//

Lockinfo vraag

Lockinfo vraag discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb twee vragen over lockinfo: 1.Hoe krijg ik de puntjes bij calender afspraken. Dat er per afspraak een punt is zoals hier afgebeeld: http://www.internetmannen.nl/wp-cont...2/IMG_1084.png ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-02-11, 19:08
The Raptor The Raptor is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 195
Standaard Lockinfo vraag

Ik heb twee vragen over lockinfo:

1.Hoe krijg ik de puntjes bij calender afspraken. Dat er per afspraak een punt is zoals hier afgebeeld: http://www.internetmannen.nl/wp-cont...2/IMG_1084.png

2.Hoe krijg ik de maand calender: http://i39.tinypic.com/2lx6qg0.jpg.
Ik had al bij plugins gekeken maar daar staat hij niet tussen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-02-11, 20:49
BruceSV's schermafbeelding
BruceSV BruceSV is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amstelveen
Berichten: 321
Standaard

De puntjes zijn van de verschillende agenda in calendar.app en komt vanzelf (althans bij mij iig wel)

De maand calendar is een theme en te downloaden in cydia. Weet alleen ff de naam niet.
  #3  
Oud 21-02-11, 22:48
The Raptor The Raptor is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 195
Standaard

Bij mij is deze zwart. Als ik op Google afbeeldingen kijk moet het mogelijk zijn om de kleur van het puntje te veranderen. In de instellingen kan ik niet vinden waar?
De theme heb ik gevonden bij plugins. Als ik deze wil downloaden opent hij Cydia maar dan gebeurd er verder niks. Heb je een idee waaraan dat kan liggen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BruceSV Bekijk bericht
De puntjes zijn van de verschillende agenda in calendar.app en komt vanzelf (althans bij mij iig wel)

De maand calendar is een theme en te downloaden in cydia. Weet alleen ff de naam niet.
  #4  
Oud 22-02-11, 13:41
rsvmakkie rsvmakkie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 12
Standaard lockinfo

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Raptor Bekijk bericht
Bij mij is deze zwart. Als ik op Google afbeeldingen kijk moet het mogelijk zijn om de kleur van het puntje te veranderen. In de instellingen kan ik niet vinden waar?
De theme heb ik gevonden bij plugins. Als ik deze wil downloaden opent hij Cydia maar dan gebeurd er verder niks. Heb je een idee waaraan dat kan liggen?

Bij mij zijn het rode puntjes (volgens mij afhankelijk van wat voor afspraak het is) en heb daar niets voor hoeven doen.
Verder heb ik de weather plugin erbij genomen (bij instellingen van lockinfo kun je de plugins kiezen. Hij gaat dan idd naar cydia waar je zelf de desbetreffende plugin moet opzoeken.
De weatherplugin raden ze samen aan met de hide clock app in cydia.
Ik krijg dan bovenin de weersverwachting. Links ervan de datum en rechts ervan de temp. Als ik nu op de datum druk verschijnt de weekkalender en als ik op de temp druk krijg ik de weersverwachting van de week.




Laatst gewijzigd door rsvmakkie; 22-02-11 om 15:16. Reden: Foto's toegevoegd
  #5  
Oud 22-02-11, 18:51
BruceSV's schermafbeelding
BruceSV BruceSV is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amstelveen
Berichten: 321
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Raptor Bekijk bericht
Bij mij is deze zwart. Als ik op Google afbeeldingen kijk moet het mogelijk zijn om de kleur van het puntje te veranderen. In de instellingen kan ik niet vinden waar?
De theme heb ik gevonden bij plugins. Als ik deze wil downloaden opent hij Cydia maar dan gebeurd er verder niks. Heb je een idee waaraan dat kan liggen?
De puntjes zijn gerelateerd aan de agenda applicatie (de native apple agenda) is daar je agenda punt zwart dan is het in lockinfo ook zo.

Het thema moet je activeren met winterboard, wat te downloaden is in cydia.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
LockInfo nathalie1985 Jailbreak apps en thema's 6 21-11-10 20:49
lockinfo keffke Archief 2 01-04-10 19:03
Lockinfo keffke Archief 4 01-04-10 17:39
Lockinfo Hoppieee Archief 1 30-12-09 13:07
Lockinfo pvtveer Archief 7 13-11-09 22:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:38.