//

Lockscreen EPHD foto wijzigen

Lockscreen EPHD foto wijzigen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, ik heb al een heel tijdje op google en dergelijke zitten zoeken maar ik heb niet echt een antwoord op mijn vraag gevonden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-02-11, 22:58
matn1989 matn1989 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zwevegem
Berichten: 16
Standaard Lockscreen EPHD foto wijzigen

Hallo iedereen,

ik heb al een heel tijdje op google en dergelijke zitten zoeken maar ik heb niet echt een antwoord op mijn vraag gevonden dus daarom dat ik ze hier eens stel.

Ik heb onlangs Elite Pro HD geïnstalleerd en gebruik 'temp lockscreen'.
Maar ik zou graag die foto veranderen die er oorspronkelijk op staat.

Is dat mogelijk via bijvoorbeeld cyberduck en in welk een map moet ik dan ergens zoeken?

Alvast bedankt,

Matthias
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-02-11, 12:11
silversungun silversungun is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: almelo
Berichten: 12
Standaard

via cydia zorgen dat je root toegang krijgt door installatie van de tweak afc2add. Je kunt het bestandssysteem op de iPhone direct benaderen met iFile via Cydia installeren of bijvoorbeeld iPhone Folders (Windows) of iPhone Explorer (Mac OS X) via de PC


Om de foto van het lockscreen nu te veranderen, moet je een vervangende foto hebben met afmetingen: 640x960. Deze foto moet worden opgeslagen als Default.png

Nu open je iFile of iphonefolders of iphone explorer en je gaat naar folder: var/stash/Themes/EPHD Temp Lockscreen.theme/images/

daar vervang je de bestaande Default.png voor jou aangepaste foto.
Daarna een respring doen en klaar
  #3  
Oud 22-02-11, 14:35
matn1989 matn1989 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zwevegem
Berichten: 16
Standaard

Het is zonder problemen gelukt!

Het was in feite enkel de folder dat ik niet wist en de naam, extensie, ... van de foto.

Merci!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's iPhone 4 met flits geeft blauwe foto Nicole90 Muziek, foto & video 7 15-09-12 12:32
bestandsnaam foto wijzigen? T-800 Muziek, foto & video 1 21-02-10 19:39
Foto: 2x dezelfde foto's in Foto Bibliotheek en Foto's Robert M. Muziek, foto & video 2 14-02-09 23:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:39.