//

Cydget probleem!

Cydget probleem! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen! Ik wou ik heel lang cydget op mijn iphone 3G zetten maar omdat cydget niet compatible was met ios 4 ( het probleem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-12-10, 23:21
Hahaowned Hahaowned is offline
• iOS 5.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 45
Standaard Cydget probleem!

Hoi iedereen!

Ik wou ik heel lang cydget op mijn iphone 3G zetten maar omdat cydget niet compatible was met ios 4 ( het probleem dat als je op lock order zou drukken er niks gebeurden ) heb ik cydget maar even gelaten voor wat het was...
Maar ongeveer een week geleden zag ik in cydia oppeens staan dat saurik een nieuwe versie van cydget had geupload naar cydia: cydget for ios 4 BETA ofzoiets die had ik dus geinstalleerd en cydget werkt prima!

Maar mijn probleem is nu:
Ik heb dus cydial geinstalleerd maar cydial wordt ook nog steeds gekoppeld aan de oude cydget die als een aparte tweak door saurik was geupload. Dat betekent dat elke keer als ik iets uit cydia installeer hij ook de oude cydget wil installeren en als ik dat via qeueing weg wil halen lukt dat niet..
Je zou zeggen: wat is het probleem? Dus elke keer als ik iets installeer moet ik "restart springboard" doen omdat dat aan cydget gekoppeld is en ik krijg elke keer een vervelende message dat cydget geprobeerd heeft files te overwriten.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Thanks,
Hahaowned

Laatst gewijzigd door Hahaowned; 02-12-10 om 23:25.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cydget Element marctolate Jailbreak apps en thema's 8 03-04-11 12:14
[Cydget] Welke widgets PuddingNL Jailbreak apps en thema's 84 05-04-10 20:18
[Cycript] (Cydget) leuke trucjes libia Jailbreak apps en thema's 2 25-11-09 19:04
Oplossing voor niet werkende PhotoExample Cydget wim66 Archief 1 12-11-09 19:08
Cydget gaat niet weg Bart02 Archief 4 10-11-09 15:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:57.