//

Bluetooth met muis en tobo

Bluetooth met muis en tobo discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik ga volgende week een iPad 2 kopen. Nu heb ik op internet een Bluetooth muis en een Bluetooth toetsenbord in het winkel mandje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-03-11, 20:35
Twigg Twigg is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Hoensbroek
Berichten: 79
Stuur een bericht via MSN naar Twigg
Standaard Bluetooth met muis en tobo

Hoi

Ik ga volgende week een iPad 2 kopen.
Nu heb ik op internet een Bluetooth muis en een Bluetooth toetsenbord in het winkel mandje liggen.
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is via een cydia app, een toetsenbord én muis kan aansluiten? Of kunnen er niet 2 apparaten via 1 iPad worden aangesloten, over bluetooth?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-03-11, 20:39
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Je zal uit cydia BTStack mouse en BTStack Keyboard moeten installeren. Het werkt alleen als je eerst het keyboard paired en daarna de muis.
Nadeel als de iPad locked of in slaap stand gaat zul je beide devices weer opnieuw moeten pairen.
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen

Laatst gewijzigd door jemmie; 18-03-11 om 20:42.
  #3  
Oud 18-03-11, 20:47
Twigg Twigg is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Hoensbroek
Berichten: 79
Stuur een bericht via MSN naar Twigg
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jemmie Bekijk bericht
Je zal uit cydia BTStack mouse en BTStack Keyboard moeten installeren. Het werkt alleen als je eerst het keyboard paired en daarna de muis.
Nadeel als de iPad locked of in slaap stand gaat zul je beide devices weer opnieuw moeten pairen.
Dank voor je duidelijke antwoord!
Nog een vraagje. Is het dan ook nog mogelijk om een 3e apparaat toe te voegen? Namelijk een Bluetooth Audio Receiverom muziek via mijn hi-fi te laten spelen zonder kabel.
En gaat de iPad in slaapstand als ik de muis en tobo gebruik, of alleen als er een paar minuten geen actie is?
  #4  
Oud 18-03-11, 20:54
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

In theorie denk ik wel, maar door BTStack te installeren wordt de bluetooth over genomen door deze programma's, de standaard apple bluetooth werkt dan niet meer. Betekent dus dat er een apart programma nodig is om de Audio reciever te kunnen gebruiken, dus in de praktijk denk ik niet.

Wanneer je alleen een keyboard aan sluit, apple ondersteund dit, zal dit wel via de standaard apple bluetooth gaan en is het volgens mij wel mogelijk, maar dan mis je de muis.

Je iPad gaat alleen in slaapstand als je deze niet gebruik, dus gewoon door blijven typen
  #5  
Oud 18-03-11, 20:58
Twigg Twigg is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Hoensbroek
Berichten: 79
Stuur een bericht via MSN naar Twigg
Standaard

Oke dankje! Ik zal dat dan wel uitproberen volgende week. Ik hoop dat het werkt, maar zoals je zegt zal dat niet waarschijnlijk zijn.

Meestal heb ik autolock toch uitstaan en met de smartcover is autolock nog minder nodig.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipad game spelen met keyboard en muis The Raptor iPad algemeen 7 25-03-12 03:15
Iphone muis bluetooth leikehrl iPhone accessoires en onderdelen 2 15-04-10 23:37
Bluetooth functie van iPhone met bluetooth radio partyfart iPhone algemeen 25 15-12-09 12:30
Bluetooth gps muis iFonzie Archief 2 27-11-07 00:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:28.