//

[1.1.3] Directe crash installer

[1.1.3] Directe crash installer discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door destiny Ja dit is idd een permissie probleem. Probeer eens via iBrickr + PXL file van terminal te installeren. Dat werkt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 12-02-08, 01:08
secured secured is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door destiny Bekijk bericht
Ja dit is idd een permissie probleem. Probeer eens via iBrickr + PXL file van terminal te installeren. Dat werkt wel
Hey, volgens mij heeft hij SSH wel geinstalleerd. Ik vind de onderstaande file. Ook kan ik alle bestanden waar vanuit de file wordt verwezen vinden. De ssh deamon is dus wel degelijk aanwezig, alleen start hij hem niet. Ook staat er geen extra icoon op mijn springboard. Zou het niet mogelijk zijn om deze manueel vanuit een ander bestand te starten? (die altijd bij de boot wordt gedraaid?)


Code:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<!DOCTYPE plist PUBLIC "-//Apple Computer//DTD PLIST 1.0//EN" "http://www.apple.com/DTDs/PropertyList-1.0.dtd">
<plist version="1.0">
<dict>
    <key>Disabled</key>
    <true/>
    <key>Label</key>
    <string>com.openssh.sshd</string>
    <key>Program</key>
    <string>/usr/sbin/sshd</string>
    <key>ProgramArguments</key>
    <array>
        <string>/usr/sbin/sshd</string>
        <string>-i</string>
    </array>
    <key>SessionCreate</key>
    <true/>
    <key>Sockets</key>
    <dict>
        <key>Listeners</key>
        <dict>
            <key>Bonjour</key>
            <array>
                <string>ssh</string>
                <string>sftp-ssh</string>
            </array>
            <key>SockServiceName</key>
            <string>ssh</string>
        </dict>
    </dict>
    <key>StandardErrorPath</key>
    <string>/dev/null</string>
    <key>inetdCompatibility</key>
    <dict>
        <key>Wait</key>
        <false/>
    </dict>
</dict>
</plist>
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 12-02-08, 20:45
rekamedar rekamedar is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 7
Standaard

Zelfde probleem hier ..

Eerst welbekende probleem met downloaden, package download failed etc .. opgelost door een tip elder hier op het forum (STE source veranderen..)

Nu krijg ik na het downloaden, voor het installeren lijkt het een CTD.

Iemand een passende oplossing?
  #23  
Oud 12-02-08, 21:36
rekamedar rekamedar is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rekamedar Bekijk bericht
Zelfde probleem hier ..

Eerst welbekende probleem met downloaden, package download failed etc .. opgelost door een tip elder hier op het forum (STE source veranderen..)

Nu krijg ik na het downloaden, voor het installeren lijkt het een CTD.

Iemand een passende oplossing?
Goooeed, zelf de oplossing (voor mij) gevonden. Eerst wat applicaties verwijderen, daarna BossTool installeren, Fonts verplaatsen, en voila .. peace o cake.

(FW1.1.3 schijnt nogal groot te zijn, met FW + SSH + Installer schijn je nog maar 1 mb over te hebben, waardoor installer crasht bij het installeren ... )
  #24  
Oud 12-02-08, 22:07
Limoonux Limoonux is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Mechelen
Berichten: 33
Standaard

Voor mij heeft dit ook gewerkt!
  #25  
Oud 15-02-08, 20:56
robinspeijer robinspeijer is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Schiedam
Berichten: 9
Standaard

Ik heb hier ook last van, maar ik kan het niet op deze manier voor elkaar krijgen. Ik heb de volgende applicaties op mijn iPhone staan:
- Community Sources
- BSD Subsystem
- Installer
- Kb2

Wanneer ik Bosstool probeer te installeren, crasht installer. Blijkbaar heb ik dus niet genoeg ruimte meer. Ik kan geen ruimte meer vrijmaken via SSH, aangezien dit niet op mijn iPhone geinstalleerd staat.

Ik vroeg mij dus af of er dus ook een andere manier is waarmee ik applicaties van partitie kan wijzigen (bijvoorbeeld via het gewone USB kabeltje)?
  #26  
Oud 15-02-08, 22:45
rekamedar rekamedar is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robinspeijer Bekijk bericht
Ik heb hier ook last van, maar ik kan het niet op deze manier voor elkaar krijgen. Ik heb de volgende applicaties op mijn iPhone staan:
- Community Sources
- BSD Subsystem
- Installer
- Kb2

Wanneer ik Bosstool probeer te installeren, crasht installer. Blijkbaar heb ik dus niet genoeg ruimte meer. Ik kan geen ruimte meer vrijmaken via SSH, aangezien dit niet op mijn iPhone geinstalleerd staat.

Ik vroeg mij dus af of er dus ook een andere manier is waarmee ik applicaties van partitie kan wijzigen (bijvoorbeeld via het gewone USB kabeltje)?
Misschien een beetje open deur .. maar er zijn geen andere apps die je kan deinstalleren?
  #27  
Oud 16-02-08, 01:17
robinspeijer robinspeijer is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Schiedam
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rekamedar Bekijk bericht
Misschien een beetje open deur .. maar er zijn geen andere apps die je kan deinstalleren?
Hmm, ja ik zou kb2 of community sources er alleen af kunnen halen, maar dat zou maar een paar kb schelen. Het is ook wel jammer dat je bsd subsystem alleen kan reinstallen, anders zou ik die nog wel kunnen proberen.

Oh btw, er staat ook een icoon van mobile chat op mijn home screen, maar staat niet in de installer. Waarschijnlijk is de installatie tussendoor stukgelopen, zonder het programma toe te voegen aan installer. Erg vervelend dus dat ssh het ook nog eens niet doet
  #28  
Oud 16-02-08, 10:49
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robinspeijer Bekijk bericht
Ik heb hier ook last van, maar ik kan het niet op deze manier voor elkaar krijgen. Ik heb de volgende applicaties op mijn iPhone staan:
- Community Sources
- BSD Subsystem
- Installer
- Kb2

Wanneer ik Bosstool probeer te installeren, crasht installer. Blijkbaar heb ik dus niet genoeg ruimte meer. Ik kan geen ruimte meer vrijmaken via SSH, aangezien dit niet op mijn iPhone geinstalleerd staat.

Ik vroeg mij dus af of er dus ook een andere manier is waarmee ik applicaties van partitie kan wijzigen (bijvoorbeeld via het gewone USB kabeltje)?
Probeer eens iPhoneExplorer. Kun je in ieder geval zien of er nog andere apps staan, en die verwijderen. Werkt via USB.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #29  
Oud 16-02-08, 15:18
whosnext whosnext is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Lelystad
Berichten: 166
Stuur een bericht via ICQ naar whosnext
Standaard Opschonen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robinspeijer Bekijk bericht
Hmm, ja ik zou kb2 of community sources er alleen af kunnen halen, maar dat zou maar een paar kb schelen. Het is ook wel jammer dat je bsd subsystem alleen kan reinstallen, anders zou ik die nog wel kunnen proberen.

Oh btw, er staat ook een icoon van mobile chat op mijn home screen, maar staat niet in de installer. Waarschijnlijk is de installatie tussendoor stukgelopen, zonder het programma toe te voegen aan installer. Erg vervelend dus dat ssh het ook nog eens niet doet
Voor de Bosstool heb je maar een paar KB nodig

Verder moet je na de BossTool ook even de 1.1.3 cleaner draaien vanuit de Ifoneguide repository...

Ik heb nu 101 Mb vrij weer op mijn OS partitie.
  #30  
Oud 28-02-08, 17:49
secured secured is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 24
Standaard

Nou ik heb nu echt van alles geprobeerd. Ook het verwijderen van alle ringtones en wallpapers (wat zou moeten leiden tot minimaal 10mbyte aan vrije ruimte).

Wat is de beste manier om 1.1.3 opnieuw te installeren? Eerst een restore van 1.1.1?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Installer crash oorzaak? suzuka Jailbreak apps en thema's 2 11-09-09 11:58
Video: Directe download link? Vollmond Muziek, foto & video 0 13-08-09 10:58
installer crash 1.1.4 iMario Jailbreak apps en thema's 5 14-04-08 20:19
HELP: Iphone crash na 1.1.3 installer update eus Jailbreak apps en thema's 3 02-02-08 14:18
Crash van Installer.app [1.1.2] Borrie Jailbreak apps en thema's 9 02-01-08 16:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:58.