//

Cydia kan niet updaten

Cydia kan niet updaten discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar weken doet Cydia niet meer updaten. Hij blijft maar hangen op done ackages. Ook als ik een source toevoeg blijft hij hier ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-04-11, 10:10
bamiblok bamiblok is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 7
Standaard Cydia kan niet updaten

Sinds een paar weken doet Cydia niet meer updaten.
Hij blijft maar hangen op doneackages. Ook als ik een source toevoeg blijft hij hier op hangen. Dan tik ik op cancel, en dan staat de source wel bij de lijst maar er staat helemaal niets in. Dat heb ik ook bij diverse nieuwe sources die bij de update van Cydia zijn toegevoegd.

Ik wou celeste bluetooth downloaden, maar die staat ook nergens meer in. Dit probleem is dus al langer gaande, ook voor de update..

Heb al cydia verwijderd, opnieuw gejailbreakt (met Greenpois0n) en opnieuw cydia geinstalleerd maar niets helpt...hij blijft maar hangen op Done: Packages

Iemand die mij kan helpen?
(zie bijlage voor voorbeeldfoto's)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png photo (1).PNG‎ (82,8 KB, 12x gelezen)
Bestandstype: png photo.PNG‎ (37,7 KB, 15x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
geen update cydia



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cydia repo van Saurik kan niet updaten, Packages.gz file ontbreekt?? koekjedebij Jailbreak apps en thema's 21 27-05-11 18:56
Alle iDevices: Kan niet updaten DJxReventon Jailbreak 7 20-04-11 14:22
iPhone: jailbreak uitgevoerd cydia wil niet updaten? Erhan Jailbreak 7 25-06-09 16:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:15.