//

Geluiden los van elkaar in te stellen (ringtone,sms,mail enz.)

Geluiden los van elkaar in te stellen (ringtone,sms,mail enz.) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Allen, ik heb een vraagje ik ben all een zeer lange tijd opzoek naar een programma waarme ik de geluiden zo als beltoon, nieuw bericht ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: heb jij interesse voor los beheerbare geluiden op je iphone ?

voor mij hoef dit niet zo. 3 8,11%
gho als iemand zo iets heeft wil ik er wel is naar kijken 5 13,51%
nu dat je het er over heb. 2 5,41%
jha !!! eindelijk ! 27 72,97%
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-08-10, 10:41
oudside oudside is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Red face Geluiden los van elkaar in te stellen (ringtone,sms,mail enz.)

Allen,

ik heb een vraagje ik ben all een zeer lange tijd opzoek naar een programma waarme ik de geluiden zo als beltoon, nieuw bericht en berichten zo als hyves enz los kan instellen kwa hardheid ... als ik in me bed lig dan hoor ik de hele nacht het geluid van me hyves berichjes enz maar als ik word gebeld dan is het te zacht en ja je kan dat harder zetten maar dan word gelijk alles harder please help !!!!!!


alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-09-10, 15:30
renedis renedis is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 19
Standaard

je kan in de nacht ook gewoon je psuh berichten van hyves uitzetten.

opzich wel een idee om Apple profielen te laten maken net zoals nokia heeft. (profiel: normaal, stil, luid, vergadering enz)
  #3  
Oud 09-09-10, 09:50
oudside oudside is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Nou ja zo als ik al aangaf om alleen de psuh geluiden apart te kunnen regelen van de ringtone / sms dat zou echt all super zijn !
  #4  
Oud 17-09-10, 23:16
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Idd wel aardig idee.

Je kunt overigens de pushberichten gewoon aan laten staan, maar je kunt de geluiden specifiek voor hyves natuurlijk tijdelijk uitzetten:
Instellingen - Berichtgeving - Hyves - Geluiden: o (= uit)

Ga nu niet terug naar je homescreen en duw vervolgens even op de aan/uit-knop zodat het scherm naar standbye gaat.
's morgens activeer je je scherm en dat meteen opent in het geluiden-instellingenmenu. Zet geluiden weer aan en ga naar je homescreen..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reminder voor gemiste gesprekken, mail, sms enz. 200sxpower iPhone Apps 0 02-08-10 22:37
sms/mail/ping geluiden tijdens bellen xcansx Archief 1 15-03-10 22:27
Windows: overzetten van muziek, sms enz volvot4 Desktop-applicaties 2 19-08-08 21:11
mail geeft een mail aan en sms allemaal los? reno1 Unlock [archief] 2 01-05-08 12:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:06.