//

Map op springboard voor apps

Map op springboard voor apps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ? alleen werkt het nog steeds niet bij me, kan nog steeds geen mappen aanmaken. wellicht kan iemand (als ie nog zin heeft) ff een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07-04-08, 00:53
Elwin Elwin is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Leidschendam
Berichten: 17
Standaard

? alleen werkt het nog steeds niet bij me, kan nog steeds geen mappen aanmaken. wellicht kan iemand (als ie nog zin heeft) ff een stappenplan neerzetten
1. installer
2.
3.
etc dan kan ik die stap voor stap doorlopen en hoef ik niemand meerl lastig te vallen met mijn domme vragen.
__________________
Iphone 16 gig. version 1.1.4
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 24-07-09, 16:24
wtulp wtulp is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

Hallo,

Toch maar een keer beginnen met mijn eerste bericht op dit forum.
Ik heb mijn iPhone nog niet gejail-braket (wacht in ieder geval nog 3.1 af) .Maar ik zit met dezelfde vraag dat mijn springboard al lekker vol begint te lopen en ik dus op zoek was naar een programma welke een map kan maken.

Is er nou niet een programma dat via iTunes is te downloaden wat hetzelfde kan maar dan met de originele iPhone-software?
  #23  
Oud 24-07-09, 17:26
Mindblower008 Mindblower008 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wtulp Bekijk bericht
Hallo,

Toch maar een keer beginnen met mijn eerste bericht op dit forum.
Ik heb mijn iPhone nog niet gejail-braket (wacht in ieder geval nog 3.1 af) .Maar ik zit met dezelfde vraag dat mijn springboard al lekker vol begint te lopen en ik dus op zoek was naar een programma welke een map kan maken.

Is er nou niet een programma dat via iTunes is te downloaden wat hetzelfde kan maar dan met de originele iPhone-software?
ik vrees van niet.Toch nog niet tegengekomen. gebruikte vroeger ook Categories. pf ik mis mijn jailbreak zal nog is aan de slag moeten gaan met Redsn0w. ik vond Categories btw wel een jailbreak waard.
  #24  
Oud 24-07-09, 18:11
wtulp wtulp is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

Bedankt voor de reactie.

Ik wacht dan nog maar even 3.1 af en dan zien we wel weer verder.
Ik snap alleen niet helemaal waarom de map-optie niet op de iPhone zit, lijkt mij dat de verkoop van de apps dan alleen maar toe zullen nemen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
5 apps in je springboard. jimspeed1998 Jailbreak apps en thema's 3 21-02-11 18:45
Meer dan 12 apps in map iOS 4.1? smakkie Jailbreak apps en thema's 11 18-10-10 12:05
Icy verplaatst Applications map. Bij reboot apps weg. Destiny Jailbreak apps en thema's 0 25-06-09 15:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:47.