//

winterboard accu drain

winterboard accu drain discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iPc'ers, Ik heb al enige tijd last van boven gemiddelde powerdrain. Heb push notificaties uitgezet. Helderheid naar ongev. 20% gezet. Mailcheck naar handmatig, etc. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-02-11, 23:40
lentebriesje lentebriesje is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard winterboard accu drain

Hey iPc'ers,

Ik heb al enige tijd last van boven gemiddelde powerdrain. Heb push notificaties uitgezet. Helderheid naar ongev. 20% gezet. Mailcheck naar handmatig, etc. etc. alles waarvan ik weet dat het power drain kan veroorzaken uitgezet/verwijderd.

Nu heb ik vandaag een schone install gedaan van 4.0.1, opnieuw gejailbreakt en gesynct. I Ging mooi, kwartier zonder enkele % accu eraf,, was beetje apps weer in juiste mappen zetten. Daarna heb ik het thema lucid uit cydia gehaald (moet je winterboard bij downloaden) en vanaf dat moment begon de batterij weer achteruit te hollen. :S

via simpele cydia package interface kan ik slechts winterboard en thema lucid deinstalleren maar er zijn nog (4) andere dingen gedownload in cydia, systeem dingen die niet worden weergegeven in de simpele weergave. Kan ik ergens weervinden welke systeem dingen dit zijn? want ik ben er persoonlijk van overtuigd dat het hier ergens in zit en om nu weer factory reset, jailbreak en te syncen is wel erg veel werk,,

Mvg,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 battery drain ALLEEN met 3g / aan Ray1618 iPhone algemeen 4 26-04-12 13:10
Accu zeer snel leeg, nieuwe accu een optie? Jarno05 iPhone algemeen 3 29-03-11 18:53
iPhone: Battery Drain OptimusPrimeNL Jailbreak 3 21-02-11 18:20
Accu drain: usage en standby tijd gelijk! martijnmoret iPhone algemeen 3 18-02-11 07:19
Battery drain SPQR Archief 2 01-08-09 19:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:01.