//

OpenTTD

OpenTTD discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een iPad, en ik wilde eens proberen om OpenTTD te installeren op mijn iPad. Na wat googlewerk lijkt het erop dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-10-10, 19:31
adyta adyta is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 10
Stuur een bericht via MSN naar adyta
Standaard OpenTTD

Ik heb sinds kort een iPad, en ik wilde eens proberen om OpenTTD te installeren op mijn iPad.

Na wat googlewerk lijkt het erop dat het wat ingewikkeld zit. ZodTTD heeft een port gemaakt welke in de officiele App Store stond (ik ga ervanuit dat het de Amerikaanse App Store is), welke weer gepulled werd door Apple vanwege klachten van de originele ontwikkelaar van OpenTTD.

Nu schijnt het zo te zijn dat hij beschikbaar moet zijn via Cydia. De ZodTTD repo staat er standaard in (gecombineerd met die van Macciti). Echter kan ik hem daar niet op vinden.

Ook heb ik de binaries los gedownload en in Xcode geopend, echter kan ik hem dan niet builden naar een .ipa welke ik dan weer handmatig kan installeren.


Heeft iemand ervaringen/ideeën naar hoe ik OpenTTD op mijn iPad kan krijgen?

Zoals te lezen is, is mijn iPad gejailbreakt, dus hoeft het niet per se via de officiële weg.
Verder wil ik opmerken dat OpenTTD sinds kort geheel gratis is (OpenTTD is nu dus volledig 'standalone', geen graphicsbestanden kopiëren van de originele game). Het gaat dus om een legale game.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
cydia, ipad, openttd



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
openttd nanoheli Unlock [archief] 1 20-05-08 19:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:53.