//

Summerboard FW1.1.4

Summerboard FW1.1.4 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door scorpioking Ik heb gewoon summerboard langs de installer en system geinstalleerd en geen probleem.... same here, heb hem ook via installer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 02-03-08, 13:00
Brimme Brimme is offline
• iOS 4.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpioking Bekijk bericht
Ik heb gewoon summerboard langs de installer en system geinstalleerd en geen probleem....
same here, heb hem ook via installer geinstaleerd vanmorgen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 02-03-08, 13:10
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brimme Bekijk bericht
same here, heb hem ook via installer geinstaleerd vanmorgen
Dat zal er mee te maken hebben dat Summerboard sinds vandaag (gisteren?) een update heeft gehad, waardoor ie nu ook zonder extra handelingen onder 1.1.4 te installeren is. Ik had het nog op de hierboven beschreven manier gedaan (werkte perfect) en kreeg vanmorgen de update nl.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #23  
Oud 02-03-08, 14:11
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Goed nieuws dat hij nu op de originele manier geinstalleerd kan worden. Kan ik mijn source verwijderen...

@sjowol, ik dacht dat omdat ik de originele installatie gebruikte met dezelfde indentifiers en ook dezelfde sources dat de updates wel ondersteunt zouden worden. Of is de repo waar de installatie op staat ook van belang?

EDIT
Ik heb net mijn installer gerefreshed en de update van summerboard kwam gewoon te voor schijn, ondanks dat ik hem geinstalleerd had via mijn repo. Korte conclusie...het is niet van belang vanaf welke repo iets geinstalleerd wordt zolang de installatie maar dezelfde sources en identifiers gebruikt.


Laatst gewijzigd door ControlSje; 02-03-08 om 14:19.
  #24  
Oud 02-03-08, 14:29
rdv1980 rdv1980 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1
Standaard

Als ik sommige themes installeer via installer dan komen ze niet in het keuzemenu van Summerboard te staan. Vaag.
Iemand anders hier ook problemen mee of een idee waar dit aan kan liggen?
  #25  
Oud 02-03-08, 14:33
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rdv1980 Bekijk bericht
Als ik sommige themes installeer via installer dan komen ze niet in het keuzemenu van Summerboard te staan. Vaag.
Iemand anders hier ook problemen mee of een idee waar dit aan kan liggen?
Dat komt omdat ze in de verkeerde folder komen te staan. In onderstaande link staat een oplossing.
https://forum.iculture.nl/f8/ap...html#post53765
  #26  
Oud 02-03-08, 18:09
sacul's schermafbeelding
sacul sacul is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 55
Standaard

Kan het dat summeboard niet meer in var/root/Libray/Summerboard staat?
Want ik wil een zelf gemaakt thema neerzetten via SSH, maar ik vind de map niet meer naar waar deze moet.

EDIT: gevonden staat in var/mobile/libary/Summerboard.

EDIT2: De icons werken wel niet. Even checken hoe dat komt.

x, sacul

Laatst gewijzigd door sacul; 02-03-08 om 18:15.
  #27  
Oud 03-03-08, 23:21
RobGroot RobGroot is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 8
Standaard Ispazio

Ik had net wat doms gedaan met installeren en mijn Iphone weer moeten restoren in Itunes. Werkt nog steeds als een zonnetje met Zibri's methode!

Het is me opgevallen dat de 114 Summerboard patch op Ispazio vervangen is door een algehele 1.1.4 Compatibility Patch. Dit betekent dus dat alle programmaatjes, die voor 1.1.3 gemaakt zijn, ook kunnen runnen op 1.1.4! Goed nieuws dus voor mensen die problemen hebben met programmaatjes die niet meer werken op 1.1.4! Wel steeds de methode aanhouden, zoals die door Laika666 is aangegeven.

Dit is dus niet meer alleen een "Summerboard"- onderwerp. Misschien een ander topic?

Groet, Rob
  #28  
Oud 03-03-08, 23:47
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje Bekijk bericht
Goed nieuws dat hij nu op de originele manier geinstalleerd kan worden. Kan ik mijn source verwijderen...

@sjowol, ik dacht dat omdat ik de originele installatie gebruikte met dezelfde indentifiers en ook dezelfde sources dat de updates wel ondersteunt zouden worden. Of is de repo waar de installatie op staat ook van belang?

EDIT
Ik heb net mijn installer gerefreshed en de update van summerboard kwam gewoon te voor schijn, ondanks dat ik hem geinstalleerd had via mijn repo. Korte conclusie...het is niet van belang vanaf welke repo iets geinstalleerd wordt zolang de installatie maar dezelfde sources en identifiers gebruikt.

daar heb je idd gelijk in.. maarja ik wist niet dat je dat had gedaan.. nice move maar ok er is nu update die nietmeer fw afhankelijk is blijkbaar
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #29  
Oud 03-03-08, 23:49
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sacul Bekijk bericht
Kan het dat summeboard niet meer in var/root/Libray/Summerboard staat?
Want ik wil een zelf gemaakt thema neerzetten via SSH, maar ik vind de map niet meer naar waar deze moet.

EDIT: gevonden staat in var/mobile/libary/Summerboard.

EDIT2: De icons werken wel niet. Even checken hoe dat komt.

x, sacul
alles chmodden naar 755
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met downgrade iPhone firmware 2.0 naar FW1.1.4 Dennis² Archief 1 07-08-08 14:55
Aanpassing unlock guides i.v.m. FW1.1.3 Fresh Unlock [archief] 10 10-02-08 22:01
Kan datum en tijd niet aanpassen op fw1.0.1. eric.soul iPhone algemeen 16 24-12-07 00:06
Krijg mn iPhone niet verder dan fw1.0.1 eric.soul Unlock [archief] 3 17-12-07 17:30
Kan datum en tijd niet aanpassen op fw1.0.1. eric.soul iPhone algemeen 0 16-12-07 21:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:51.