//

Batterij besparende app

Batterij besparende app discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik m'n iPhone gejailbreaked heb lijkt het wel of m'n batterij leeg stroomt. Is er een app die dit voorkomt?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-09-10, 14:38
slumpfe slumpfe is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard Batterij besparende app

Sinds ik m'n iPhone gejailbreaked heb lijkt het wel of m'n batterij leeg stroomt.
Is er een app die dit voorkomt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-09-10, 18:26
rvanhusen rvanhusen is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

dubbelklik eens op de home button en kijk dan eens wat er allemaal open staat.

Wedden dat er ik weet niet hoeveel programma's bij jou op de achtergrond draaien. Vinger op het icoontje houden totdat rood rondje verschijnt en dan maar op het rode rondje klikken om deze af te sluiten.

Dit soort zakken is ook te vinden met de zoekfunctie want om de week wordt deze vraag herhaalt.
  #3  
Oud 09-09-10, 19:22
Wim_ Wim_ is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hageland Vl Brabant, BE
Berichten: 128
Standaard

Ik had dit ook voor met de iphone 3g, nergens gevonden hoe dit komt, spijtig, jailbreak terug weg, probleem was opgelost...
  #4  
Oud 09-09-10, 19:43
slumpfe slumpfe is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Sorry, wist nie dat je boos werd.
Maar zover was ik al. Heb inmiddels het programmaatje 'RemoveBg' al aanstaan. Laat m'n mail niet meer automatisch ophalen.
Maar wat ik me afvroeg in dit topic was of er een tool of app is die verder voorkomt dat m'n batterij leegloopt.
  #5  
Oud 09-09-10, 19:59
rvanhusen rvanhusen is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Ben beslist niet boos.

Maar weet je hoe oud de iphone is. Ook de accu kan zolangzamerhand eens aan het eind van zijn latijn zijn.

Maar vaak is het dat mensen Wi-Fi aan laten staan als ze onderweg zijn iphone steeds maar zoeken naar netwerk kost energie, bt aan laten staan iphone steeds zoeken naar een ander bt app. kost energie, locatie steeds aan laten staan iphone kijkt binnen steeds of die signaal kan vinden kost energie.

Het zijn maar een paar tips waar je snel naar kan laten kijken.
  #6  
Oud 11-09-10, 18:26
Guest-20190430163756
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rvanhusen Bekijk bericht
dubbelklik eens op de home button en kijk dan eens wat er allemaal open staat.

Wedden dat er ik weet niet hoeveel programma's bij jou op de achtergrond draaien. Vinger op het icoontje houden totdat rood rondje verschijnt en dan maar op het rode rondje klikken om deze af te sluiten.

Dit soort zakken is ook te vinden met de zoekfunctie want om de week wordt deze vraag herhaalt.
Dit zou er geen invloed op moeten hebben, daar waar de apps niet echt in de achtergrond 'draaien'. Apps worden opgeslagen in de stand waarop ze worden afgesloten om vervolgens verder te kunnen gaan waar je gebleven was wanneer je de app weer opent.

Het batterij probleem heb ik trouwens ook, sinds jailbreak stroomt hij leeg, als ik hem 's ochtends uit de oplader trek haal ik het 9 vd 10 keer niet tot het einde van de dag, maar moet ik hem tussendoor weer opladen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store klaverentwee Ontwikkelen voor iOS 2 10-01-11 20:18
Batterij in % steffen123 Jailbreak apps en thema's 13 26-09-10 12:23
App voor verbruik batterij conner iPhone Apps 5 07-11-09 20:06
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? libia Chat en geruchten 3 29-09-09 21:49
batterij Serge123 Archief 2 03-08-08 15:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:24.