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Lockinfo keert bij elke app in Cydia terug aer0101 Jailbreak apps en thema's 3 24-08-10 10:04
LockInfo weg uit Cydia store? mylifetime Jailbreak apps en thema's 1 03-08-10 01:24
Zwarte flits bij indrukken stand-by knop Jaspperr iPhone algemeen 10 23-10-09 17:01
Zwarte interface orbz wil niet weg JoOosty iPhone algemeen 5 21-02-09 22:31
zwarte rij pixels bij opladen peanut iPhone algemeen 7 05-01-09 01:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:21.